SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga werken. En daarna nog even 8 km fietsen naar het station om de trein richting ouders te pakken.
Fijn weekend mensen
WerkseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
ik heb geen ouders meer. Nu voel ik me getraumatiseerd door dit stuk tekstquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:05 schreef PeZu het volgende:
fokking betutteling![]()
http://www.independent.co(...)e-them-10464862.html
Degene die een zoen op de lippen krijgt?quote:
Dus jij betaalt de drankjes dit weekend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
en ik heb deze week 22 uur gewerkt voor het bedrag van 6,15 per uur
oww yeah
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Degene die een zoen op de lippen krijgt?
terug is ook zo'n geweldig iemandquote:
wat is er dit weekend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij betaalt de drankjes dit weekend?
Lekker bestellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:23 schreef Arch-Indar het volgende:
Thuis!
Geen eten in huis.
Iemand een idee?
kapsalon, bezorgbeer, domino's of nog naar AH fietsen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:23 schreef Arch-Indar het volgende:
Thuis!
Geen eten in huis.
Iemand een idee?
vrijdag frydayquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:23 schreef Arch-Indar het volgende:
Thuis!
Geen eten in huis.
Iemand een idee?
ik ook maar ik klaag niet meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
en ik moet nog tot een uur of 3 vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |