Zoals het hoort dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:06 schreef YokiKater het volgende:
Er zat een zakje mosterd bij maar dat moet ik allemaal niet, gewoon broodje bal en geen flauwekulletjes. Deze gehaktbal is zo fucking lekker die moet je niet verneuken met sausjes.
Dan heb je vast een laag stesslevel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben al heel lang niet bij de dokter geweest hoor...
Mayoquote:
Nee eigenlijk niet :pquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan heb je vast een laag stesslevel.
Absoluut, was er al een tijd niet geweest dus dan is het sowieso leuk, en voor mijn begeleidster ook want die komt hier niet vandaan dus die kreeg een soort van rondleiding. En toen gingen we even op een rustig plekje met uitzicht op zee die hap opeten en daar kom je gewoon lekker even tot rust met een lekker zeewindje erbij. Heerlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoorden![]()
Maar het was een geslaagde trip dus?
Rare vrouw ben je ook eigenlijkquote:
Konden jullie het lopen vanaf je huis?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Absoluut, was er al een tijd niet geweest dus dan is het sowieso leuk, en voor mijn begeleidster ook want die komt hier niet vandaan dus die kreeg een soort van rondleiding. En toen gingen we even op een rustig plekje met uitzicht op zee die hap opeten en daar kom je gewoon lekker even tot rust met een lekker zeewindje erbij. Heerlijk.
Nee, we waren met de auto.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Konden jullie het lopen vanaf je huis?
Ergens in Rotterdam kan je kiezen om op al je hapjes en broodjes een spiegelei te doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals het hoort dus
Heb in Frankrijk een keer een verdomd lekkere bal/hamburger (het blijft gewoon gehakt natuurlijk). Dat was gewoon een plak gehakt en daar dan een spiegeleitje bovenop
Dat is misschien wel een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ergens in Rotterdam kan je kiezen om op al je hapjes en broodjes een spiegelei te doen.
Sowieso als je last hebt van stress kun je veel tips van google halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik wel een laag stesslevel heb.
Ik zoek nooit op gezondheidsdingen op Google, waar je ook last van hebt, je schijnt altijd ongeneeslijk ziek te zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso als je last hebt van stress kun je veel tips van google halen.
Of gewoon een zakje white widow of kabouter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso als je last hebt van stress kun je veel tips van google halen.
Je moet niet stressen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben wel een keer bij de dokter geweest voor spierspanningshoofdpijn. Komt blijkbaar ook door stress.
Wijze uitspraak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Stress doe ik allemaal niet aan, is nergens goed voor
Inderdaad, heb je ergens last van moet je gewoon jezelf de vraag stellen 'kan ik er wat aan doen'. Is het antwoord ja dan los je het op, is het antwoord nee dan moet je je er ook niet druk over maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je moet niet stressen.
Is niet goed voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |