Ik vond deze Quick time events veel lastiger dan in welke game dan ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij dit spel lekker spelen zonder een knopje aan te raken en ga kijken hoever je komt. Nauwelijks een game.. de grootse onzin die er is!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:45 schreef 44rdbei het volgende:
Graag antwoorden met enkel ja of nee, ik ben nog niet zover en wil niet te veel wetenNee en NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het spel is meer dan alleen quicktime events en dingen oppakken. Je snapt er dus idd niks vanquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind quicktime events en dingen oppakken niet genoeg om er daadwerkelijk een game van te maken nee. Ik doe graag wat meer dan dat. Daarom vind ik het dus leuker om te kijken naar iemand anders.

Volgens mij heb je het zelf nog niet gespeeld. Dat is letterlijk de enige gameplay. Niets mis mee, maar je moet niet zomaar doen alsof de gameplay belangrijk is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het spel is meer dan alleen quicktime events en dingen oppakken. Je snapt er dus idd niks van

quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deze Quick time events veel lastiger dan in welke game dan ook
Vanwege die QTE's zijn er 2 personages gesneuveld bij mij.Ik had precies hetzelfde, die don't move dingen zijn ook trickySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!

Je kunt het per hoofdstuk opnieuw oppakken en dan doorspelen, dan lopen je nieuwe keuzes volgens mij in het nieuwe hoofdstuk door totdat je je ps4 weer uitzet. Als je echt wil zien of je met andere keuzes alle characters kunt redden dan moet je echt een nieuwe story beginnen. Je reeds gevonden clues blijven dan wel staan, alleen de butterfly's zijn dan wel leeg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje:
Ik zag na het uitspelen dat je nu ineens de hoofdstukken apart kan kiezen. Kun je die dan dus opnieuw spelen en andere keuzes maken? Want dan veranderen de volgende hoofdstukken toch ook? Of moet je echt een geheel nieuw spel kiezen daarvoor?

Clues blijven niet staan, als je op new game drukt wist de game alles. Als je anders keuzes wilt zien dan raad ik je aan om bij episode 3-4 te beginnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt het per hoofdstuk opnieuw oppakken en dan doorspelen, dan lopen je nieuwe keuzes volgens mij in het nieuwe hoofdstuk door totdat je je ps4 weer uitzet. Als je echt wil zien of je met andere keuzes alle characters kunt redden dan moet je echt een nieuwe story beginnen. Je reeds gevonden clues blijven dan wel staan, alleen de butterfly's zijn dan wel leeg.

hmmzz, mijn vriend begon gisteren een nieuwe game en toen stonden alle gevonden aanwijzingen gewoon nog in zijn lijst, alleen de butterfly's waren (logischerwijs) leegquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:05 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Clues blijven niet staan, als je op new game drukt wist de game alles. Als je anders keuzes wilt zien dan raad ik je aan om bij episode 3-4 te beginnen

New game gaat alles weg, waarschijnlijk heeft hij toen via chapter select gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hmmzz, mijn vriend begon gisteren een nieuwe game en toen stonden alle gevonden aanwijzingen gewoon nog in zijn lijst, alleen de butterfly's waren (logischerwijs) leeg

Ik heb de game uitgespeeld dus jawel. Het gaat om keuzes, niet om QTE's en dingen oppakken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het zelf nog niet gespeeld. Dat is letterlijk de enige gameplay. Niets mis mee, maar je moet niet zomaar doen alsof de gameplay belangrijk is.

Mooi dat je het met me eens bent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb de game uitgespeeld dus jawel. Het gaat om keuzes, niet om QTE's en dingen oppakken.

Ok, dan vanavond toch nog maar eens kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:16 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
New game gaat alles weg, waarschijnlijk heeft hij toen via chapter select gedaan

Keuze <> Qte?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi dat je het met me eens bent.
 .
.

Wel dus. Die keuzes maak je ook in een QTE voornamelijk. Gameplay technisch is er verder niets bij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Keuze <> Qte?
Zo simpel is t niet.

Wat jij wil jungskequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel dus. Die keuzes maak je ook in een QTE voornamelijk. Gameplay technisch is er verder niets bij.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja, dat maakt de replay value hoog. Het is niet 1x hetzelfde.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
Kijk jullie maken allemaal heel andere dingen dan mij mee.
Topgame. Daarom is het niet 1x als film op youtube te kijken en klaar ermee

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |