Meh.. Je hebt niks gespeeld. Je hebt niks gekozen. Je hebt een filmpje van een interactieve game gezien. Er is niks leukers dan het zelf spelen.quote:Op maandag 14 september 2015 09:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het niet helemaal negatief. Ik heb sowieso (nog) geen PS4 dus ik vind het wel prima om het spel op deze manier te 'spelen'.
Een vriend van me keek ook mee terwijl ik Until Dawn speelde, naast me op de bank. Vond t nog steeds spannend. Maar zo kijken via een stream daar heb ik ook echt niks mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik game al heel lang en nog steeds met veel plezier, maar als ik één ding verschrikkelijk vind is het wel om te kíjken naar iemand anders die aan het gamen is. Ik kan daar echt de lol niet van in zien.
Ik vind dit eigenlijk nauwelijks een game dus daarom.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Meh.. Je hebt niks gespeeld. Je hebt niks gekozen. Je hebt een filmpje van een interactieve game gezien. Er is niks leukers dan het zelf spelen.
Belachelijk om zo een game ff te kijkenHoe oud ben je als ik mag vragen? Heb het idee dat dit echt een nieuwe generatie ding is
Waarom wil je het dan wel zien, als je geen PS4 hebt? Je kan ook gewoon Cabin in the Woods of zo kijken. De toegevoegde waarde van Until Dawn boven een willekeurige slasher zit namelijk enkel en volledig in het zelf keuzes kunnen maken, en dat kun je alsnog niet als je meekijkt met een ander. Qua verhaal is het een doorsnee slasher.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nauwelijks een game dus daarom.
En het zal allemaal wel, ik speel ook liever zelf games dan dat ik kijk naar andere mensen. Maar ik heb geen PS4 en ik vind dit spel het geld totaal niet waard. Dan is het een mooie oplossing.
En bovendien weten de makers van dit spel zelf heel erg goed wat hun doelgroep is.
Wat mij betreft zit de toegevoegde waarde in het iemand anders die keuzes zien maken. Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 15 september 2015 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan wel zien, als je geen PS4 hebt? Je kan ook gewoon Cabin in the Woods of zo kijken. De toegevoegde waarde van Until Dawn boven een willekeurige slasher zit namelijk enkel en volledig in het zelf keuzes kunnen maken, en dat kun je alsnog niet als je meekijkt met een ander.
En die is?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
En bovendien weten de makers van dit spel zelf heel erg goed wat hun doelgroep is.
De mensen die die Let's Plays maken natuurlijk. Voornamelijk.quote:
Niks, maar hou er wel rekening mee dat de ervaring anders is als je zelf moet kiezen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit de toegevoegde waarde in het iemand anders die keuzes zien maken. Wat is daar mis mee?
Niks. Maar ik snap t gewoonweg niet. Lijdzaam toezien hoe een ander (totale willekeurige vreemde) die keuze maakt is toch hetzelfde als naar de keuzes van een regisseur in een film kijken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit de toegevoegde waarde in het iemand anders die keuzes zien maken. Wat is daar mis mee?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De mensen die die Let's Plays maken natuurlijk. Voornamelijk.
Ik vind dat hele Let's play echt iets van de media geilerij youtube hit blog/vlog cultuur tegenwoordig. Het boeit me ook echt to-taaaaal niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Hoeveel let's plays zijn er dan? 100 ofzo?
Ik heb er geen moment aan gedacht om zoiets te maken. Ik speel voor mezelf niet voor anderen.
Zal best. En je doet net alsof ik dat niet weetquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Niks, maar hou er wel rekening mee dat de ervaring anders is als je zelf moet kiezen.
De schrikmomenten beleef je minder als je de controller niet in je handen hebt.
Dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks. Maar ik snap t gewoonweg niet.
Leuk voor jou.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Hoeveel let's plays zijn er dan? 100 ofzo?
Ik heb er geen moment aan gedacht om zoiets te maken. Ik speel voor mezelf niet voor anderen.
Nouja, je kwam op mij wat negatief over in je commentaar terwijl je het spel niet gespeeld hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal best. En je doet net alsof ik dat niet weet. Wat een bizarre vragen allemaal. Ik vind Until Dawn goed genoeg in elkaar zitten om te kijken hoe anderen het spelen en vind de toegevoegde waarde van het zelf keuzes maken vrijwel nihil. Ik betaal er niks voor dus krijg ook minder, zo raar is dat toch niet?
Dan moet je beter lezen, ik had al gezegd dat ik zeker niet negatief ben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nouja, je kwam op mij wat negatief over in je commentaar terwijl je het spel niet gespeeld hebt.
Dat stoorde me, that's all.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen, ik had al gezegd dat ik zeker niet negatief ben.
Hoe moet ik dit beter lezen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En het zal allemaal wel, ik speel ook liever zelf games dan dat ik kijk naar andere mensen. Maar ik heb geen PS4 en ik vind dit spel het geld totaal niet waard. Dan is het een mooie oplossing.
Dat zijn mijn redenen om het te kijken op die let's plays. Geen waardeoordeel over de kwaliteit van de inhoud. Sowieso zou het raar zijn om al die moeite te doen als ik het verhaal, de setting en alles crap zou vinden. Is dat zo moeilijk te begrijpenquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik dit beter lezen?
Ik laat het verder hierbij, geen zin in.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn mijn redenen om het te kijken op die let's plays. Geen waardeoordeel over de kwaliteit van de inhoud. Sowieso zou het raar zijn om al die moeite te doen als ik het verhaal, de setting en alles crap zou vinden. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Om dan maar in detail te treden: ik vind de graphics uitstekend, de karakters zijn vrij goed geschreven en geacteerd, het verhaal zit goed in elkaar (beetje voorspelbaar maar dat krijg je toch). En ik vind het save-systeem goed geimplementeeerd.
Zo, is het nu duidelijk?
Ga jij dit spel lekker spelen zonder een knopje aan te raken en ga kijken hoever je komt. Nauwelijks een game.. de grootse onzin die er is!quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat jij het niet snapt.quote:
Ik vind quicktime events en dingen oppakken niet genoeg om er daadwerkelijk een game van te maken nee. Ik doe graag wat meer dan dat. Daarom vind ik het dus leuker om te kijken naar iemand anders.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij dit spel lekker spelen zonder een knopje aan te raken en ga kijken hoever je komt. Nauwelijks een game.. de grootse onzin die er is!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |