Cool, binnenkort maar eens kijken dan!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Captain Philips is een aanrader! Toffe film, redelijke intens wel op een unieke manier
Eens! Zat in de bios op het puntje van mijn stoel. Goede cast, ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Captain Philips is een aanrader! Toffe film, redelijke intens wel op een unieke manier
Vandaar dat ik niet veel series kijk, kost simpelweg te veel tijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Series -----> films. Een film is na max 3 uur voorbij een serie duurt vaak 40 uur.
Tijd is juist de reden dat ik meer serie kijk dan films. Ik wil al tig jaar Django kijken, maar die duurt meer dan drie uur. Dan liever een paar afleveringen van een serie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niet veel series kijk, kost simpelweg te veel tijd.
Op die manier is het begrijpelijk inderdaad. Ik kijk meestal 1 serie, maar over een vrij lange tijd, omdat ik daarnaast ook nog films wil kijken en wil gamen af en toe. Nu zie je dat er een stuk of 10 vrij goede series tegelijk uitkomen en dan heb ik geen tijd/zin om die allemaal te volgen of te bingewatchen. Dan denk ik van in de tijd dat wanneer ik 1 seizoen kijk kan ik ook 4 a 5 toffe films kijken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd is juist de reden dat ik meer serie kijk dan films. Ik wil al tig jaar Django kijken, maar die duurt meer dan drie uur. Dan liever een paar afleveringen van een serie.
Die wilde ik al graag zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:36 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Captain Phillips – 2013 12 2:14 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Thriller, Waargebeurd
In dit op waargebeurde feiten gebaseerde avontuur speelt Tom Hanks een kapitein die wordt gegijzeld door Somalische piraten nadat deze zijn vrachtschip hebben gekaapt.
The true story of Captain Richard Phillips and the 2009 hijacking by Somali pirates of the US-flagged MV Maersk Alabama, the first American cargo ship to be hijacked in two hundred years.
Goede film en de spanning blijft er goed in zitten tot aan het eind. Ik het zelf wel via popcorntime bekeken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Lees je mail:quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef KingRadler het volgende:
vind het wel netjes van Netflix dat ik pas volgend jaar moet betalen voor verhoging van prijs.
heb abbo sinds begin lancering nooit stop gezet.
quote:De prijs van je huidige abonnement blijft voor jou dezelfde zolang je lid blijft.
Vraag me af of die tekst klopt.quote:
Sopranos. Staat alleen niet op Netflix.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Iemand nog een serie-tip?? Liefst actie/thriller/maffia genre
Fargo, Luther, bcs enzo natuurlijk allemaal gehad. Love/hate ook.
Hoor graag!
the shield?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Hoor graag!
• The Americansquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Hoor graag!
Ray Donovan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Hoor graag!
Die is niet op netflixquote:
andere regio's wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:40 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Die is niet op netflix
Zijn sowieso niet echt series als Law and Order, NCIS enz op netflix of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |