Je brengt ook geen bewijs aan waarom dit niet nodig is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:44 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik zie het wel in. Ik zie niet in waarom men op de lagere school glasvezel nodig heeft. En niemand komt ook met enig bewijs dat dat werkelijk nodig is.
Zeker wel. Gewoon les geven. Zo werkt dat op dat soort scholen. Leerlingen hoeven niet constant op internet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je brengt ook geen bewijs aan waarom dit niet nodig is.
Bij lesgeven hoort ook internet tegenwoordig. Niemand zegt dat je continu op internet hoeft te zitten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:45 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Zeker wel. Gewoon les geven. Zo werkt dat op dat soort scholen. Leerlingen hoeven niet constant op internet.
Dan voldoet dus precies wat ik aangaf. Daar is geen glasvezel voor nodig. Top lagere scholen in het buitenland hebben dat ook niet nodig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bij lesgeven hoort ook internet tegenwoordig. Niemand zegt dat je continu op internet hoeft te zitten.
Ik kan er niets aan doen dat je neefjes op je topscholen nu al kut onderwijs krijgen en niet opgevoed worden met het internet. Daar zit je dan op je topschool, begin je al met een 1-0 achterstand.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dan voldoet dus precies wat ik aangaf. Daar is geen glasvezel voor nodig. Top lagere scholen in het buitenland hebben dat ook niet nodig.
Dat zeg ik dus niet. Maar jij wil alles in het simpele trekken terwijl ik normale vragen stel. Je hebt vast onderwijs via internet gevolgd. Maar geef eens aan wat iemand van 9 op school allemaal via internet moet doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat je neefjes op je topscholen nu al kut onderwijs krijgen en niet opgevoed worden met het internet. Daar zit je dan op je topschool, begin je al met een 1-0 achterstand.
Terugtrekken kan altijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:50 schreef donald_dick het volgende:
En trouwens, regeren is vooruit zien. beter nu al de voorzieningen treffen en de vruchten pakken dan later achter de feiten aanlopen.
Jawel, want je vergelijkt alles met je neefjes. Prima hoorquote:
ik geef normale antwoorden. dat jij ze niet wil horen vanwege je neefjes, dat is niet mijn probleem.quote:Maar jij wil alles in het simpele trekken terwijl ik normale vragen stel.
leuke aanname, maar ik ben inderdaad jaloers op hoe er nu wordt lesgegevenquote:Je hebt vast onderwijs via internet gevolgd.
Wil je een voorbeeld? boeken downloaden via het internet op je laptop. leuk als je met 120 man dat via een inbelverbindinkje wil doen.quote:Maar geef eens aan wat iemand van 9 op school allemaal via internet moet doen.
Dat laatste kan gewoon thuis. Net als je met je ouders naar de bibliotheek ging. WAT doet een kind van 9 met snel internet op school? NIETS.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jawel, want je vergelijkt alles met je neefjes. Prima hoor
[..]
ik geef normale antwoorden. dat jij ze niet wil horen vanwege je neefjes, dat is niet mijn probleem.
[..]
leuke aanname, maar ik ben inderdaad jaloers op hoe er nu wordt lesgegeven
[..]
Wil je een voorbeeld? boeken downloaden via het internet op je laptop. leuk als je met 120 man dat via een inbelverbindinkje wil doen.
Grappig dat je bibliotheken aanhaalt. Die verdwijnen juist. Kan jij verklaren waarom?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:57 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat laatste kan gewoon thuis. Net als je met je ouders naar de bibliotheek ging. WAT doet een kind van 9 met snel internet op school? NIETS.
Ik geef dus aan dat dat iets van thuis is.........quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Grappig dat je bibliotheken aanhaalt. Die verdwijnen juist. Kan jij verklaren waarom?
En samen met je ouders naar...?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:00 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik geef dus aan dat dat iets van thuis is.........
De Efteling. WAT moet een kind van 9 met snel internet op school?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En samen met je ouders naar...?
Het hele topic staat vol met redenen. Dat je graag volhoud aan jouw oude gedachtengoed, moet je zelf weten. De hele wereld veranderd, en internet is daar gewoon een basisbehoefte van.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:02 schreef mastertephon het volgende:
[..]
De Efteling. WAT moet een kind van 9 met snel internet op school?
Som het eens op. Ik heb nergens een goede reden gezien. Men moet gewoon normaal en goed les krijgen. Daar kiezen ouders voor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het hele topic staat vol met redenen. Dat je graag volhoud aan jouw oude gedachtengoed, moet je zelf weten. De hele wereld veranderd, en internet is daar gewoon een basisbehoefte van.
En daar hoort omgaan en het gebruik van internet bij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:08 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Som het eens op. Ik heb nergens een goede reden gezien. Men moet gewoon normaal en goed les krijgen. Daar kiezen ouders voor.
Dat kan prima zonder glasvezel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En daar hoort omgaan en het gebruik van internet bij.
inderdaad. uit een boekje lezen over internet. hersenchirurgen leren ook eerst alles uit een boekje en gaan dan ineens in het diepe en dan solo opereren. ow wacht..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:10 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat kan prima zonder glasvezel.
Oh wacht! We hebben het over de lagere school! Ik ken het ook van hier. Internet speelde geen rol. Misschien voor leraren. Daar kan je dan gewoon een abonnement voor afsluiten. Niet voor leerlingen van die leeftijd. Moet men al met Ipad naar school?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
inderdaad. uit een boekje lezen over internet. hersenchirurgen leren ook eerst alles uit een boekje en gaan dan ineens in het diepe en dan solo opereren. ow wacht..
Wanneer heb jij voor het laatst een lagere school van binnen gezien?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:14 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Oh wacht! We hebben het over de lagere school! Ik ken het ook van hier. Internet speelde geen rol. Misschien voor leraren. Daar kan je dan gewoon een abonnement voor afsluiten. Niet voor leerlingen van die leeftijd. Moet men al met Ipad naar school?
1.5 jaar geleden. Geen pc in zicht. Thuis wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een lagere school van binnen gezien?
Daar zou ik niet eens mijn kind naar toe sturen. 20 jaar geleden waren er al pc's op lagere scholen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:16 schreef mastertephon het volgende:
[..]
1.5 jaar geleden. Geen pc in zicht. Thuis wel.
Niet echt. Maar je kan nog steeds niet aangeven wat de noodzaak van glasvezel voor een kind van 9 is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens mijn kind naar toe sturen. 20 jaar geleden waren er al pc's op lagere scholen.
het feit dat je lagere scholen bezoekt zonder pc's snap ik inderdaad dat daar geen behoefte is aan internet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:18 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Niet echt. Maar je kan nog steeds niet aangeven wat de noodzaak van glasvezel voor een kind van 9 is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |