Les 1 in sociale wetenschap: alles duurder verpakken dan het eigenlijk is.quote:
aah okequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les 1 in sociale wetenschap: alles duurder verpakken dan het eigenlijk is.
1 septquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okewanneer moet je em af hebben dan?
30 augustus conceptversie inleverensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okewanneer moet je em af hebben dan?
succes dan maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
30 augustus conceptversie inleverens
Sacred grove, waar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
To get insight in the alternative livelihoods and institutions of the community members regarding the sacred grove, how these are influenced by the dynamics in cultural, religious and socio-economic aspects of the community and how this all has influence on the sacred grove conservation.
met zulke spelfoutenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
30 augustus conceptversie inleverens
Hier achter bij de appelboerquote:
Ze schrijft het in het Engelsquote:
Heilige boomgaard,hof van Eden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hier achter bij de appelboer
Ik heb gehoord dat Ghana een prachtland is.quote:
Nee bos- en natuurbeheer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Ghana een prachtland is.
Studeer je culturele antropologie?
Dan ken jij andere dan ik heb meegemaaktquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee bos- en natuurbeheer.
Ghana is heel mooi, fijne mensen
Ik heb er 3 maanden gezeten en ik zat een keer in een wat agressieve situatie omdat iemand boos was op de chief waar ik op bezoek was. Maar voor de rest niets aan het handje. Ik ben zelfs nog alleen op pad geweest enzo nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dan ken jij andere dan ik heb meegemaakt
We moeten een plan bedenken om jou aan je scriptie te krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee bos- en natuurbeheer.
Ghana is heel mooi, fijne mensen
spezzaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |