Vuil ipv vuig gebruikenquote:
Ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef Fylax het volgende:
maar weet iemand een zin van 7 woorden met 3 leugens er in?
Ben je haar nou aan het uitlachen om haar taalachterstand?quote:
Nee, wel eentje van 4 woordenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef Fylax het volgende:
maar weet iemand een zin van 7 woorden met 3 leugens er in?
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Komt Triggershot bij de kassa, zegt het kassameisje 'ruim je het wel zelf even op'
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Komt Triggershot bij de kassa, zegt het kassameisje 'ruim je het wel zelf even op'
snap um nie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Nee, blijf jij maar lekker liggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahahahahahahahhahahahahaha veeg me op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Srrryquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet doen.
TR's zijn geen speeltuin.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahahahahahahahhahahahahaha veeg me op.
Valt 'ie in de TR dan ook kleine jongetjes lastig?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Nu alleen nog een plaatje van een vis die zijn vin uit de vissenkom steekt en de jostiband is compleet.
Kijk daar heb je hem al, de Zanger Rinus van de humor.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Nu alleen nog een plaatje van een vis die zijn vin uit de vissenkom steekt en de jostiband is compleet.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spannend weer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
Ik heb twee moppen maar ben bang dat ze te erg zijn.
Dan zou ik ze maar niet hier posten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
Niet bang zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
Staan gewoon op googlequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Wtf, waar leer jij dit soort grappen man.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:06 schreef Fylax het volgende:
Hoe krijg je een klein meisje 2x aan 't huilen?
Veeg je bebloede piemel af aan haar teddybeer.
Elsje ziet haar papa voor het eerst naakt en vraagt hem; "Papa, wanneer krijg ik een piemel?"
Waarop haar papa antwoord: "Zodra je moeder naar dur werk is."
Gahahahahhahhaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Osmanlılar zamanında Rizeli, Bayburtlu bir de Oflu içki içerken yakalanmışlar.
Kadı bunları huzuruna almış;
- Bunlara 100'er kırbaç vurun birer tane de istek hakkı verin...
Kadı, Rizeliyi çağırmış huzuruna;
- Rizeli söyle bakalım isteğin nedir?
- Sırtıma bir balon bağlansın.
Kadı emir vermiş ve Rizelinin sırtına balon bağlamışlar.40 kırbaçta balon patlamış ve 60 kırbaç yemiş Rizeli.
Kadı Bayburtluyu çağırmış huzuruna;
- Bayburtlu senin isteğin nedir?
- Benim de sırtıma balon bağlayın.
Kadı emir vermiş ve Rizelinin sırtına balon bağlamışlar. 30 kırbaçta balon patlamış ve 70 kırbaç yemiş Rizeli.
Kadı Ofluyu çağırmış;
- Oflu sen çok Müslüman bir adamsın, senin iki istek hakkın var.Birincisi nedir?
- 1000 kırbaç vurun bana...
- Oğlum sen manyakmısın.Adamlar 100 'e dayanamıyor,sen 1000 kırbaç diyorsun.
- Yahu istek benim değil mi? Sana ne kadı efendi? Sen vur 1000 kırbacı.
- Tamam.İkinci isteğin nedir?
- Bu Bayburtluyu da arkama bağlayın..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat een zwarte niet werktquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:07 schreef Fylax het volgende:
heb nog wel. een raadsel maar het antwoord mogen jullie lekker zelf zeggen
waarom is een aspirientje wit?
Wollah, zijn goeie ianquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Kadı emir vermiş ve Rizelinin sırtına balon bağlamışlar.40 kırbaçta balon patlamış ve 60 kırbaç yemiş Rizeli.
Kadı emir vermiş ve Rizelinin sırtına balon bağlamışlar. 30 kırbaçta balon patlamış ve 70 kırbaç yemiş Rizeli.
Kadı Ofluyu çağırmış;
- Oflu sen çok Müslüman bir adamsın, senin iki istek hakkın var.Birincisi nedir?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat een zwarte niet werkt
GHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAhAHAHHA
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Kadı Ofluyu çağırmış;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze gaat wel te ver.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Kadı Ofluyu çağırmış;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moest eigenlijk pas weer mogen posten als je hersenen dermate volgroeid zijn dat je zelf kan inschatten wat wel en wat niet kanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:06 schreef Fylax het volgende:
Hoe krijg je een klein meisje 2x aan 't huilen?
Veeg je bebloede piemel af aan haar teddybeer.
Elsje ziet haar papa voor het eerst naakt en vraagt hem; "Papa, wanneer krijg ik een piemel?"
Waarop haar papa antwoord: "Zodra je moeder naar dur werk is."
Kom jij hier ook alleen posten om te haten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij moest eigenlijk pas weer mogen posten als je hersenen dermate volgroeid zijn dat je zelf kan inschatten wat wel en wat niet kan
Hey ben jij nieuw?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij moest eigenlijk pas weer mogen posten als je hersenen dermate volgroeid zijn dat je zelf kan inschatten wat wel en wat niet kan
HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef anonymoussie het volgende:
Komt een marokaan bij een uitzend bureau..
zegt hij hebben jullie mischien nog werk voor me?
Zegt de vrouw achter de balie ja we hebben nog wel wat liggen voor je...Auto van de zaak,gratis lunch, 125000 netto per jaar en een eigenkaantoor+ secretaresse. je kan morgen beginnen. Zegt die marokaan neee je maakt een grapje zegt die vrouw ja jij begon..
Nou, nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:10 schreef Fylax het volgende:
Dit is het grappigste topic van NWS SC dit jaar.
Van welk bouwjaar ben jij Antoine?quote:
Kwam een konijntje bij de bakker en vroeg heb je nog een worteltaart? Zei de bakker: ja. Konijntje : vies hè?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey Antoine, heb jij nog een leuk mopje?
2011.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van welk bouwjaar ben jij Antoine?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kwam een konijntje bij de bakker en vroeg heb je nog een worteltaart? Zei de bakker: ja. Konijntje : vies hè?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
Отец и сын идут домой из школы.
Отец говорит:
- Сынок, ты видишь, что девушка?
- Да, папа, я вижу.
- Вы видите, как она красива?
- Да!
- Видите ли вы ее красивые ноги и тело?
- Да!
- Помните, сынок! Такие девушки трахает только с отличными учениками!
[ afbeelding ]
nou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:13 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe heet de vloer in de moskee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik snap hem.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
Wat alle mocro's liggen er op, snap je XDXD
haquote:Waarom trouwen blondjes nooit met Nederlanders ? Zo dom zijn blondjes nu ook weer niet !
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?HAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAH NONDKJEDUKKEJRGO;JSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Ik hoop dat jij om geen enkele mop in dit topic hebt gelachen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij nog normaal Mani.
Ook niet om de vlaap?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij om geen enkele mop in dit topic hebt gelachen.
Ik heb er maar even snel langs gescrolled.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed zo, ik heb het vertrouwen in de mensheid nog niet helemaal opgegeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:17 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik heb er maar even snel langs gescrolled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom krijgen ze ook oorlog met Frankrijk ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, dan heb je echt gefaald in het leven als je 'normaal' bentquote:
Oh nevermind dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was vorig topic, dat was een goed topic vergeleken met deze.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:17 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom krijgt België over honderd jaar oorlog met Nederland ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom krijgen ze ook oorlog met Frankrijk ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahah
(she/her)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
Ik ga even lekker cammen op Omegle met mijn niet-besneden penis, tot zo.
Jij kleine viezerik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
Ik ga even lekker cammen op Omegle met mijn niet-besneden penis, tot zo.
Gewoon apen, vooral jij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:17 schreef Webschip het volgende:
Mensen zijn eigenlijk wel rare dieren.
Dat topic. Bijna vergeten!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hEE WEBSCHIP, ER WAS VANMIDDAG WEER EEN BOMMELDING BIJ DE JUMBO.
Dit boeit kennelijk niemand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Triggershot het volgende:
Waarom is de hologram een Israëlische technologie?
Sorryquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker89 weer bij de FP? Was is dit voor een bizarre grap?
Dat zijn geen grappen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker89 weer bij de FP? Was is dit voor een bizarre grap?
Omdat joden heel slim zijn en moslims niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Triggershot het volgende:
Waarom is de hologram een Israëlische technologie?
Waarom is het dan Jodendom en moslimquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat joden heel slim zijn en moslims niet.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom is het dan Jodendom en moslim
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Excuses lijken mij wel op z'n plaats ja. Ons tagje wordt hopeloos gedevalueerd hierdoor.
[..]
[..]
Ben je nu van slag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Excuses lijken mij wel op z'n plaats ja. Ons tagje wordt hopeloos gedevalueerd hierdoor.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je morgen ineens hoort dat ik weer NWS-moderator ben?
quote:
Wat een rare vergelijking.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je morgen ineens hoort dat ik weer NWS-moderator ben?
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Bijna net zo erg als toen de UI(t)-ruil van johannes_vermeer en jou zag.
Ja, wie heb je eigenlijk liever terug, je stengel of je henk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een rare vergelijking.
Al snap ik dat je een strakke stengel krijgt van het idee.
Het is een prima vergelijking.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een rare vergelijking.
Al snap ik dat je een strakke stengel krijgt van het idee.
Je vind het natuurlijk best gezelligquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een prima vergelijking.
Kindjes in Afrika, díe sterven van de honger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een McChicken, 9 kipnuggets en een grote patat op maar toch sterf ik nu van de honger. Kut Mcdonalds.
Nee hoor, die procedure verloopt compleet anders.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een prima vergelijking.
quote:In 2002 konden de zes hoofdrolspelers van de populaire reeks Friends een nieuw contract afdwingen waarmee ze een miljoen dollar per aflevering zouden verdienen. En aangezien een seizoen 24 afleveringen telde, zou hen dat in één jaar tijd dus 24 miljoen opbrengen. Medebedenker Marta Kauffman vindt dat nu te veel geld. Ze stelt zelfs dat ze al dat geld niet waard waren.
Procedurequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, die procedure verloopt compleet anders.
Klopt. Na verloop van tijd word je vanzelf een zeurkous.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
Henk heeft een iets te strakke panty merk ik weer.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:15 schreef anonymoussie het volgende:
Loopt een man op het ijs, met een bijl en een hengel. Deze gaat naar het midden, en begint te hakken. Hij hoort een stem "Er zit hier geen vis" . De man denkt bij zichzelf dat het wel verbeelding zal zijn. Maar warempel, een minuut later hoort hij weer die stem "Er is hier geen vis!!!" Dit gaat een half uur lang door. Totdat de man er flauw van is en roept "Wie bent u en waarom zou hier geen vis zitten?" de stem klinkt opnieuw. "Ik ben de eigenaar van de ijsbaan, waar u nu probeert te vissen"
De mop was zo goed dat je Harry naar bed hebt verjaagd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:15 schreef anonymoussie het volgende:
Loopt een man op het ijs, met een bijl en een hengel. Deze gaat naar het midden, en begint te hakken. Hij hoort een stem "Er zit hier geen vis" . De man denkt bij zichzelf dat het wel verbeelding zal zijn. Maar warempel, een minuut later hoort hij weer die stem "Er is hier geen vis!!!" Dit gaat een half uur lang door. Totdat de man er flauw van is en roept "Wie bent u en waarom zou hier geen vis zitten?" de stem klinkt opnieuw. "Ik ben de eigenaar van de ijsbaan, waar u nu probeert te vissen"
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:20 schreef anonymoussie het volgende:
Is er nog iemand met een matige grap?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:22 schreef anonymoussie het volgende:
Op een dag staan er bij de Tour de France drie mensen langs de weg te kijken. Een Belg, een Duitser en een Fransman. Dan komen de renners langs. Zegt de Belg: “Snel, snel!” Daarna zegt de Duitser: “Schnell, schnell!” Als laatste zegt de Fransman: “Vite, vite!” Waarop de Belg zegt: “Nee joh, aan wiet hebben ze niks, ze gebruiken hier allemaal EPO!!”
Heb je nog leuke grappen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mani89 vindt het vast een leuke grap.
Ik heb hier geen moppenboek liggen. Ik reageer meestal gewoon gevat op opmerkingen die hier worden gemaakt.quote:
Ik snap het.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb hier geen moppenboek liggen. Ik reageer meestal gewoon gevat op opmerkingen die hier worden gemaakt.
En toen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
Komt een man bij de bakker, zegt hij dat ie zijn moeder geneukt heeft.
Blijkt dan zijn vader te zijn ofzo.
Ken je die grap van Specularium die ging slapen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik snap het.
Niet goed voor imago enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
Komt een man bij de bakker, zegt hij dat ie zijn moeder geneukt heeft.
Blijkt dan zijn vader te zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken je die grap van Specularium die ging slapen?Ken je die grap van die ene die bij de frontpage wegging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken je die grap van Specularium die ging slapen?Gahahahahaha :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kwam terug. Ik heb alvast een nieuwsbericht geplaatst om je wat werk te bezorgen:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ken je die grap van die ene die bij de frontpage wegging?
Daar was ik al bezig geweestquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij kwam terug. Ik heb alvast een nieuwsbericht geplaatst om je wat werk te bezorgen:
Kansenparels bespugen vrouw
Ga je op tournee met je keyboard?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Komende dagen ga je weinig last van me hebben, dat scheelt.
Origineel hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij kwam terug. Ik heb alvast een nieuwsbericht geplaatst om je wat werk te bezorgen:
Kansenparels bespugen vrouw
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga je op tournee met je keyboard?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga je op tournee met je keyboard?
Kan hoor. Genoeg zweverige types hier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Sorry bnw is leeg dus ik prop me hier maar ff tussen.
Welkom.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou, als je maar niet begint over dat Elfletterig een hoax is, dat wisten wij allang.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kunnen wij gelijk even uitzoeken welke band dat is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:38 schreef Fokker89 het volgende:
Elflettering gaat gewoon op lowlands staan met zijn band.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kunnen wij gelijk even uitzoeken welke band dat is.
Lowlands is niet de enige plaats in Nederland waar bands optreden...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kunnen wij gelijk even uitzoeken welke band dat is.
Wees blij dat jullie Lambiekje hier niet hebben joh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, als je maar niet begint over dat Elfletterig een hoax is, dat wisten wij allang.
Maar ben je dan ook het hele weekend niet in NWSquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lowlands is niet de enige plaats in Nederland waar bands optreden...
Wij hebben Fylax....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wees blij dat jullie Lambiekje hier niet hebben joh.
Ben jij blij dat moemoe spoorloos is ofzo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan hoor. Genoeg zweverige types hier.
Misschien zaterdagmiddag een poosje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar ben je dan ook het hele weekend niet in NWS
Nee. Ik hoop dat moemoe snel terugkomt hier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij blij dat moemoe spoorloos is ofzo?
Ben ik het wel mee eens, maar Fylax die geeft geen neuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat moemoe snel terugkomt hier.
Ik wil meer topictitels met "Waar is moemoe?" erin.
Dat moet Fylax zelf weten. Laat Fylax gewoon lekker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar Fylax die geeft geen neuk.
Nooit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet Fylax zelf weten. Laat Fylax gewoon lekker.
Ik niks. Sommigen hier doen alsof ze iets tegen hem hebben. Weer anderen hebben écht wat tegen hem en stellen zich aan als debielen, ook al zijn ze zelf midden-veertig.quote:
Mocht niet van z'n moeder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
Dus, Fylax... Ging je date wel door vandaag?
Nouja, ik ga niet op hem wachten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:59 schreef anonymoussie het volgende:
Felix ging vieze dingen doen met zijn webcam.
Maar dat is al een hele poos terug.
Van wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:00 schreef MotherFoker het volgende:
Bedankt voor de mental picture guys. -_-
Vertel jij dan eens een mop.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik ga niet op hem wachten.
Ken je de mop van de mummie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vertel jij dan eens een mop.
Het valt me eigenlijk mee dat deze SC je nog niet heeft afgeschrikt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:00 schreef MotherFoker het volgende:
Bedankt voor de mental picture guys. -_-
hehehehehehquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk mee dat je nog niet door deze SC bent afgeschrikt.
Heb veel gezien dus tja. Kan tegen bloed en shit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk mee dat deze SC je nog niet heeft afgeschrikt.
Dat niet, maar moeilijk uit te leggen, vind um te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee vertel.
En ga nu niet zeggen dat jij deze ook niet kent.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat niet, maar moeilijk uit te leggen, vind um te ingewikkeld.
Hij had al doei gezegd, dus 2x lijkt me wat overbodig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
Is Harry stiekem gaan slapen of doet hij alsof hij aan het modden is?
Nee joh. Heeft een vis opgegeten. En die is nu haai.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De tip ligt vast nog wel ergens in een kanaal.
Doei zeggen doet -ie niet. Hij post dat gifje en gaat dan pitten. Maar deze keer bleef hij posts maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij had al doei gezegd, dus 2x lijkt me wat overbodig.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:11 schreef Fylax het volgende:
Noord-Korea bereidt leger voor op oorlog
shit just got real
Klaar met je webcam.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:11 schreef Fylax het volgende:
shit just got real
Dacht ik net ook al aan :quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Noord Korea voor de 102882ste keer.
Grote muil, maar ze hebben weinig in te brengen.
Wat Fokker89 zegt. Dit soort oorlogstaal kraamt Noord-Korea voortdurend uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:11 schreef Fylax het volgende:
shit just got real
Jij bent er toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:50 schreef Fylax het volgende:
Wat fijn dat FOK! altijd een nachtredactie heeft.
Nachtredactie (lees: mensen die niet kunnen slapen)quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:50 schreef Fylax het volgende:
Wat fijn dat FOK! altijd een nachtredactie heeft.
Hebben meerdere nieuwssites dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nachtredactie (lees: mensen die niet kunnen slapen)
Dat zeggen vele die dit aanschouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zou dit gifje leuker zijn met geluid erbij.
Uiteraard. Websites zoals AD.nl worden de hele nacht aangevuld met berichten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hebben meerdere nieuwssites dat eigenlijk?
Ik denk alleen niet dat Harry voorstander is van gifjes met geluid in deze SC.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zeggen vele die dit aanschouwen.
Doen die redacteuren dat thuis of eht op de redactiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard. Websites zoals AD.nl worden de hele nacht aangevuld met berichten.
Op de redactie natuurlijk, jij zit toch ook niet thuis te typenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doen die redacteuren dat thuis of eht op de redactie
Dit denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat Harry voorstander is van gifjes met geluid in deze SC.
Op de redactie. Er moeten altijd mensen aanwezig zijn op zo'n redactie, voor het geval er grote nieuwsgebeurtenissen zijn. Er is 24 uur per dag, 7 dagen per week nieuws.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doen die redacteuren dat thuis of eht op de redactie
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 03:05 schreef Fokker89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dus gewoon mensen die nachtdienst draaien?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de redactie. Er moeten altijd mensen aanwezig zijn op zo'n redactie, voor het geval er grote nieuwsgebeurtenissen zijn. Er is 24 uur per dag, 7 dagen per week nieuws.
Daar komt het wel op neer ja. Maar er kunnen natuurlijk ook grote nieuwsgebeurtenissen zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 03:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh dus gewoon mensen die nachtdienst draaien?
beetje snachts chillen wachten op anp feedje
ah okequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 03:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Maar er kunnen natuurlijk ook grote nieuwsgebeurtenissen zijn.
Was je alleen? Hoe was je broodje bal?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:49 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik ben even lekker naar de buiten geweest. Naar de havens en even lekker bij het semafoor aan de kust gezeten en mijn lunch genuttigd. Een broodje met een gehaktbal van 220 gram.
[ afbeelding ]
Ziet er een beetje aangebrand uit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:49 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik ben even lekker naar de buiten geweest. Naar de havens en even lekker bij het semafoor aan de kust gezeten en mijn lunch genuttigd. Een broodje met een gehaktbal van 220 gram.
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik iets van een sausje onder het bakje liggen?quote:
Hmmm staat pa... paprika saus?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik iets van een sausje onder het bakje liggen?
Nee ligt op zijn kop volgens mij, staat -rdquote:
Oh dat zou wel logischer zijn ja :pquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ligt op zijn kop volgens mij, staat -rd
Ja? Doe je mee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:05 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn jullie Yoki's lunch aan het analyseren?
Nee, met begeleidster. Dit broodje bal is een begrip in IJmuiden, van Lunchroom Bart. Die maakt ze zelf en ze zijn heerlijk, en dat had ik al een tijdje niet gegeten dus ik dacht.. we gaan gewoon even lekker een rondje haven doen en chillen aan de seinpostweg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was je alleen? Hoe was je broodje bal?
Dat lijkt maar zo.quote:
Er zat een zakje mosterd bij maar dat moet ik allemaal niet, gewoon broodje bal en geen flauwekulletjes. Deze gehaktbal is zo fucking lekker die moet je niet verneuken met sausjes.quote:
Bedankt voor je antwoordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, met begeleidster. Dit broodje bal is een begrip in IJmuiden, van Lunchroom Bart. Die maakt ze zelf en ze zijn heerlijk, en dat had ik al een tijdje niet gegeten dus ik dacht.. we gaan gewoon even lekker een rondje haven doen en chillen aan de seinpostweg.
[..]
Dat lijkt maar zo.
[..]
Er zat een zakje mosterd bij maar dat moet ik allemaal niet, gewoon broodje bal en geen flauwekulletjes. Deze gehaktbal is zo fucking lekker die moet je niet verneuken met sausjes.
Zo'n balletje bij een pompstation langs de snelweg is een ander verhaal, daar moet gewoon pindasaus op.
Jammer, volgende keer beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yoki mij voor is met de juiste analyse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |