Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat glas staat er enkel voor de gezelligheid, daarnaast is alcoholvrij bier in opkomst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Is Jinek alcoholist? Elke avond bier aan het zuipen.
Ik vrees in ieder geval wel enorm voor de lucht tussen haar benenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Is Jinek alcoholist? Elke avond bier aan het zuipen.
Johan D. klapte uit de school dat Eva een hele leuke vrouw is na een paar glazen bier.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat glas staat er enkel voor de gezelligheid, daarnaast is alcoholvrij bier in opkomst.
En zo is het, Sked.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vrees in ieder geval wel enorm voor de lucht tussen haar benen
Dat is wel een beetje een obsessie van jou.quote:
Misschien moet ik dan maar meer drinken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johan D. klapte uit de school dat Eva een hele leuke vrouw is na een paar glazen bier.
Johan D. vind Loretta Schrijver ook een hele leuke vrouw.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johan D. klapte uit de school dat Eva een hele leuke vrouw is na een paar glazen bier.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik vraag me af waar Jinek nu precies heen wil met dit programma
De afgrondquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik vraag me af waar Jinek nu precies heen wil met dit interview
Daar hebben wij allemaal niet zo veel aan nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Misschien kan ze wel heel goed pijpen.
Even moeten opzoeken, maar dit zijn de finales:quote:
En dan Kazachstan uit op je bakkes, zou ergens nog wel grappig zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Even moeten opzoeken, maar dit zijn de finales:
Nederland - IJsland
Turkije - Nederland
Kazachstan - Nederland
Nederland - Tsjechië
Vooral Kazachtstan - Nederland, berespannende finale.
Ik zou er niks op tegen hebben hoor.quote:
Radler 0.0quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Hey het glas van Eva is nog maar halfvol.
Eva drinkt niet, Eva zuipt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Hey het glas van Eva is nog maar halfvol.
Toast!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heeft ze net ingechecked.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
Afschaffen die festivals! drugsholen
jesuistyphoonquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Die neger heeft nog niks gezegd
#racisme
De subsidie vloeit rijkelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
#racisme
In de gore bek met zijn witte trekquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De subsidie vloeit rijkelijk.
Jawel hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
#racisme
Pieter Derks zou weggepest moeten wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:29 schreef marcodej het volgende:
Pieter Derks fluiten ze niet uit, maar ze lachen ook niet. Dat is nog pijnlijker.
Jij bent niet helemaal objectief.quote:
Of klagen dat er schimmel op je frikandel zit, moet je gewoon eens fatsoenlijk douchen gvd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:36 schreef marcodej het volgende:
Dit is pas Nederland op zijn smalst. Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dan klagen bij Rob Geus dat er schimmel in de doucheputje zit.
9 dagen all in voor 150 euroquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:36 schreef marcodej het volgende:
Dit is pas Nederland op zijn smalst. Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dan klagen bij Rob Geus dat er schimmel in de doucheputje zit.
Deze doucheputje.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:36 schreef marcodej het volgende:
Voor 1000 is het opeens waterquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:38 schreef tralalala het volgende:
Alle lichaamsvocht is sperma volgens Rob![]()
Badje van 1.20mquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
Als je in een burka zwemt verzuip je toch?
https://www.google.nl/search?q=burkini&oq=burkini&aqs=chrome..69i57j0l5.2176j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8#q=burkini&tbm=shopquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
Als je in een burka zwemt verzuip je toch?
De SBS-achterban, en FOK!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, de SBS6-achterban denkt hier anders over.
quote:ANGELA SCHIJF & TOM VAN LANDUYT spelen in Kreutzersonate, Als het verlangen maar stopt | KEES VAN DER SPEK presenteert Graf Zonder Naam | ERIK STEGINK maakt kaas van varkensmelk | GALLOWSTREET speelt Hattori |
Goede show idd, al zijn de slachtoffers soms wel een beetje naïef.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk zijn show altijd
Tenzij herhaling.
Is dat niet met zo ongeveer al dat soort programma's?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede show idd, al zijn de slachtoffers soms wel een beetje naïef.
Yep, bij Radar en Opgelicht geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat niet met zo ongeveer al dat soort programma's?
En bedankt oompiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Mijn oma had ook een graf zonder naam, was mijn oom gewoon jaren te laat mee.
In de praktijk leer je het bestquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees spreekt goed Engels. Dat helpt zeker mee.
Heeft hij van Peter R. de Vries geleerd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees spreekt goed Engels. Dat helpt zeker mee.
roflolquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heeft hij van Peter R. de Vries geleerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heeft hij van Peter R. de Vries geleerd.
[ afbeelding ]
Rob Geus heeft dan ook het IQ van een blik doperwtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rob Geus zit al jaren in Turkse en Spaanse hotels en het lijkt nog steeds nergsens op.
De voiceover had het over langs wippen, dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Zouden die studenten daar ook regelmatig overheen gaan?
Is ze non dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar godverdomme wat een nonnieuws
Ja.quote:
Het is inderdaad heel flauw.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor dit soort fantastische grappen kom ik hier.
Peter Rquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooizostiekem hoop ik dat een sidekick aanschuift.
Je wilt Dolf vijf keer per week?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooizostiekem hoop ik dat een sidekick aanschuift.
Nope, vrijdag is voldoende.quote:
Lijkt me best aardig, maar dan moet je de studio wel weer gaan aanpassen enzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, vrijdag is voldoende.Toch zou iemand naast Pauw wel een meerwaarde zijn. K&vdB werkten vorig jaar met gastpresentatoren. Zoiets lijkt me wel wat.
Behalve dat ze het hier nog enigszins verpakken in een competitie of als experiment in plaats van elkaar te trollenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
Een slap aftreksel van Foute Vrienden?
Ik kijk bijna dagelijks maar okéquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik had jou hier niet verwacht
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
Eindelijk weer Knevel op de buis om dit tijdstip.
Hopelijk niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Geer straks nog zingen.
Helaasquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Geer straks nog zingen.
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeft Joling ooit bij p&w gezeten?
Nee, lijkt mij ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Dit klopt toch niet, dat er voor het eerst sinds 1952 iemand bij een vliegshow omkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |