Je schrijft net dat het volledig zijn verantwoordelijkheid is en nu nuanceer je het al. Het is de organisatie AJAX die faalt en ja in het voetbal kost dat de kop van de trainer meestal maar het slaat eigenlijk nergens op.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het aankoopbeleid wel voor een groot deel, maar vooral de speelwijze. Ajax kan tegen geen enkel team fatsoenlijk voetbal spelen, zelfs tegen Dordrecht of Excelsior lukt dat niet meer. Daar is de selectie echt nog wel goed genoeg voor.
Overigens zijn het juiste de jonge jeugdspeler die de boel nog een beetje redden.
ok jij een punt Frank en Marc overdwars hebben schuldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je schrijft net dat het volledig zijn verantwoordelijkheid is en nu nuanceer je het al. Het is de organisatie AJAX die faalt en ja in het voetbal kost dat de kop van de trainer meestal maar het slaat eigenlijk nergens op.
Gedomineerd dit dat balbezit zus zo heb goede dingen gezien bla bla jongens hebben hun taken goed uitgevoerd en zoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef mokkiemok het volgende:
65% balbezit 1-0 overwinning. Ik verheug mij op het gesprek met Frank
ssst verpest het nou nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gedomineerd dit dat balbezit zus zo heb goede dingen gezien bla bla jongens hebben hun taken goed uitgevoerd en zo
Duarte?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
De materiaalman is hier ook verantwoordelijk voor
Dominerenquote:
graagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
zal de voorspelbaarheid van F de B volgende keer in een spoiler zetten.
Als hij dat zegt stap ik op de Fiets om hem een klap op zn bakkes te gevenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:50 schreef FritzWepper het volgende:
"Het is dan het gebrek aan een stukje ervaring dat je die tweede er niet bij prikt"
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slavernij is toch verboden?
Dat dachten ze bij Amazon ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
staat toch gewoon op de loonlijst?
Dit wil ik zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als hij dat zegt stap ik op de Fiets om hem een klap op zn bakkes te geven
van dordt naar amsterdam op de fietsquote:
geweldige notenquote:
AJAX = niet alleen Frank en Marc.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ok jij een punt Frank en Marc overdwars hebben schuld
Te veel helaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
AJAX = niet alleen Frank en Marc.
Kom ik je wel halen, ken de weg daarquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
van dordt naar amsterdam op de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |