Je schrijft net dat het volledig zijn verantwoordelijkheid is en nu nuanceer je het al. Het is de organisatie AJAX die faalt en ja in het voetbal kost dat de kop van de trainer meestal maar het slaat eigenlijk nergens op.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het aankoopbeleid wel voor een groot deel, maar vooral de speelwijze. Ajax kan tegen geen enkel team fatsoenlijk voetbal spelen, zelfs tegen Dordrecht of Excelsior lukt dat niet meer. Daar is de selectie echt nog wel goed genoeg voor.
Overigens zijn het juiste de jonge jeugdspeler die de boel nog een beetje redden.
ok jij een punt Frank en Marc overdwars hebben schuldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je schrijft net dat het volledig zijn verantwoordelijkheid is en nu nuanceer je het al. Het is de organisatie AJAX die faalt en ja in het voetbal kost dat de kop van de trainer meestal maar het slaat eigenlijk nergens op.
Gedomineerd dit dat balbezit zus zo heb goede dingen gezien bla bla jongens hebben hun taken goed uitgevoerd en zoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef mokkiemok het volgende:
65% balbezit 1-0 overwinning. Ik verheug mij op het gesprek met Frank
ssst verpest het nou nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gedomineerd dit dat balbezit zus zo heb goede dingen gezien bla bla jongens hebben hun taken goed uitgevoerd en zo
Duarte?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
De materiaalman is hier ook verantwoordelijk voor
Dominerenquote:
graagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
zal de voorspelbaarheid van F de B volgende keer in een spoiler zetten.
Als hij dat zegt stap ik op de Fiets om hem een klap op zn bakkes te gevenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:50 schreef FritzWepper het volgende:
"Het is dan het gebrek aan een stukje ervaring dat je die tweede er niet bij prikt"
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slavernij is toch verboden?
Dat dachten ze bij Amazon ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
staat toch gewoon op de loonlijst?
Dit wil ik zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als hij dat zegt stap ik op de Fiets om hem een klap op zn bakkes te geven
van dordt naar amsterdam op de fietsquote:
geweldige notenquote:
AJAX = niet alleen Frank en Marc.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ok jij een punt Frank en Marc overdwars hebben schuld
Te veel helaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
AJAX = niet alleen Frank en Marc.
Kom ik je wel halen, ken de weg daarquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
van dordt naar amsterdam op de fiets
AJAX WIJ HEBBEN OOK SCHULDquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Krediet = niet oneindigquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Frank ben jij dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Izzy73 het volgende:
Ach ja ieder zijn mening, ze hebben gewonnen en de nul gehouden.
Nee, zijn 3e tweelingbroer Henk.quote:
Pics van je vrouwquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, zijn 3e tweelingbroer Henk.
Hoeveel dochters heb jij geproduceerd?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, zijn 3e tweelingbroer Henk.
Doe is normaalquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:56 schreef mokkiemok het volgende:
geintje Izzy73 hvj kusje op je plekje ik wil kindje van je dit dat
Sorry Dale tikje op mijn billen foei foei kusje op je puntjequote:
Ik was inderdaad wel serieus jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:56 schreef mokkiemok het volgende:
geintje Izzy73 hvj kusje op je plekje ik wil kindje van je dit dat
met die twee was het 2-1 verlies geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:57 schreef Seam het volgende:
Wel mooi om te zien hoe goed en stabiel Tete en Dijks spelen nu. Gewoon iedere wedstrijd tot nu toe een dikke voldoende. Dat was met Rico en Boilesen wel anders.
Jawel , vakantievriend Trustfull mag nu ook op de bank zittenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb niet het idee dat er veel veranderd is in de zomer. We gaan gewoon op dezelfde voet verder als vorig seizoen.
Dat heb je vanavond ontdekt of al tegen AZ?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb niet het idee dat er veel veranderd is in de zomer. We gaan gewoon op dezelfde voet verder als vorig seizoen.
Tegen Rapid Wien wist ik het alquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat heb je vanavond ontdekt of al tegen AZ?
Was wel erg opportunistisch geweest om dat al na AZ te concluderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat heb je vanavond ontdekt of al tegen AZ?
Dank ik deed m'n best! wilde hem eerst nog in de linkerhoek plaatsen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:02 schreef BadderHaring het volgende:
Proficiat mannen, knap ingeschoten pingel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |