quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:09 schreef Breuls het volgende:
Hayley Atwell wil Doctor Who zijn
Wat denken jullie? Zou Hayley Atwell het leuk doen als Doctor?
Doctor. Who. Is. Een. Man.quote:
Nu nog wel, ja.quote:
Ik denk dat zij er gek genoeg voor is. Qua uitstraling, bedoel ik. Als je haar wel eens in setfoto's ziet, buiten haar rol als Carter, denk ik dat zij misschien wel de juiste toon kan raken. En ik ben na de geweldige zet om de Master door Michelle Gomez te laten spelen wel nieuwsgierig geworden naar een vrouwelijke Doctor.quote:Oké, dat boeit niet. De juiste is de juiste maar Hayley zie ik niet echt als een Doctor Who eigenlijk. Laat haar gewoon een keer een special doen van een paar afleveringen, kijken hoe ze het doet.
Nerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Het karakter heet The Doctor, niet Dr Who
Ik weet het, het is en blijft optioneel. de eerste stap voor de realisatie dat een Timelord ook nog daadwerkelijk van sekse kan verwisselen is er best slim ingepropt om the master zo neer te zetten.quote:
Laat capaldi inderdaad gewoon even lekker zijn ding doen. Ik vind het een leuke doctor, in het begin twijfelde ik een beetje maar die twijfel is nu volledig verdwenen, genot om naar te kijkenquote:[..]
Ik denk dat zij er gek genoeg voor is. Qua uitstraling, bedoel ik. Als je haar wel eens in setfoto's ziet, buiten haar rol als Carter, denk ik dat zij misschien wel de juiste toon kan raken. En ik ben na de geweldige zet om de Master door Michelle Gomez te laten spelen wel nieuwsgierig geworden naar een vrouwelijke Doctor.
Niet nu nog, overigens; ik vind dat een Doctor minimaal drie seizoenen moet doen voordat-ie weer opbokt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Het karakter heet The Doctor, niet Dr Who
Is dit het moment om supernerd te spelen?quote:
Ik ben inmiddels opgehouden me druk te maken over die vertaalfout. Ik hoor het zooooo vaak.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:36 schreef StefanW het volgende:
[..]
[..]
Is dit het moment om supernerd te spelen?
Een karakter is iemands inborst, The Doctor is een personage [/grammarnazimode]
Dr Who is Supernerds stuffquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:36 schreef StefanW het volgende:
[..]
[..]
Is dit het moment om supernerd te spelen?
Een karakter is iemands inborst, The Doctor is een personage [/grammarnazimode]
Neeeeh, geen oud-companions als Doctor. Gewoon een fris gezicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:03 schreef Magic-IRC het volgende:
Als er al een vrouw the Doctor moet spelen denk ik dat Billie Piper of Catherine Tate beide wel een hele goede zouden zijn
Nee, dat komt omdat vrouwelijke personages zelden de ruimte krijgen om net zo badass te zijn als hun mannelijke tegenhangers.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:09 schreef Candaasje het volgende:
Hm.... ik weet het nog niet. Een vrouw als Doctor........
Het zou natuurlijk prima kunnen ja.
Waarom niet....
Ik heb het alleen niet zo op vrouwen. Althans, laat ik het zo zeggen; er zijn eigenlijk maar heel weinig vrouwelijke karakters uit series of films die me echt hebben geraakt of van mijn stoel hebben geblazen.
Het waren toch vrijwel altijd de mannelijke karakters die bij mij veel meer indruk hebben gemaakt.
Wellicht komt dat ook omdat ik zelf een vrouw ben![]()
.
Maar... The Doctor is wel een heel interessant personage. Dus op zich, als ze er echt een goede actrice voor weten te vinden, dan zou zij wel een uitzondering kunnen zijn. Ik zal eens kijken naar wat werk van diegene die jij noemde Breuls, ik herken haar ergens wel van maar kan het me niet echt voor de geest halen zo 1-2-3.
Voorlopig alleen echt nog even Capaldi. En als ze toch liever bij een man blijven, dan vind ik dat ook geen probleem.
Hm, klopt wel enerzijds, maar er zijn tegenwoordig ook wel meer films waarin vrouwen meer de ruimte of zelfs de hoofdrol krijgen. Zelfs in heel gave karakters zoals Mystique uit X-men maken toch minder indruk op mij dan een aantal mannelijke medespelers, ondanks dat ze wel lef hebben, een geschiedenis bij zich dragen en karakterontwikkeling doormaken. Daar ontbreekt het natuurlijk nog wel eens aan bij vrouwelijke personages.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat vrouwelijke personages zelden de ruimte krijgen om net zo badass te zijn als hun mannelijke tegenhangers.
Met Moffat aan het roer wil ik geen vrouwelijke Doctor, maar als iemand anders het gaat proberen, ben ik wel benieuwd.
Ik heb soms het idee dat dat meer met de acteur/actrice te maken heeft. Er zijn, naar mijn mening, hele sterke actrices maar die worden dan weer niet in hele prominente rollen gecast...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, klopt wel enerzijds, maar er zijn tegenwoordig ook wel meer films waarin vrouwen meer de ruimte of zelfs de hoofdrol krijgen. Zelfs in heel gave karakters zoals Mystique uit X-men maken toch minder indruk op mij dan een aantal mannelijke medespelers, ondanks dat ze wel lef hebben, een geschiedenis bij zich dragen en karakterontwikkeling doormaken. Daar ontbreekt het natuurlijk nog wel eens aan bij vrouwelijke personages.
Wat ik heel gaaf zou vinden om te zien, is een sterke compagnion die het gevoel heeft de vrouwlijke Doctor te moeten beschermen (beetje a la Jack Harkness, alleen dan gewoon een normaal niets vermoedende man). The Doctor is dan, als vrouw, wel de genie als altijd, maar wellicht wat onhandig op het fysieke deel (domme foutjes waar ze dan op het laatst uit gered moet worden etc). Dat geeft een hele andere draai aan het 'Damsel in distress' idee.quote:Het zijn bij mij toch vrijwel altijd de mannelijke karakters die me aan lachen en aan het huilen krijgen. Misschien omdat ik mezelf toch eerder naast een man zou zien staan - in het geval van The Doctor als companion - dan naast een vrouw. Je wil met hem meereizen, de wereld zien, maar toch ook ergens voor hem zorgen. (Hoeft niet gelijk een liefdesrelatie te zijn, maar iemand die zoveel bagage bij zich draagt zou ik willen helpen. En tja, dat gevoel is bij mij toch sterker bij een man.)
[...]
Ja leuk, laten we van de eerste vrouwelijke Doctor meteen een hulpeloos wezen maken. Dát is lekker feministisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:32 schreef Wild_Snake het volgende:
The Doctor is dan, als vrouw, wel de genie als altijd, maar wellicht wat onhandig op het fysieke deel (domme foutjes waar ze dan op het laatst uit gered moet worden etc). Dat geeft een hele andere draai aan het 'Damsel in distress' idee.
Over niet al te lange tijd is het Nederlandse woord karakter ook gewoon een correcte vertaling denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels opgehouden me druk te maken over die vertaalfout. Ik hoor het zooooo vaak.
Ja, zo schijnt dat te werken, inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd is het Nederlandse woord karakter ook gewoon een correcte vertaling denk ik.
Daarom vond ik Donna ook een van de betere companions. Geen love-interest, niet eens heel knap, maar verder goed uitgewerkt. Laten we eerlijk zijn, companions als Amy, Rose en Clara moeten het voor een belangrijk deel toch wel van hun looks hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, klopt wel enerzijds, maar er zijn tegenwoordig ook wel meer films waarin vrouwen meer de ruimte of zelfs de hoofdrol krijgen. Zelfs in heel gave karakters zoals Mystique uit X-men maken toch minder indruk op mij dan een aantal mannelijke medespelers, ondanks dat ze wel lef hebben, een geschiedenis bij zich dragen en karakterontwikkeling doormaken. Daar ontbreekt het natuurlijk nog wel eens aan bij vrouwelijke personages.
Neeeeee, zo bedoelde ik het niet! Meer dat ze zich ergens hals over kop in stort met een hoop briljante ideeen (beetje als Doctor/Donna) maar dat de mannelijke compagnion dan op het laatste in moet grijpen om gefrusteerde mannelijke 'vijanden' wat af te koelen ofzo.....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we van de eerste vrouwelijke Doctor meteen een hulpeloos wezen maken. Dát is lekker feministisch.
kijk, dat is hoe ik capaldi graag de doctor zie spelen. Serieus, met een cynisch humoristische ondertoon. Ik vond het schrijven van het vorig sezioen voor hem niet geschikt, te abrupt, te veel reagerend op. In het script werd hij geleid, daar waar tennant en matt smith meer aan het leiden waren. Terwijl het juist een doctor kan zijn die serieus en mysterieus kan zijn, waardoor als hij eens uit de bocht vliegt qua humor, het extra impact heeft.quote:Op zondag 13 september 2015 15:48 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie de proloog van seizoen 9 al gezien?![]()
Ik vroeg me al af wat er bij elkaar hoorde. De pagina van de BBC lijkt daar al duidelijkheid over te verschaffen, maar ook weer niet volledig.quote:
Jammerquote:Op woensdag 16 september 2015 10:42 schreef Elvi het volgende:
Jenna Coleman stopt met Doctor Who
http://www.denofgeek.com/(...)-has-quit-doctor-who
Bye
Same here. Ik had nummer 7 fout.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:10 schreef Wild_Snake het volgende:
BBC TARDIS Tracker!
Your Result
9/10
Ein-de-lijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:42 schreef Elvi het volgende:
Jenna Coleman stopt met Doctor Who
http://www.denofgeek.com/(...)-has-quit-doctor-who
Bye
Ik was de Clara-show behoorlijk zat. Terug naar een show over Doctor Whoquote:Op woensdag 16 september 2015 19:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ein-de-lijk.Al jammer genoeg twee jaar te laat.
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ein-de-lijk.Al jammer genoeg twee jaar te laat.
Ik hoor hier allemaal negatieve gevoelens bij Jenna Coleman als Clara Oswald. Vinden jullie haar dan zo'n slecht karakter? Of wordt de rol niet goed geacteerd?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was de Clara-show behoorlijk zat. Terug naar een show over Doctor Who
Ik heb niks tegen de actrice hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 10:04 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor hier allemaal negatieve gevoelens bij Jenna Coleman als Clara Oswald. Vinden jullie haar dan zo'n slecht karakter? Of wordt de rol niet goed geacteerd?
Ik vind persoonlijk dat Amy een stuk sterker personage was met veel meer diepgang en interessante facetten, maar Clara vind ik ook wel interessant.
Wel moet er in komend seizoen dan iets bijzonders gebeuren, anders heeft het een heel kaal einde.
(PS, misschien omdat ik een man ben, maar ik vind het ook niet heel storend om naar haar te moeten kijken....)
Als je het zo omschrijft, ben ik het wel met je eens!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de actrice hoor
Ik vind het karakter niet zo. Maar dat had ik ook wel met Amy. Ik vind de manier waarop Moffat de vrouwelijke karakters schrijft niet geweldig. Alsof de show echt alleen om hen draait: een mysterie dat moet worden opgelost ipv een assistent. Donna was bijvoorbeeld mijn favoriete assistent, omdat ze ook echt wat toevoegde qua oplossingen van problemen, er was geen 'romantische spanning' tussen haar en de doctor, en ze had een completere persoonlijkheid ipv alleen maar een plot-punt te zijn.
Ik hoop dus dat het na Clara weer vooral om de Doctor draait, en niet om 1 of andere mysterieuze assistent waar we 2 seizoenen naar moeten kijken voor het 'mysterie' opgelost wordt.
Ik ben ooit eens begonnen met het downloaden van al die oude Doctor Who afleveringen. Had het gros op een gegeven moment binnen. Installeer sickbeard en zet daar Doctor Who in. Heeft alles dat ik had er zo afgepleurdquote:Op vrijdag 18 september 2015 07:07 schreef WheeleE het volgende:
Een indrukwekkende lijst: Every Single Doctor Who Story, Ranked from Best to Worst
ah tnx, ik was alweer aan t twijfelen over t tijdsverschil.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:17 schreef Breuls het volgende:
Uitzendtijd vanavond is 20.40 Nederlandse tijd.
Ik wilde S8 nog een keer helemaal kijken, maar ik heb alleen de eerste zes gehad en moet de rest nog.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:01 schreef WheeleE het volgende:
In februari ben ik alles gaan herijken en begonnen met Rose, vanmorgen Last Christmas gekeken en zojuist de Prologue. Ik ben er helemaal klaar voor
Ik vond Donna dan weer helemaal niks. Leuk hoe iedereen er anders tegenaan kijktquote:Op donderdag 17 september 2015 10:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de actrice hoor
Ik vind het karakter niet zo. Maar dat had ik ook wel met Amy. Ik vind de manier waarop Moffat de vrouwelijke karakters schrijft niet geweldig. Alsof de show echt alleen om hen draait: een mysterie dat moet worden opgelost ipv een assistent. Donna was bijvoorbeeld mijn favoriete assistent, omdat ze ook echt wat toevoegde qua oplossingen van problemen, er was geen 'romantische spanning' tussen haar en de doctor, en ze had een completere persoonlijkheid ipv alleen maar een plot-punt te zijn.
Ik hoop dus dat het na Clara weer vooral om de Doctor draait, en niet om 1 of andere mysterieuze assistent waar we 2 seizoenen naar moeten kijken voor het 'mysterie' opgelost wordt.
Dat had ik vorig jaar met S7. Verkeerd gepland en uiteindelijk 2 afleveringen moeten skippen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik wilde S8 nog een keer helemaal kijken, maar ik heb alleen de eerste zes gehad en moet de rest nog.
Ik heb je een dm gestuurd. Mijn stream staat klaar, ik ben benieuwd naar het nieuwe seizoen. Ik heb de laatste tijd juist helemaal geen Doctor Who meer herkeken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:52 schreef Koettie het volgende:
Weet iemand waar ik een stream kan kijken??
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:00 schreef Koettie het volgende:
Held!
Ik heb vanaf 2005 alles minstens al drie keer gezien. Sommige afleveringen (waters of mars, good men goes to war, Pandorica) minstens 6.:+
Ik heb net Dark Water, Death in Heaven en Last Christmas nog even gekeken, dus ik ben voldoende opgewarmd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar met S7. Verkeerd gepland en uiteindelijk 2 afleveringen moeten skippen.
Ik heb nu in seizoen 2-3-4 wel een handje vol afleveringen gefastforward omdat ik ze al te vaak had gezien, maar strikt genomen heb ik ze toch wel nog een keer gekeken
Van The Magician's Apprentice? Die is gewoon op tv te zien.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:52 schreef Koettie het volgende:
Weet iemand waar ik een stream kan kijken??
Ik ook niet, ben expres even wat langer blijven hangen bij m'n ouders nu.quote:
Ah, dat kan natuurlijk. Dan zou je een proxy en iPlayer kunnen proberen, of wachten op de download.quote:
Weet je wat, laten we hier geen onderhands handeltje in illegale kijkmethoden beginnen. We weten allemaal dat ze bestaan, maar ze vinden gaan we niet op het forum doen. Dus niet meer dergelijke oproepen doen aub.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:23 schreef Sarasi het volgende:
Mocht iemand een streamlink hebben voor het hele seizoen, kan 'ie ook in mijn DM?
Hangt af van je decoder. Mijn Humax heeft een knopje Subtitle.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:42 schreef TywinLannister het volgende:
heeft bbc one Engelse subs? zoja, hoe zet ik die aan?
Dat gaat wel ver, maar het is in ieder geval beter dan het gemiddelde niveau van 8.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:34 schreef Danny het volgende:
Deze aflevering was beter dan heel seizoen 8 combined
In S8 kwam alleen Mummy on the Orient Express enigszins in de buurt qua niveau. Ik vond seizoen 8 echt heel slecht. Ook na de vierde viewing nog. Maar dinsdag (of woensdag) is-ie met NL subs op BBC First en dan kijken we 'm nog een keer zodat de kinderen 'm ook helemaal snappen. Die hadden nu nog wel wat puntjes die niet helemaal over kwamen. Kan best zijn dat ik dan toch vind dat 't een bout-aflevering was (maar dat betwijfel ik)quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver, maar het is in ieder geval beter dan het gemiddelde niveau van 8.
uiteraard. Hij gaat terug om Davros alsnog te redden en de compassion te tonen die de oude Davros zo verfoeit.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:38 schreef cva het volgende:
goede aflevering , alleen waarom weer de tardis vernietigen , nu opeens gaat het zo makkelijk , en de tijd zal wel weer teruggedraaid worden zodat clara terug leeft
Je vond Listen niet briljant?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
In S8 kwam alleen Mummy on the Orient Express enigszins in de buurt qua niveau.
Listen vond ik achteraf redelijk, at best. Deze aflevering boeide me echter al meer dan elke andere aflevering van S8. De sfeer is beter, de nieuwe attitude van de Doctor bevalt me beter en zelfs Clara vond ik beter (en ik ben verre van een Clara fan). Deze aflevering maakt nu al goed was S8 fout deed, en imo was dat bijna alles. S8 vond ik echt heel slecht. Deze aflevering stemt me daarentegen bijzonder hoopvol over S9quote:
Je beseft dat dit maar een halve aflevering was? S9 bestaat voor een groot deel uit two-parters.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vond het niks eerlijk gezegd. Lekker vaagheid troef, maar goed. Weinig duidelijk, een hoop poeha maar waar ging dit nou eigenlijk over?
Gezien de overwegend positieve reacties zal het wel aan mij liggen
Dat was zo'n beetje het enige dat ik snapte vanavondquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Je beseft dat dit maar een halve aflevering was? S9 bestaat voor een groot deel uit two-parters.
Teletekst 888 doet het prima op BBC Onequote:Op zaterdag 19 september 2015 21:47 schreef JaapB het volgende:
Lekker begin van het nieuwe seizoen weer.
Baal alleen dat de Engelse ondertiteling op mijn Humax het niet meer doet.. Staat nu alleen een keuze voor NL in
Davros toont de Doctor hun eerdere ontmoetingenquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:46 schreef cva het volgende:
ik heb de oude serie nooit echt gevolgd maar hebben davros en the master elkaar nooit eerder ontmoet of hoe zit dat juist ?
heerlijk campy gewoon, nog even het schrikeffect van Missy is terug aanzetten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:54 schreef cva het volgende:
hoe vreselijk slecht was het bij unit niet toen dat grote missy hoofd er uitkwam
Alleen die van Davros en de Doctor toch, niet die van Davros en de Master?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Davros toont de Doctor hun eerdere ontmoetingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mijn vraag was inderdaad of the master/missy ooit davros al eerder ontmoet heeft en of dit ook te zien was in de oude serie of dat er ooit over gesproken geweest isquote:Op zondag 20 september 2015 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen die van Davros en de Doctor toch, niet die van Davros en de Master?
Ah, Davros en de master bedoelde je. Ik las verkeerd. Durf er geen sluitend antwoord op te geven omdat ik nog niet alle oude series heb bekekenquote:Op zondag 20 september 2015 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen die van Davros en de Doctor toch, niet die van Davros en de Master?
Ik lees hier van niet.quote:Op zondag 20 september 2015 12:16 schreef cva het volgende:
[..]
ja mijn vraag was inderdaad of the master/missy ooit davros al eerder ontmoet heeft en of dit ook te zien was in de oude serie of dat er ooit over gesproken geweest is
Nee, The Master heeft Davros zelf nooit ontmoet maar heeft wel een keer met de Daleks samengespannen tegen The Doctor. Echter, dit was een paar jaar voordat Davros werd geïntroduceerd in de serie (en de acteur die The Master speelde was al omgekomen bij een auto ongeluk toen Davros verscheen; er was later wel een nieuwe master maar die heeft Davros ook niet ontmoet).quote:Op zondag 20 september 2015 12:16 schreef cva het volgende:
[..]
ja mijn vraag was inderdaad of the master/missy ooit davros al eerder ontmoet heeft en of dit ook te zien was in de oude serie of dat er ooit over gesproken geweest is
Omdat we dat hier niet bespreken.quote:Op maandag 21 september 2015 19:19 schreef Molurus het volgende:
Waarom kan ik nergens een download van de laatste aflevering vinden?
Ja mijnheer.quote:Op maandag 21 september 2015 19:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Omdat we dat hier niet bespreken.
Bij vrienden of familie kijken? Of vragen of zij het voor je willen opnemenquote:Op maandag 21 september 2015 21:00 schreef Monolith het volgende:
Is er afgezien van een regulier TV abonnement nog een andere wijze om doctor who legaal te volgen? De geoblocking van de iPlayer omzeilen hoort daar niet bij natuurlijk.
Dat was ook een erg leuke scene in een van die korte Pond Life fragmentenquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:58 schreef cressisub het volgende:
De opmerking ; Ood on a Loo heeft mijn ochtend goedgemaakt.
Briljant WheeleE !
Gitaar is makkelijk te regelen... tank zal iets lastiger zijnquote:Op maandag 21 september 2015 22:06 schreef WheeleE het volgende:
Die Doctor-op-een-tank-met-een-gitaar is wel een leuke cosplay eigenlijk. Cosplay in een rolstoel beperken tot Professor X wordt ook saai.
Na Ood on a Loo, Davros & Cybercontroller is Doctor-Tank weer een nieuwe op de lijst.
Gewoon een kartonnen tankframe om je rolstoel hosselen!quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gitaar is makkelijk te regelen... tank zal iets lastiger zijn
Psies. Het hoeft geen full size tank te zijn. Gewoon wat kartonnen dozen ductapen, kloddertje verf erover en klaar is de Doctorquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon een kartonnen tankframe om je rolstoel hosselen!
Herhaling kan je opnemenquote:Op maandag 21 september 2015 19:19 schreef Molurus het volgende:
Waarom kan ik nergens een download van de laatste aflevering vinden?
2x gezien nu en ik ben het hier wel mee eens. Controversieel standpunt dat welquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:34 schreef Danny het volgende:
Deze aflevering was beter dan heel seizoen 8 combined
Veelbelovend voor de rest van het seizoen.
Eens maar niet als vervanger van een sonic screwdriverquote:
Sowieso is dat een heerlijk karakter dat ook nog eens heel goed wordt neergezet door Michelle Gomez.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:34 schreef wdn het volgende:
"Every miner needs a canary"
"And all we have is a pointy stick"
Missy krijgt goede one-liners
Weer een goede aflevering
eerder met Asylum of the Daleks. Daar is Clara Oswin tenslotte ook zelf een Dalekquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef wdn het volgende:
Ik had even het idee dat hier een relatie zou worden gelegd met "Into the dalek"
damn. die bedoelde ikquote:Op zondag 27 september 2015 07:12 schreef Danny het volgende:
[..]
eerder met Asylum of the Daleks. Daar is Clara Oswin tenslotte ook zelf een Dalek
Soufflégirl was echt de beste versie van Clara.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:35 schreef Danny het volgende:
Ik hoop toch wel dat de sonic gewoon terug komt. Verder goeie aflevering
En Clara weer terug als Dalek, zoals we voor de eerste keer kennis met haar maakten als Soufflégirl
Bij River was de Doctor niet bij, dus dat is verklaard. Die andere is wel zwak.quote:Op zondag 27 september 2015 10:26 schreef Elvi het volgende:
Het was echt een spannende aflevering, maar ik merk dat het me nog steeds dwars zit dat de doctor zo verbaasd was dat de Dalek 'mercy' kon zeggen. Het was een belangrijke punt in het plot, maar dit is wat we al in seizoen 5, aflevering 13 zagen:
Het irriteert me mateloosVerdorie Moffat, je hebt die aflevering toch ook geschreven?! Wat mij betreft haalt het wel wat weg van de impact die de scene in de aflevering van gisteren moest hebben.
Of ben ik nu echt zo'n zeurende Whovian geworden
Edit: en ik was vergeten dat de Doctor zelf ook al eerder een Dalek om mercy heeft horen vragen. In seizoen 1, toen er een Dalek in het museum van Van Statten stond. De Dalek vroeg de doctor om mercy, en de doctor antwoordde "Why should I? You never did."
Dus waarom is het nu zo'n big deal?
EX-PLAIN! EX-PLAIN!
quote:Op maandag 28 september 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
How deep do you think it is?
Maybe throw a rock
Good idea!
I'd say 20 feet
quote:Op woensdag 30 september 2015 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Missy Michelle Gomez is wel heel erg goed als the master Missy
Pietje precies. Gisteren de aflevering weer gezien met de Dalek in het museum, dat blijft een sterke. Emoties zijn een ziekte, als je een inktvis in een rijdende tank bent. Uiteraard.quote:
Dat huppeltje van d'r, meesterlijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
En helemaal mee eens. Geweldige vertolking.
Massive? Ben benieuwd.twitter:bbcdoctorwho twitterde op donderdag 01-10-2015 om 19:53:43Time frame for MASSIVE #DoctorWho news: hours, not days.And it’s much bigger news than some people are guessing… reageer retweet
Nieuwe doctor? Nieuwe companion? Geen Moffat meer?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:56 schreef Breuls het volgende:
Massive? Ben benieuwd.twitter:bbcdoctorwho twitterde op donderdag 01-10-2015 om 19:53:43Time frame for MASSIVE #DoctorWho news: hours, not days.And it’s much bigger news than some people are guessing… reageer retweet
Volgens mij is daar geen enkele aanleiding toe.quote:
Volgens mij ook niet, maar ik zou wel huilen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen enkele aanleiding toe.
twitter:bbcdoctorwho twitterde op donderdag 01-10-2015 om 21:38:23We’ll bring you the BIG announcement as soon as we can... It will be some time tonight and PLEASE don’t worry… It’s great news!!! #DoctorWho reageer retweet
De locatie alleen denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:10 schreef Breuls het volgende:
Okay, leuk. Denk ik. Een goeie nieuwe serie is altijd welkom. Ben benieuwd wat het als een spinoff kenmerkt. Bekende personages? Inhaken op verhaallijnen uit Doctor Who?
Ja, maar dat vind ik niet echt voldoende voor een spinoff.quote:
Meest logische zou het zijn als Clara daar de hoofdrol in krijgt, die is immers al lerares.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:10 schreef Breuls het volgende:
Okay, leuk. Denk ik. Een goeie nieuwe serie is altijd welkom. Ben benieuwd wat het als een spinoff kenmerkt. Bekende personages? Inhaken op verhaallijnen uit Doctor Who?
Dat is niet aan de Moff, maar aan Davies, en die gaat dat wellicht niet meer doen. Het is al jaren "mogelijk", maar hij is intussen allemaal andere dingen aan het doen, dus mogelijk is hij er gewoon klaar mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:34 schreef cva het volgende:
waarom luistert de mof niet naar mij !!!! breng torchwood terug
was zijn man/vriend niet ziek ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is niet aan de Moff, maar aan Davies, en die gaat dat wellicht niet meer doen. Het is al jaren "mogelijk", maar hij is intussen allemaal andere dingen aan het doen, dus mogelijk is hij er gewoon klaar mee.
Al hoop ik nog wel op een leuk afsluitend vijfde seizoen.
Ja, en daarvoor is hij in ieder geval vanuit de VS teruggekomen naar de UK, maar hij heeft intussen wel weer andere tv-series gedaan, dus het is niet zo dat-ie geen werk meer doet. Heb verder ook niet gevolgd hoe het hen verder is vergaan.quote:
Mijn BBC doet het niet / Ik ben zaterdag nooit thuis / ik lig 1 aflevering achter dus dat werkt ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:53 schreef Breuls het volgende:
Doctor Who kijken we gewoon braaf op de BBC.
waarom brengen ze het eerste en tweede seizoen uit met nl ondertitels , dan tussendoor nog eens de 50 special en dan het 8ste seizoen met nl ondertitels , en de rest niet ? logica ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:44 schreef Elvi het volgende:
Fuck, ik wil deze dvd-box maar hij is en duur en niet meer te krijgen
http://www.amazon.co.uk/D(...)dition/dp/B00M40F018
Het is echt stom dat je 'Time of the doctor' en 'Day of the doctor' apart moet kopen. De special staat wel apart op een dvd (maar dan wel weer zonder 'An adventure in time Space ' en zonder 'the five(ish) doctors'
En de kerstspecial waarin Matt Smith regenerates staat ook niet op een gewone seizoens dvdbox maar moet je apart kopen met nog wat andere kerstspecials. Maar die heb ik dus al dus waarom zou ik extra betalen
Waarom is het zo moeilijk om de specials normaal uit te brengen zodat het ook nog eens overzichtelijk blijft?
Ik heb bij geen enkele dvdbox nederlandse ondertitelsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:51 schreef cva het volgende:
[..]
waarom brengen ze het eerste en tweede seizoen uit met nl ondertitels , dan tussendoor nog eens de 50 special en dan het 8ste seizoen met nl ondertitels , en de rest niet ? logica ?
ja het 3de en 4de seizoen en de specials van david tennant zijn prachtige dvd boxen , vanaf seizoen 5 weet ik het nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb bij geen enkele dvdbox nederlandse ondertitelsMaar ik vind het wel vervelend dat ze vanaf seizoen 5 ineens de boxsets anders hebben vormgegeven
Ja best wel laat zeg _o-quote:
Dit seizoen wordt het op de zondag erna ook uitgezonden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn BBC doet het niet / Ik ben zaterdag nooit thuis / ik lig 1 aflevering achter dus dat werkt ook niet
Ik ga Day of the Doctor opnieuw kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:56 schreef Breuls het volgende:
Yup. Je moet zelf even wat te doen zoeken in de eerste helft van de avond.
Ik vond hem ingewikkeld. Iet wat chaotisch.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:19 schreef Breuls het volgende:
Bijzondere aflevering. Weet niet zo goed wat ervan te maken, maar ik ben wel nieuwsgierig zo.
twitter:LEGO_Group twitterde op zondag 04-10-2015 om 14:45:27Landing soon… #LEGO #DoctorWho #LEGOIdeas http://t.co/1Tg4LRMCin reageer retweet
Het idee van de opbouwaflevering had ik inderdaad ook erg sterk. Moest wel lachen om de Doctor die het briefje met empathische tekst oplas.quote:
twitter:LEGO_Group twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 10:01:41Available in December, @LEGOIdeas @bbcdoctorwho! Construct a stunningly detailed LEGO version of the iconic TARDIS! http://t.co/KnCMgFX515 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:15 schreef Young_David het volgende:
twitter:LEGO_Group twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 10:01:41Available in December, @LEGOIdeas @bbcdoctorwho! Construct a stunningly detailed LEGO version of the iconic TARDIS! http://t.co/KnCMgFX515 reageer retweet
Leuk leuk! Misschien een klein setje aanschaffen voor op mijn bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Wow, cool.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:46 schreef Knut het volgende:
Stom instagram laat me niet hotlinken. Maar hier een foto van de doctor who instagram, met een still uit de volgende aflevering!
https://instagram.com/p/8fWNmQDqZA/?taken-by=bbcdoctorwho
"o hai"quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:46 schreef Knut het volgende:
Stom instagram laat me niet hotlinken. Maar hier een foto van de doctor who instagram, met een still uit de volgende aflevering!
Dat is 1 set, vaak komt er uit die Lego ideas serie ook maar 1 set. Dus alles of nietsquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Leuk leuk! Misschien een klein setje aanschaffen voor op mijn bureau
Die heb ik wel, maar al tijdje terug vervangenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Geen Tim Wonnacott UI. I am disappointed.
Oh hallo nieuwe nachtmerriequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:46 schreef Knut het volgende:
Zou dat ook Paul Kasey zijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:46 schreef Knut het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |