Nee, want Marokkanen die Nederlanders kankerjoden noemen moet gewoon maar kunnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:14 schreef I-care het volgende:
Met Nederlanders dus?
Ik verwacht niet al teveel racisme dan..
Lemming?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want Marokkanen die Nederlanders kankerjoden noemen moet gewoon maar kunnen.
Tevens slechte lemming.
Zou je denken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:17 schreef Robin0342 het volgende:
Is dit een reactie op - slechte ervaringen met allochtonen?
Hoezo? Ik ben gewoon benieuwd naar de ervaringen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:18 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Zijn altijd zo lekker snel op de teentjes getrapt
Haha ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon benieuwd naar de ervaringen?
Dronken allochtonen zijn niet irritant volgens jou?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:20 schreef Stimorol- het volgende:
Dronken autochtonen zijn irritantttttttt. Dan krijgen ze ineens ballen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:20 schreef Robin0342 het volgende:
Ervaringen met autochtonen. Ja er zijn natuurlijk veel negatieve bij iedereen, omdat er nogal wat zijn hé....
Overigens zullen 9/10 slechte ervaringen wel komen van de tokkies
Tokkies zijn altijd de schuldigen.
Ik heb er nooit last mee gehad tbh.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:21 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Dronken allochtonen zijn niet irritant volgens jou?
Zeker wel. En hypocriet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:21 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Dronken allochtonen zijn niet irritant volgens jou?
En politici.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:20 schreef Robin0342 het volgende:
Ervaringen met autochtonen. Ja er zijn natuurlijk veel negatieve bij iedereen, omdat er nogal wat zijn hé....
Overigens zullen 9/10 slechte ervaringen wel komen van de tokkies
Tokkies zijn altijd de schuldigen.
Als dat al een nare ervaring is dan zal je wel een zwaar leven hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:24 schreef Ranph het volgende:
Mensen die vragen of je thuis Nederlands spreekt
Hoezo dat? Of ben jij soms Hero Brinkman?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met iedereen van de PVV
Nare ervaring is het niet. Wel een domme opmerking.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dat al een nare ervaring is dan zal je wel een zwaar leven hebben.
Wat een gekke vraag. Hoe durven zequote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:24 schreef Ranph het volgende:
Mensen die vragen of je thuis Nederlands spreekt
Erger vind ik: Goh wat spreek je goed NLsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:28 schreef Ranph het volgende:
[..]
Nare ervaring is het niet. Wel een domme opmerking.
Ik dronk weleens naast mn oudersquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker wel. En hypocriet.
Stiekem drinken zonder dat papa en mama het zien.
Deze ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erger vind ik: Goh wat spreek je goed NLs!!!!
Dat zijn toch ook gewoon Tokkies met een slecht zittend pak aan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En politici.
Ik heb slechte ervaringen met iedereen van de PVV
Niet te bedenken dat ook de meeste roken en vaak blowen. Niet dat nederlanders dat niet doen , maar Zij ( allochtonen ) doen het zeker niet minder.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker wel. En hypocriet.
Stiekem drinken zonder dat papa en mama het zien.
Ja de meeste PVVers zijn ook gewoon Tokkies.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook gewoon Tokkies met een slecht zittend pak aan?
Nee. Mn krullen wapperen fier rond.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:21 schreef muhahaha het volgende:
Nou meid, het is wat. Ik heb dagelijks te maken met autochtonen mensen en dat gaat prima. Draag jij een hoofddoek? Dat is vaak waarom mensen denken dat je import bent /generaliseren.
Te gast?!?!??!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:26 schreef Drieklank het volgende:
Ik vind het wel grappig, maar geen eerlijke vergelijking. Als een medebewoner van je huis zich niet kan gedragen is dat tot daar aan toe, maar als iemand die te gast is zich niet kan gedragen, dan is de maat sneller vol. Dat geldt ook voor een nieuwe huisgenoot ten opzichte van een huisgenoot die er al wat langer woont.
2x meegemaakt dat ze zonaar scheten lieten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Hallo
Ik heb hier dagelijks last van nare autochtonen. Het ergste wat gebeurt is dat ze soms geen koffie voor me willen halen en dat ze nare luchten achterlaten op het toilet![]()
Verder kan ik mij eigenlijk geen nare ervaringen met autochtonen herinneren.
Graag gedaan.
gr. gr.
je verdient hetquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
Laatst in de super, 5 blanke kinders met harde muziek aan in de super. Aangesproken natuurlijk. Ben geen autochtoon en spreek ze dus wel toe.
Loop ik weg gaan ze shit naar mij roepen
kut autochtonen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb vrijwel dagelijks nare ervaringen met autochtonen.
We verwachten nu voorbeelden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb vrijwel dagelijks nare ervaringen met autochtonen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:22 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
We verwachten nu voorbeelden.
Breed begrip.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Onbeschoft gedrag vat het allemaal wel zo'n beetje samen.
Dit is vrijwel allemaal werkgerelateerd. Horeca. Bijvoorbeeld een drankje roepen. 'Koffie!!!' En dan geen volledige zin daarbij kunnen vormen. Bestellen en weglopen voordat je het drankje hebt, kom ik dus voor niks. Niet willen betalen. Zeuren dat het allemaal veelte duur is. Geen gedag zeggen. Zeuren over onzin. Nog meer zeuren. Stinken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:24 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Breed begrip.
Wat valt er bij jou onder onbeschoft?
Jij kan terecht in het topic waar het gaat over nare ervaringen met allochtonen. Zo'n topic is namelijk heel normaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:25 schreef Fokker89 het volgende:
Dit topic is echt voor boehoehoe allochtonen
Is dat topic nog niet vol dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij kan terecht in het topic waar het gaat over nare ervaringen met allochtonen. Zo'n topic is namelijk heel normaal.
Geen idee. Kom er niet :pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is dat topic nog niet vol dan?
gahhahaha
Ik snap dat dit vervelend is. Maar dit gebeurd niet alleen onder autochtonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is vrijwel allemaal werkgerelateerd. Horeca. Bijvoorbeeld een drankje roepen. 'Koffie!!!' En dan geen volledige zin daarbij kunnen vormen. Bestellen en weglopen voordat je het drankje hebt, kom ik dus voor niks. Niet willen betalen. Zeuren dat het allemaal veelte duur is. Geen gedag zeggen. Zeuren over onzin. Nog meer zeuren. Stinken.
Nah de lijst is eindeloos.
Autochtonen...
Ja dus deze beide topics gaan nergens overquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:29 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Ik snap dat dit vervelend is. Maar dit gebeurd niet alleen onder autochtonen.
Kijk maar eens in de wat mindere wijken waar alleen allochtonen zitten, als je daar als blanke meid doorloopt word je vaak ook uitgescholden' HOER! PIJP ME DAN! KANKER SLET! ' en dan kan ik nog even doorgaan.
Nou praat ik dat gedrag van net zeker niet goed en zijn het in mijn ogen stakkers. waarschijnlijk weer die verdraaide tokkie's. Normale beschaafde nederlanders zouden dat namelijk niet doen, net zoals normale beschaafde allochtonen mijn voorbeeld niet zouden doen.
En nog serieus reageren ook op zo'n zaad topicquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:29 schreef Robin0342 het volgende:
snap dat dit vervelend is. Maar dit gebeurd niet alleen onder autochtonen.
Kijk maar eens in de wat mindere wijken waar alleen allochtonen zitten, als je daar als blanke meid doorloopt word je vaak ook uitgescholden' HOER! PIJP ME DAN! KANKER SLET! ' en dan kan ik nog even doorgaan.
Nou praat ik dat gedrag van net zeker niet goed en zijn het in mijn ogen stakkers. waarschijnlijk weer die verdraaide tokkie's. Normale beschaafde nederlanders zouden dat namelijk niet doen, net zoals normale beschaafde allochtonen mijn voorbeeld niet zouden doen.
Dat is nou niet bepaald gericht tegen je persoontje mbt je afkomst ... dergelijke mensen maak ik ook wel eens mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus deze beide topics gaan nergens over![]()
Maar toch wilde ik graag mijn ervaringen hier delen.
Ook een keer ging ik met de roltrap naar beneden en stond zo'n autochtone vrouw in het midden van de trap. Dus vroeg beleefd of ik er langs mocht. Reageerde ze geïrriteerd dat ik haast had en er niet langs mocht.
Dit soort gedrag slaat toch nergens op.
Jawel waren allemaal Nederlanders.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald gericht tegen je persoontje mbt je afkomst ... dergelijke mensen maak ik ook wel eens mee.
Ja dus, dat gedrag hadden ze net zo goed tegen mij kunnen vertonen ...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel waren allemaal Nederlanders.
Ja natuurlijk maar daar gaat het toch niet om. Het gaat hier om nare ervaringen met autochtonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dus, dat gedrag hadden ze net zo goed tegen mij kunnen vertonen ...
Dat kan je kwijt in het andere topic.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:40 schreef muhahaha het volgende:
Mijn eerste nare ervaring was toen ik net het geboortekanaal had verlaten, kreeg meteen een pets op m'n reet van die allochtone dokter
Ga je nu allemaal landen opnoemen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:40 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Verenigde arabische emiraten?
Nee. Ik ga het anders doen. Ik noem gewoon een aantal landen, en jij zegt dan 'hij zit er tussen.' of: 'hij zit er niet tussen', als je het leuk vindt tenminste. Yasmin is op zich een Arabisch klinkende (mooie) naam.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Ga je nu allemaal landen opnoemen?
Moet ik 1 van die laatste 2 opties kiezen. Beide vind ik niet geschikt namelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:44 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga het anders doen. Ik noem gewoon een aantal landen, en jij zegt dan 'hij zit er tussen.' of: 'hij zit er niet tussen', als je het leuk vindt tenminste. Yasmin is op zich een Arabisch klinkende (mooie) naam.
Dus ik noem: Verenigde Arabische Emiraten, Egypte, Jordanië, Iran, Turkije, Libië, Tunesië, Algerije, en tot slot Marokko.
Nu heb je twee keuzes. Of je zegt: 'haha, hij zit er tussen!' of: 'donder op joh, mongool en hou je bek. Als ik je tegenkom klap ik je'. Kies maar...
Staat gewoon op de algemene lijst van Arabische namen, dus kan overal ter wereld worden gebruiktquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:44 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga het anders doen. Ik noem gewoon een aantal landen, en jij zegt dan 'hij zit er tussen.' of: 'hij zit er niet tussen', als je het leuk vindt tenminste. Yasmin is op zich een Arabisch klinkende (mooie) naam.
Dus ik noem: Verenigde Arabische Emiraten, Egypte, Jordanië, Iran, Turkije, Libië, Tunesië, Algerije, en tot slot Marokko.
Nu heb je twee keuzes. Of je zegt: 'haha, hij zit er tussen!' of: 'donder op joh, mongool en hou je bek. Als ik je tegenkom klap ik je'. Kies maar...
Dat kan ook nog......... wie zal het zeggen idd. Of wie weet kom je wel uit het Noordpoolgebied en hebben ze jou Yasmin genoemd omdat je ouders in die tijd daar een hekel hadden aan de gemeenschap en daar en weigerden een typische naam te kiezen die daar veel voorkomt, gewoon om ze te fucken daar. Ze gingen toch naar Nederland, ja toch... Nu ik dit schrijf denk ik dat dit eigenlijk ook wel eens heel goed mogelijk is eigenlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon een autochtoon die ook nare ervaringen heeft met andere autochtonen.
Het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:50 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog......... wie zal het zeggen idd. Of wie weet kom je wel uit het Noordpoolgebied en hebben ze jou Yasmin genoemd omdat je ouders in die tijd daar een hekel hadden aan de gemeenschap en daar en weigerden een typische naam te kiezen die daar veel voorkomt, gewoon om ze te fucken daar. Ze gingen toch naar Nederland, ja toch... Nu ik dit schrijf denk ik dat dit eigenlijk ook wel eens heel goed mogelijk is eigenlijk.
Waarom nu ineens wel onderscheid?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan je kwijt in het andere topic.
Vanwege ontopicheid.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom nu ineens wel onderscheid?
Ow dat moest autochtone dokter zijn natuurlijk. Ik ken niet zoveel werkende allochtonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanwege ontopicheid.
Hier nare ervaringen met autochtonen en in het andere topic kan je nare ervaringen met allochtonen kwijt.
Oh ja als het een autochtoon was kun je het hier idd kwijt. Je laatste opmerking kan je in het andere topic melden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat moest autochtone dokter zijn natuurlijk. Ik ken niet zoveel werkende allochtonen.
Dan mag je in beide topics posten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:56 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik heb gewoon last van mensen in het algemeen.
Ah. Ik hoorde laatst iemand een meisje slet noemen. Ze waren beiden toch echt gewoon blank.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:29 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Ik snap dat dit vervelend is. Maar dit gebeurd niet alleen onder autochtonen.
Kijk hoe achterlijk je nu reageert , totaal off topic en niks mee te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Ik hoorde laatst iemand een meisje slet noemen. Ze waren beiden toch echt gewoon blank.
Komt het je niet uit?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:18 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Kijk hoe achterlijk je nu reageert , totaal off topic en niks mee te maken.
Ik heb het over bepaalde achterstands wijken en TS moet meteen weer 'een blanke noemde iemand slet' Goh. wat een wonder he, bel de krant.quote:
Ga weg dan. Doei.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:22 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Ik heb het over bepaalde achterstands wijken en TS moet meteen weer 'een blanke noemde iemand slet' Goh. wat een wonder he, bel de krant.
Achterlijke mensen hier.
Arme jijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben een keer Turk genoemd door een kaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |