Als ik mijn pc beveilig dan is de DNS van Ziggo ook beschermd?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:54 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Als iedereen zijn pc zou beveiligen wordt het veel moeilijker om dit soort aanvallen te doen.
Het is daardoor ook de schuld van een deel van de klanten van Ziggo dat dit mogelijk is
Als de aanvallers geen botnets meer kunnen gebruiken, dan wordt het toch een stuk moeilijker om zo'n aanval uit te voeren, dus ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik mijn pc beveilig dan is de DNS van Ziggo ook beschermd?.
vrij vanzelfsprekend dat dat gebeurt ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af of Ziggo/politie ook actief zoekt naar de daders die verantwoordelijk zijn voor deze aanvallen. Of heeft Ziggo het al geaccepteerd dat de daders er mee wegkomen.
Als het Cyber Security Center er mee bezig is dan gebeurt er wel wat hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af of Ziggo/politie ook actief zoekt naar de daders die verantwoordelijk zijn voor deze aanvallen. Of heeft Ziggo het al geaccepteerd dat de daders er mee wegkomen.
Een doss aanval wordt gedaan via een botnetquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik mijn pc beveilig dan is de DNS van Ziggo ook beschermd?.
Moet Ziggo hun troep maar beter beveiligen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, en dan? Dit geeft de kwetsbaarheid aan van de moderne economie; een paar figuren die als het hun niet zint miljoenen mensen duperen.
Ah. Dus als je je deur een keer open laat staan mag je huis lekker worden leeggetrokken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet Ziggo hun troep maar beter beveiligen.
Nee, maar net zoals de verzekering dat dan niet dekt, is het ook niet zo slim om als één van de grootste providers van Nederland alle deuren open te laten staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah. Dus als je je deur een keer open laat staan mag je huis lekker worden leeggetrokken?
Lief naïef.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:08 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Een doss aanval wordt gedaan via een botnet
Als genoeg mensen hun pc zouden beveiligen zodat er geen malware op komt waarmee de hackers een botnet kunnen creëren is zo´n aanval niet mogelijk.
Gewoon norton installeren, kunnen ze niks man. ja tochquote:
als je de deur open laat staan, wordt je huis leeggetrokken. feit. zeker op het internet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah. Dus als je je deur een keer open laat staan mag je huis lekker worden leeggetrokken?
Woodvoerder van tweakers was vanmorgen op radio 1 duidelijk, de kans dat de daders gepakt worden is (mijn woorden) nihil. Je moet sowieso hopen dat als je ze al vindt, ze in Nederland wonen en zodra het een ander land is wordt het al een stuk lastiger.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef MakkieR het volgende:
Geen feit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:27 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als je de deur open laat staan, wordt je huis leeggetrokken. feit. zeker op het internet.
Nee, maar dan is het toch wel heel erg je eigen schuld.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:02 schreef MrSalazar het volgende:
Zijn er serieus nog steeds mensen die DOS gebruiken?
Volgens mij is het regiogebonden, hier in de buurt heeft hij er twee keer uit gelegen. Of nou ja, 'buurt', de hele stad en omstrekenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:05 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb ziggo en heb er helemaal niks van gemerkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |