Optimistquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen suiker dus? Je voeten hoeven er niet af?
Geen levensdoel wel een gezonde levenstyle.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, niet eens
[..]
sinds wanneer is een vrouw in je leven je ultieme levensdoel![]()
En een lege portemonnee!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat een vrouw in je leven alleen maar voor een hoge bloeddruk zorgt.
Feit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat een vrouw in je leven alleen maar voor een hoge bloeddruk zorgt.
Forever alone als eenverdiener? Liever zuunigheid (niet in extreme) als tweeverdiener. Veel lucratieverquote:
Dat zijn de types die niet hard genoeg weg kunnen lopenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook niet leuk vind ik, maar goed ik zie wel wat er op mijn pad komt qua vrouw
Voorlopig wel, totdat ik een vrouw tegen kom. Dan pas optie 2quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Forever alone als eenverdiener? Liever zuunigheid (niet in extreme) als tweeverdiener. Veel lucratiever
Moet watquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook niet leuk vind ik, maar goed ik zie wel wat er op mijn pad komt qua vrouw
Koopziek FTWquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat.Maar dat lukt me ook zonder vrouw prima.
![]()
Dat weet ikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat.Maar dat lukt me ook zonder vrouw prima.
![]()
Denk het ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn de types die niet hard genoeg weg kunnen lopen
Dat is net iets te oud voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon bejaardentehuis inlopen. Bingo!
Er lopen daar nochtans vaak leuke jonge(re) vrouwen rond in de verzorging hoor!quote:
Op van die leuke klompschoenen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er lopen daar nochtans vaak leuke jonge(re) vrouwen rond in de verzorging hoor!
Die kunnen ook uit, dus geen probleem.quote:
Die heb je helaas er overal wel een paar tussen lopen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |