Ik moest ook heel lang wennen aan mn iPhone 6 maar vind hem nu toch wel weer fijn stiekem.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Ik heb de 6 en die is groot. En eigenlijk vind ik hem veel te groot.
Ik geef het nog een maand anders ruil ik hem toch weer voor mijn oude 5s (die mijn man nu gebruikt).
Zoals het fijn is om je piemel in een warme appeltaart te stoppen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest ook heel lang wennen aan mn iPhone 6 maar vind hem nu toch wel weer fijn stiekem.
Ja ontzettend. Vooral ook als je je geld niet meer terug krijgt en het toch aardig wat kostquote:
Daarom geef ik hem nog ffquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest ook heel lang wennen aan mn iPhone 6 maar vind hem nu toch wel weer fijn stiekem.
Dat was de eerste keer al lekker.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals het fijn is om je piemel in een warme appeltaart te stoppen?
Nee, natuurlijk mag dat niet met een huurfiets op een circuit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Vooral ook als je je geld niet meer terug krijgt en het toch aardig wat kost
Maar hij is nu (snel) op zoek naar een andere motor die hij mee kan nemen. Huren mag niet.
Tenminste niet bij de lokale verhuurboeren. En bij het circuit kan het wel maar ben je 300 euro kwijt
Je betaald toch een verzekering. Die je moet afkopen. Hoe minder eigen risico hoe hoger de huurprijs.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk mag dat niet met een huurfiets op een circuit.
Verzekeringen dekken niet op een circuit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Je betaald toch een verzekering. Die je moet afkopen. Hoe minder eigen risico hoe hoger de huurprijs.
Maar gek vind ik het niet hoor
Zeker wel. De premie word dan (veel) alleen hoger.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verzekeringen dekken niet op een circuit.
Ik hoop voor hem dat het luktquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Vooral ook als je je geld niet meer terug krijgt en het toch aardig wat kost
Maar hij is nu (snel) op zoek naar een andere motor die hij mee kan nemen. Huren mag niet.
Tenminste niet bij de lokale verhuurboeren. En bij het circuit kan het wel maar ben je 300 euro kwijt
Ik ook. Maar het is natuurlijk wel allemaal een spoedklus.quote:
Ja okay. Aangepaste. Maar een veruur en leasebedrijf verzekeren over het algemeen helemaal niet alleen de wettelijk verplichte.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker wel. De premie word dan (veel) alleen hoger.
Klopt!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja okay. Aangepaste. Maar een veruur en leasebedrijf verzekeren over het algemeen helemaal niet alleen de wettelijk verplichte.
De rest risico's kan je wel afkopen maar die betalen ze zelf.
Daarom willen ze uiteraard een zo laag mogelijk risicoprofiel.
Nou, daar gaat je seksuele voorkeur. Hetero wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:01 schreef Renesite het volgende:
Waardes zijn goed. Ontstekingswaarden zijn goed. Ik moet een bril en oogdruppen en volhouden met de gezonde levensstyle (it gets better)
Geen suiker dus? Je voeten hoeven er niet af?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:01 schreef Renesite het volgende:
Waardes zijn goed. Ontstekingswaarden zijn goed. Ik moet een bril en oogdruppen en volhouden met de gezonde levensstyle (it gets better)
Nee, niet eensquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen suiker dus? Je voeten hoeven er niet af?
sinds wanneer is een vrouw in je leven je ultieme levensdoelquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je seksuele voorkeur. Hetero worden
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:01 schreef Renesite het volgende:
Proestquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je seksuele voorkeur. Hetero worden
Optimistquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen suiker dus? Je voeten hoeven er niet af?
Geen levensdoel wel een gezonde levenstyle.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, niet eens
[..]
sinds wanneer is een vrouw in je leven je ultieme levensdoel![]()
En een lege portemonnee!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat een vrouw in je leven alleen maar voor een hoge bloeddruk zorgt.
Feit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat een vrouw in je leven alleen maar voor een hoge bloeddruk zorgt.
Forever alone als eenverdiener? Liever zuunigheid (niet in extreme) als tweeverdiener. Veel lucratieverquote:
Dat zijn de types die niet hard genoeg weg kunnen lopenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook niet leuk vind ik, maar goed ik zie wel wat er op mijn pad komt qua vrouw
Voorlopig wel, totdat ik een vrouw tegen kom. Dan pas optie 2quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Forever alone als eenverdiener? Liever zuunigheid (niet in extreme) als tweeverdiener. Veel lucratiever
Moet watquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook niet leuk vind ik, maar goed ik zie wel wat er op mijn pad komt qua vrouw
Koopziek FTWquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat.Maar dat lukt me ook zonder vrouw prima.
![]()
Dat weet ikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat.Maar dat lukt me ook zonder vrouw prima.
![]()
Denk het ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn de types die niet hard genoeg weg kunnen lopen
Dat is net iets te oud voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon bejaardentehuis inlopen. Bingo!
Er lopen daar nochtans vaak leuke jonge(re) vrouwen rond in de verzorging hoor!quote:
Op van die leuke klompschoenen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er lopen daar nochtans vaak leuke jonge(re) vrouwen rond in de verzorging hoor!
Die kunnen ook uit, dus geen probleem.quote:
Die heb je helaas er overal wel een paar tussen lopen....quote:
En van die mooie grote Oma onderbroeken onder hun witte broekquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
En van die mooie grote Oma onderbroeken onder hun witte broek
Omdat ze zo lekker zitten?quote:
Dat is ook een mogelijkheid...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Nu hoorde ik het weer twee keer. Ik word gek.
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er lopen daar nochtans vaak leuke jonge(re) vrouwen rond in de verzorging hoor!
Ooit misschien, maar wat ik vorige week in het ziekenhuis gezien heb leek toch verdacht veel op een hele mooie lingerie slip (bij een overigens hele mooie dame maar te jong voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
En van die mooie grote Oma onderbroeken onder hun witte broek
Bericht op jouw telefoon? NS mededeling van een app?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Nu hoorde ik het weer twee keer. Ik word gek.
Nee, dacht ik eerst ook aan, maar die lag gewoon naast me. Ik heb het al even niet gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bericht op jouw telefoon? NS mededeling van een app?
Dat snap ik! Je hebt er allemaal niks aan dat ziek zijn. En ik snap daar kies jezelf niet voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:37 schreef Renesite het volgende:
Potver, ben wel blij dat ik niks heb
Hè, verdorie!quote:Vanaf vandaag, 20 augustus, geldt ‘snachts een messenverbod in de gebieden Ede Centrum
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.thinkgeek.com/product/b278/
Must have!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.thinkgeek.com/product/b278/
Dubbelquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:10 schreef Tally het volgende:
Nou meneer heeft toch geen tweede motor gekocht. En kan morgen dus niet naar zijn circuitdag.
Jammer voor hem hoor
Ja idd.quote:
Ik heb zelf ook motor gereden, dus ik begrijp hoe klote het is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik vind het echt kut voor hem.
Handigquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef KomtTijd... het volgende:
https://www.schrijfwinkel.com/dagboeken
Er is tenminste koffie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:21 schreef DrMarten het volgende:
Dag 4 van extern zitten werken op een plek met de meest smerige koffie ooit
Dat zal ze leren! Lekker schoffelen in de zon.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:56 schreef Juup© het volgende:
Nou wat een zware straf zeg
http://www.nu.nl/algemeen(...)-juf-dichtkneep.html
Het is bruine troep die de naam koffie niet mag dragen.quote:
Hippie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:34 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm bruin broodje met geitenkaas en fusion thee
En zaterdag mijzelf en bril aan laten meten. Hoe hippie I will getquote:
Heb je al een baard?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
En zaterdag mijzelf en bril aan laten meten. Hoe hippie I will get
Vergane glorie op zn best.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:42 schreef Godtje het volgende:
Wat een godvergeten pijn krijg je in je oren als je Axl Rose hoort zingen anno 2014/2015.
Vergeleken met vroeger.
Zeker. In looks, uitstraling en zang.quote:
Nevermind, heb even geluisterd, wat ergquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat het vroeger zo lekker klonk, maar toen paste het er nog bij
Vroeger of nu?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nevermind, heb even geluisterd, wat erg
Deze reageermeneer snapt het:quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze reageermeneer snapt het:
[ afbeelding ]
Zingen? Krijsen is het eerder, en nog vals ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:42 schreef Godtje het volgende:
Wat een godvergeten pijn krijg je in je oren als je Axl Rose hoort zingen anno 2014/2015.
Vergeleken met vroeger.
ik hou het over een kwartiertje voor gezien. En dan maar weer eens een huis bekijken straksquote:
Iets meer dan uurtje nogquote:
Volgens mij heb ik in oktober een keer weekend.quote:
Ik was ook niet productief maar toch om 16:00 weekend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in oktober een keer weekend.
Maar ik ben vandaag ook niet bijzonder productief dus dat is m'n eigen schuld
Betekent bij jou wel dat je het druk hebt en dat is voor een zzp'er natuurlijk een goeie zaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in oktober een keer weekend.
Maar ik ben vandaag ook niet bijzonder productief dus dat is m'n eigen schuld
Ja dat wel, en als ik eens niets of weinig te doen heb dan zit ik me alleen maar te vervelen omdat verder iedereen aan het werk isquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Betekent bij jou wel dat je het druk hebt en dat is voor een zzp'er natuurlijk een goeie zaak
Nergens goed voor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, en als ik eens niets of weinig te doen heb dan zit ik me alleen maar te vervelen omdat verder iedereen aan het werk isIk word niet ineens heel actief in het huishouden ofzo. Maar het was misschien wel leuk geweest als ik deze zomer iets zomers had gedaan
tofquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:58 schreef DrMarten het volgende:
Huis bekeken en waarschijnlijk maandag hypotheekboer bellen en kijken of ik een bod kan doen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
BBQ in de zomer
eerst maar eens zien dat ik hem krijg
M'n huis is al warm zat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw housewarming?
Dat is echt een ramp jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:52 schreef DrMarten het volgende:
M'n koffiezetapparaat is kapot
[ afbeelding ]
Inmiddels al gedaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet nog boodschappen doen![]()
/dagboek
Yep, al gedaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inmiddels al gedaan?
Ik ga vast beginnen met koken
Wel saaier.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:20 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bovenste zal ik denk ik het meeste gebruiken
Pic van jou met die bril opquote:
Over twee weeksquote:
Beetje Kwalbert brillen vind ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:20 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bovenste zal ik denk ik het meeste gebruiken
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat ik de bovenste bril leuk vind?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Verraden door een bril. Zo snel ben ik nog nooit ge-out,
bah. Ben jij zoeen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Verraden door een bril. Zo snel ben ik nog nooit ge-out,
vind t wel eng. Een uit UTOquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:00 schreef Jopie78 het volgende:
Vaste kliek? Of open voor nomaden en dolende zielen?
ben hier niet meer de laatste in ieder geval. Dat scheelt. We klagen hier over werk, koffie en in het weekend maaien we gras en drinken we een biertje en zodra we thuis komen uit de disco wordt dat met enige regelmaat gemeldt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik vind het eng om in een nieuwe sc te komen. Zo heeft iedereen wat.
Hum. Ik had bij R&P wel iets meer spanning verwacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben hier niet meer de laatste in ieder geval. Dat scheelt. We klagen hier over werk, koffie en in het weekend maaien we gras en drinken we een biertje en zodra we thuis komen uit de disco wordt dat met enige regelmaat gemeldt.
Oooh nee. Dat is singles. Daar staan ze droog of kletsnat en doet allemaal maarquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hum. Ik had bij R&P wel iets meer spanning verwacht.
De kindertelefoon!? Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:10 schreef Renesite het volgende:
Mn aanstaande zit naar een half naakte persoon te kijken en ik mag er niets van zeggen. Ik ga de kindertelefoon bellen
[..]
Oooh nee. Dat is singles. Daar staan ze droog of kletsnat en doet allemaal maar
26. Maar fake it till you make it.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
De kindertelefoon!? Hoe oud ben je dan?
En aanstaande.![]()
Hum, singles dus. Ik had het kunnen weten.
Wh00pquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
26. Maar fake it till you make it.
En ja, aanstaande. Nog vier weken
danku. He'll be my menquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wh00pGefeliciteerd met je aanstaande vrouw (of man).
Niet stoken in een relatiequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
In dat geval kan die onderste bril ook prima!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de psychologie, niet voor de relaties.
Vond hij ook. Zie hoe gelukkig ik benquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
In dat geval kan die onderste bril ook prima!
Je bent een voorbeeld.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond hij ook. Zie hoe gelukkig ik ben
Hij brengt de kat in. Wat denk jequote:
GP itt Trouwen. Trouwenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:35 schreef Jopie78 het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in, maar het klonk beter dan; " Jij liever dan ik. Trouwen."
Bij ons in de systemen sta je dan gewoon als gehuwd hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij brengt de kat in. Wat denk je!
[..]
GP itt Trouwen. Trouwen
Huh?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
GP itt Trouwen. Trouwen
I know. Maar dan zonder de poppenkast.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons in de systemen sta je dan gewoon als gehuwd hoor
Houd dat vast!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:38 schreef Jopie78 het volgende:
Ah. Geregistreerd partnerschap. Heb hem.
Geluk komt met een prijs.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:39 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, kutsysteem met die toeslagen. Aanstaande heeft nog zorgtoeslag omdat we geen toeslagpartners zijn. Wordt met terugwerkende kracht ongedaan gemaakt vanaf januari. Dus 7*79 euro!!!
[..]
Houd dat vast!!
Wel nee. Je kan als man een geregistreerd partnerschap aangaan met een andere man. Dude. Prachtig systeem!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, no problemo. Alleen kutsysteem.
Bedankt, Belastingdienst, voor het homohuwelijk!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wel nee. Je kan als man een geregistreerd partnerschap aangaan met een andere man. Dude. Prachtig systeem!
That's the spirit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedankt, Belastingdienst, voor het homohuwelijk!!!
79 euro zorgtoeslag wtf!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:39 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, kutsysteem met die toeslagen. Aanstaande heeft nog zorgtoeslag omdat we geen toeslagpartners zijn. Wordt met terugwerkende kracht ongedaan gemaakt vanaf januari. Dus 7*79 euro!!!
[..]
Houd dat vast!!
Hij was tot juli student. Dus stufi. Dan krijg je 79 per maand. Nu 32upw ambtenaarquote:
Ohja, Noorderzon is. Weer een jaar aan me voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar wilde ik ook nog naartoe. Nou ja, over 5 jaar nieuwe poging.
Ik kreeg geen 79 tijdens m'n studie hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij was tot juli student. Dus stufi. Dan krijg je 79 per maand. Nu 32upw ambtenaar! Dus had het sowieso al stopgezet, maar nu met terugwerkende kracht vanaf januari terugbetalen
http://sail2015.live.netcamviewer.nl/cam3.htmlquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar wilde ik ook nog naartoe. Nou ja, over 5 jaar nieuwe poging.
Shit. Heb geen gaastra jas... Wel een polo van Scotch, sustained?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
http://sail2015.live.netcamviewer.nl/cam3.html
Gelukkig heb je daar 24 maanden de tijd voorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij was tot juli student. Dus stufi. Dan krijg je 79 per maand. Nu 32upw ambtenaar! Dus had het sowieso al stopgezet, maar nu met terugwerkende kracht vanaf januari terugbetalen
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gebroken. Ga douchen en naar bed
Ik dien via een intermediair nummer voor het LIC wel een langer termijn in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar 24 maanden de tijd voor
Ik kan de stella-coordinator bij ons wel even vragen of ie de boel weg kan strepenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dien via een intermediair nummer voor het LIC wel een langer termijn in.
Oh!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan de stella-coordinator bij ons wel even vragen of ie de boel weg kan strepen
Vanmorgen (voor mij) vroeg naar een luchtshow hier in de buurt geweest. Toen snel naar huis gefietst, schoongemaakt, boodschappen gedaan, gegeten, naar een optocht hier geweest, rondgelopen, ijsje gehaald, twee uur gewerktquote:
Doe je beter dan ik, tot 1 uur liggen snurken, vanmiddag even de stad in gewandeld, boodschapje gedaan en verder op de bank gehangenquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen (voor mij) vroeg naar een luchtshow hier in de buurt geweest. Toen snel naar huis gefietst, schoongemaakt, boodschappen gedaan, gegeten, naar een optocht hier geweest, rondgelopen, ijsje gehaald, twee uur gewerkt
Dat had ik vorige week gedaan, vond ik zo zondequote:Op zondag 23 augustus 2015 00:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik, tot 1 uur liggen snurken, vanmiddag even de stad in gewandeld, boodschapje gedaan en verder op de bank gehangen
Ik vind altijd dat ik eigenlijk naar buiten moet als het zulk mooi weer is, daarom ook maar ff het wandelingetje de stad in. Maar verder doe ik weinig dit weekend denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week gedaan, vond ik zo zonde
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutding
Wachten op de nieuwe Apple TV
Iedere gek heeft zijn/haar gebrekquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik vind het eng om in een nieuwe sc te komen. Zo heeft iedereen wat.
Snotaapquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
26. Maar fake it till you make it.
Burka dan maarquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt enorm verbrand ondanks de factor vijftig van kruidvatik had toch beter de garnier mee kunnen nemen denk ik.
Trouwenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
GP itt Trouwen. Trouwen
Als je een beetje slim bent had je het kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als dat het enige gebrek was, viel het wel mee.
Werkt dat goed?quote:
Werkt heerlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Werkt dat goed?
Kan je er video direct mee vanaf een nas afspelen zonder tussenkomst van pc/tablet?
Dan kan je (zoals bij Kodi) door je video's browsen op je tv? Of moet dat dan met je mobiel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werkt heerlijk.
Dat kan, maar dan moet je wel Plex Media Server op de NAS zetten.
Al wat oudere info, maar dit is o.a. mogelijk.
Voor zover ik weet kan het via de tv, maar ik gebruik het niet dus kan het niet met zekerheid zeggen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan kan je (zoals bij Kodi) door je video's browsen op je tv? Of moet dat dan met je mobiel?
Niet voor mij natuurlijk want ik gebruik alleen maar Apple apparatuur natuurlijk
"straks"quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Straks? Morgen toch pas? Ik hoef dinsdag pas weer.
Ik ben alvast begonnenquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Straks? Morgen toch pas? Ik hoef dinsdag pas weer.
Workaholic en moetenquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Met werken?Zulk leuk werk, workaholic of kwestie van moeten?
Ik ook. Alleen nog maar regen hier.quote:
Neuh, vertalenquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan? Vast iets IT-erigs.
Als je er zo tegenaan kijkt wel ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
jaweeel... Alleen het is zo'n moeje
Zelfs de regen valt tegen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen nog maar regen hier.
zit in de bewindvoeringquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt wel ja.Wat doe je voor spannends?
Uitputtend soms en ondankbaarquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beheren van geldzaken voor zij die dat niet kunnen? Sociaal. Koel.
van die gevalletjes van alleen het nadelige zien en niet wat je in hun voordeel hebt kunnen regelen?quote:
heb hem tegen 8 uur aangezet, zit nu op 46%quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Wtf? Ubuntu doe je in 10 minuutjes.
mDat niet, is gewoon windoos terug zetten naar fabrieksinstellingen. Wel weer alle losse programma's die ik erop had staan opnieuw installerenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:36 schreef KomtTijd... het volgende:
En dan mag je daarna nog op zoek naar al je drivers en basic dingen als office programma's installeren zeker?
Ieder zijn hobby hoor!
nee. Heel erg negatief en naief en dom en onbegrijpelijk. Maar heb ook wel leuke clienten hoor! Maar het negatieve belicht altijd meer #hollanderquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Lijken me niet de meest gemakkelijke mensen.
Kudos.
exact.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
van die gevalletjes van alleen het nadelige zien en niet wat je in hun voordeel hebt kunnen regelen?
Er is natuurlijk wel een reden dat ze hulp nodig hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Heel erg negatief en naief en dom en onbegrijpelijk. Maar heb ook wel leuke clienten hoor! Maar het negatieve belicht altijd meer #hollander
[..]
exact.
OSX is ook best okay'igquote:Op maandag 24 augustus 2015 07:53 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren op 3 machines naar Windows 10 ge-upgrade. Draait allemaal weer als een zonnetje. Beste besturingssysteem van het moment
Ik ben nog steeds happy met 8.1. Maar hey, ik gebruik die dingen echt alleen maar om op te gamen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 07:53 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren op 3 machines naar Windows 10 ge-upgrade. Draait allemaal weer als een zonnetje. Beste besturingssysteem van het moment
quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:49 schreef stbabylon het volgende:
abnamro maakt grapjes bij het uitrekenen van mijn maximale hypotheek:
U gaat met pensioen tijdens de looptijd van uw hypotheek.
Hoe gaat het met de verkoop van je huis?quote:
ronduit kutquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de verkoop van je huis?
Wij moeten nog een week voor we de sleutel krijgen
He bah. Zo kan het inderdaad ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ronduit kut
5 bezichtigingen gehad, 4 afgehaakt op de gedeelde tuin. Daarna tekst op funda verheldert en geen belangstelling meer sinds die aanpassing.
Wat stel ik me voor bij een gedeelde tuin? In jullie geval dan hequote:Op maandag 24 augustus 2015 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ronduit kut
5 bezichtigingen gehad, 4 afgehaakt op de gedeelde tuin. Daarna tekst op funda verheldert en geen belangstelling meer sinds die aanpassing.
heel lastig uit te leggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat stel ik me voor bij een gedeelde tuin? In jullie geval dan he
Ja, de volgende is raak vind ik, omdat die niet kan zeuren over de tuin.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
He bah. Zo kan het inderdaad ook
Je hebt er net maar 1 nodig. Mja hoe lang gaat dat duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |