Ok lijkt mij niet echt waar, want toen ik klein was wilde ik ook nooit naar bed, vandaar dat kinderen opgevoed moeten worden?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:46 schreef bruinwerker het volgende:
Als een kind moe is gaat het slapen, als die kinderen tot 12 uur op zijn, zijn ze niet moe dus is het geen kindermishandeling.
Qua opvoeding is het misschien niet erg verantwoord om kinderen van 6 tot 12 uur op te laten blijven. Maar dat neemt niet weg dat die kinderen niet wakker MOETEN blijven. Daar kiezen zij zelf voor dus is het geen kindermishandeling.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:47 schreef gj3 het volgende:
[..]
Ok lijkt mij niet echt waar, want toen ik klein was wilde ik ook nooit naar bed, vandaar dat kinderen opgevoed moeten worden?
Je moest vroeg naar bed omdat je ouders zelf ook nog wat tijd wilden hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:47 schreef gj3 het volgende:
[..]
Ok lijkt mij niet echt waar, want toen ik klein was wilde ik ook nooit naar bed, vandaar dat kinderen opgevoed moeten worden?
Dat het niet verantwoord is is ook niet wat ik me afvroeg, dat weet ik sowieso wel zeker. Aan die redenatie van jou heb ik iig niks.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:49 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Qua opvoeding is het misschien niet erg verantwoord om kinderen van 6 tot 12 uur op te laten blijven. Maar dat neemt niet weg dat die kinderen niet wakker MOETEN blijven. Daar kiezen zij zelf voor dus is het geen kindermishandeling.
Dat begrijp ik, maar ik heb het hier over 0000 uur he? Maar als ik de enige ben die dat raar vind zal het wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Je moest vroeg naar bed omdat je ouders zelf ook nog wat tijd wilden hebben.
Hallo, wat zijn jullie voor mensen? Kinderen van 6 kunnen toch zelf helemaal niet bepalen wat goed voor ze is?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:52 schreef Bombvis het volgende:
Worden de kinderen gedwongen lang op te blijven dan?
Als ze moe zijn gaan ze wel slapen. Schijnbaar hebben ze nog energie.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:54 schreef gj3 het volgende:
[..]
Hallo, wat zijn jullie voor mensen? Kinderen van 6 kunnen toch zelf helemaal niet bepalen wat goed voor ze is?
Ik ken genoeg kinderen die zelf aangeven als ze moe zijn dat ze naar bed willen gaan hoor. Het zou wellicht mishandeling zijn als je ze dan dwingt lang op te blijven en wakker te blijven, maar dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:54 schreef gj3 het volgende:
[..]
Hallo, wat zijn jullie voor mensen? Kinderen van 6 kunnen toch zelf helemaal niet bepalen wat goed voor ze is?
Ik kan niet bij ze naar binnen kijken, maar als ouders kinderen niet naar bed sturen gaan ze echt niet uit zichzelf. Laat maar zitten, ik dacht dat hier ook misschien mensen met kinderen zouden zijn, maar niet dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ken genoeg kinderen die zelf aangeven als ze moe zijn dat ze naar bed willen gaan hoor. Het zou wellicht mishandeling zijn als je ze dan dwingt lang op te blijven en wakker te blijven, maar dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.
slechte opvoeding ? akoord.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:45 schreef gj3 het volgende:
Hoi, mijn Chinese boven buren laten nu het vakantie is hun kinderen van rond de 6 tot bijna twaalf op. Als ze wel naar school moeten liggen ze trouwens ook nooit voor 2200 in bed.
Behalve dat dit voor mega veel geluidsoverlast zorgt (gezien hun favoriete bezigheid rondrennen is) vroeg ik me af in hoeverre dit niet ook een vorm van kindermishandeling is?
Nou mijn bovenburen zijn zonder twijfel een van de meest meest asociale mensen die ik ook meegemaakt hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:03 schreef wootahH het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit een chinees tegengekomen die niet netjes is (opgevoed). Ze doen ook allemaal vwo en uni dus blijkbaar is rondrennen tot 12 uur wel goed voor kinderen.
Dat ik me groen en geel erger aan die mensen en dat ik daar meer dan genoeg redenen voor heb is niet iets waar ik aan twijfel of gelijk over hoef te krijgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:10 schreef Syntos het volgende:
Zeg eens eerlijk; gaat dit er niet gewoon om dat je je irriteert aan je buren en je nu probeert om online je gelijk te krijgen van anderen door het woord kindermishandeling er tegenaan te gooien?
Ja dat uren achter elkaar rennen en gillen komt me helaas heel bekend voor. Lijkt mij trouwens een overduidelijk een teken dat het kind allang op bed had moeten liggen. Maar wederom mijn vraag; is dit iets wat je eigenlijk niet zomaar kan laten gebeuren?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:12 schreef Injetta het volgende:
Kinderen hebben voldoende slaap nodig. Te weinig slaap zorgt voor concentratieproblemen, prikkelbaarheid, geheugenproblemen, emotionele problemen.
Een kind hoort te worden opgevoed en ook moet het worden beschermd tegen dingen die schade kunnen veroorzaken.
Een kind tot middernacht laten rondrennen is onverantwoord.
Boven ons woont een Surinaamse vrouw met kind en kleinkind. Die rent, springt en gilt ook soms tot wel elf uur 's avonds. Uren achter elkaar.
Kinderen hebben grenzen nodig... Het lijkt wel of steeds vaker ouders geen enkele notie meer hebben van de meest basale plichten en opvoeden.
nee dat doet de buurvrouw welquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:54 schreef gj3 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |