abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155368337
Hoi, mijn Chinese boven buren laten nu het vakantie is hun kinderen van rond de 6 tot bijna twaalf op. Als ze wel naar school moeten liggen ze trouwens ook nooit voor 2200 in bed.
Behalve dat dit voor mega veel geluidsoverlast zorgt (gezien hun favoriete bezigheid rondrennen is) vroeg ik me af in hoeverre dit niet ook een vorm van kindermishandeling is?
pi_155368383
Als een kind moe is gaat het slapen, als die kinderen tot 12 uur op zijn, zijn ze niet moe dus is het geen kindermishandeling.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_155368421
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:46 schreef bruinwerker het volgende:
Als een kind moe is gaat het slapen, als die kinderen tot 12 uur op zijn, zijn ze niet moe dus is het geen kindermishandeling.
Ok lijkt mij niet echt waar, want toen ik klein was wilde ik ook nooit naar bed, vandaar dat kinderen opgevoed moeten worden?
pi_155368466
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:47 schreef gj3 het volgende:

[..]

Ok lijkt mij niet echt waar, want toen ik klein was wilde ik ook nooit naar bed, vandaar dat kinderen opgevoed moeten worden?
Qua opvoeding is het misschien niet erg verantwoord om kinderen van 6 tot 12 uur op te laten blijven. Maar dat neemt niet weg dat die kinderen niet wakker MOETEN blijven. Daar kiezen zij zelf voor dus is het geen kindermishandeling.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 23:50:55 #5
230491 Zith
pls tip
pi_155368488
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:47 schreef gj3 het volgende:

[..]

Je moest vroeg naar bed omdat je ouders zelf ook nog wat tijd wilden hebben.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_155368497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:49 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Qua opvoeding is het misschien niet erg verantwoord om kinderen van 6 tot 12 uur op te laten blijven. Maar dat neemt niet weg dat die kinderen niet wakker MOETEN blijven. Daar kiezen zij zelf voor dus is het geen kindermishandeling.
Dat het niet verantwoord is is ook niet wat ik me afvroeg, dat weet ik sowieso wel zeker. Aan die redenatie van jou heb ik iig niks.
pi_155368536
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Je moest vroeg naar bed omdat je ouders zelf ook nog wat tijd wilden hebben.
Dat begrijp ik, maar ik heb het hier over 0000 uur he? Maar als ik de enige ben die dat raar vind zal het wel aan mij liggen.
pi_155368541
Worden de kinderen gedwongen lang op te blijven dan?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_155368579
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:52 schreef Bombvis het volgende:
Worden de kinderen gedwongen lang op te blijven dan?
Hallo, wat zijn jullie voor mensen? Kinderen van 6 kunnen toch zelf helemaal niet bepalen wat goed voor ze is?
pi_155368617
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:54 schreef gj3 het volgende:

[..]

Hallo, wat zijn jullie voor mensen? Kinderen van 6 kunnen toch zelf helemaal niet bepalen wat goed voor ze is?
Als ze moe zijn gaan ze wel slapen. Schijnbaar hebben ze nog energie.
pi_155368622
quote:

[..]

Ik ken genoeg kinderen die zelf aangeven als ze moe zijn dat ze naar bed willen gaan hoor. Het zou wellicht mishandeling zijn als je ze dan dwingt lang op te blijven en wakker te blijven, maar dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_155368690
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:56 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik ken genoeg kinderen die zelf aangeven als ze moe zijn dat ze naar bed willen gaan hoor. Het zou wellicht mishandeling zijn als je ze dan dwingt lang op te blijven en wakker te blijven, maar dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.
Ik kan niet bij ze naar binnen kijken, maar als ouders kinderen niet naar bed sturen gaan ze echt niet uit zichzelf. Laat maar zitten, ik dacht dat hier ook misschien mensen met kinderen zouden zijn, maar niet dus.
pi_155368785
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:45 schreef gj3 het volgende:
Hoi, mijn Chinese boven buren laten nu het vakantie is hun kinderen van rond de 6 tot bijna twaalf op. Als ze wel naar school moeten liggen ze trouwens ook nooit voor 2200 in bed.
Behalve dat dit voor mega veel geluidsoverlast zorgt (gezien hun favoriete bezigheid rondrennen is) vroeg ik me af in hoeverre dit niet ook een vorm van kindermishandeling is?
slechte opvoeding ? akoord.
kindermishandeling is er wel wat over vind ik.
pi_155368825
Ik ben eigenlijk nog nooit een chinees tegengekomen die niet netjes is (opgevoed). Ze doen ook allemaal vwo en uni dus blijkbaar is rondrennen tot 12 uur wel goed voor kinderen.
:]
pi_155368914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:03 schreef wootahH het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit een chinees tegengekomen die niet netjes is (opgevoed). Ze doen ook allemaal vwo en uni dus blijkbaar is rondrennen tot 12 uur wel goed voor kinderen.
Nou mijn bovenburen zijn zonder twijfel een van de meest meest asociale mensen die ik ook meegemaakt hebt.
Maar volgens mij ben je zelf ook nog een kind als je zo stompzinnig reageert op een serieuze vraag.
pi_155368920
ik heb een vaag vermoeden dat TS zelf geen kinderen heeft.
pi_155369027
Zeg eens eerlijk; gaat dit er niet gewoon om dat je je irriteert aan je buren en je nu probeert om online je gelijk te krijgen van anderen door het woord kindermishandeling er tegenaan te gooien?
pi_155369072
Kinderen hebben voldoende slaap nodig. Te weinig slaap zorgt voor concentratieproblemen, prikkelbaarheid, geheugenproblemen, emotionele problemen.
Een kind hoort te worden opgevoed en ook moet het worden beschermd tegen dingen die schade kunnen veroorzaken.
Een kind tot middernacht laten rondrennen is onverantwoord.
Boven ons woont een Surinaamse vrouw met kind en kleinkind. Die rent, springt en gilt ook soms tot wel elf uur 's avonds. Uren achter elkaar.
Kinderen hebben grenzen nodig... Het lijkt wel of steeds vaker ouders geen enkele notie meer hebben van de meest basale plichten en opvoeden.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 00:13:25 #19
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155369094
Opvoeden is dan ook typisch Nederland
pi_155369404
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:10 schreef Syntos het volgende:
Zeg eens eerlijk; gaat dit er niet gewoon om dat je je irriteert aan je buren en je nu probeert om online je gelijk te krijgen van anderen door het woord kindermishandeling er tegenaan te gooien?
Dat ik me groen en geel erger aan die mensen en dat ik daar meer dan genoeg redenen voor heb is niet iets waar ik aan twijfel of gelijk over hoef te krijgen.
Ik vind kleine kinderen oplaten tot middernacht zwaar bezopen en vroeg me dus ook af in hoeverre dit kindermishandeling is. Dat het niet normaal en onverantwoord is, is mijn vraag niet, dat weet ik allemaal wel zeker.
pi_155369481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:12 schreef Injetta het volgende:
Kinderen hebben voldoende slaap nodig. Te weinig slaap zorgt voor concentratieproblemen, prikkelbaarheid, geheugenproblemen, emotionele problemen.
Een kind hoort te worden opgevoed en ook moet het worden beschermd tegen dingen die schade kunnen veroorzaken.
Een kind tot middernacht laten rondrennen is onverantwoord.
Boven ons woont een Surinaamse vrouw met kind en kleinkind. Die rent, springt en gilt ook soms tot wel elf uur 's avonds. Uren achter elkaar.
Kinderen hebben grenzen nodig... Het lijkt wel of steeds vaker ouders geen enkele notie meer hebben van de meest basale plichten en opvoeden.
Ja dat uren achter elkaar rennen en gillen komt me helaas heel bekend voor. Lijkt mij trouwens een overduidelijk een teken dat het kind allang op bed had moeten liggen. Maar wederom mijn vraag; is dit iets wat je eigenlijk niet zomaar kan laten gebeuren?
pi_155369485
quote:

[..]

nee dat doet de buurvrouw wel :')
No Guts, No Glory
pi_155369489
quote:
2s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:13 schreef Slip het volgende:
Opvoeden is dan ook typisch Nederland
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.
pi_155369494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:29 schreef nuget het volgende:

[..]

nee dat doet de buurvrouw wel :')
Kleuter
pi_155369528
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:30 schreef gj3 het volgende:

[..]

Kleuter
dankje, buurvrouw.