abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155380935
quote:
3s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alcohol is dan ook funest bij paniekaanvallen.
Daar kwam ik dus ook achter een tijdje terug :+
pi_155380964
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:16 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Daar kwam ik dus ook achter een tijdje terug :+
Try sporten.
Lambo of Rekt
pi_155381765
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:52 schreef Monopoly het volgende:
Herkenbaar TS. Ik heb precies hetzelfde als jou, zonder de kapotte relatie.

Ongezond leven en nachtdiensten of nachtbraken zijn naar mijn mening klote.
Ik sta nu elke dag om half 7 op als ik vrij ben, douchen, ontbijten. Daarna gezond fruit halen op de markt/winkel (ook om er even uit te zijn). Lekker gezond leven, voel me de laatste paar dagen echt fantastisch.

Paniekaanvallen nemen bij mij al een tijdje af gelukkig. Ik merk sinds ik geen alcohol meer drink dat ik steeds minder aanvallen krijg en ook minder 'vreemde' gedachtes heb.
Die dingen die jij opnoemt, daar ben ik nu ook inderdaad mee bezig en ik heb nu echt goede stappen gezet door het ritme om te gooien. Ik vind zelf juist een biertje op zn tijd wel lekker en ontspannend, alleen het probleem is dat vaak met bier drinken ook laat opblijven komt en dat is inderdaad funest voor vooruitgang
Swek
pi_155382387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:50 schreef boeraap het volgende:

[..]

Die dingen die jij opnoemt, daar ben ik nu ook inderdaad mee bezig en ik heb nu echt goede stappen gezet door het ritme om te gooien. Ik vind zelf juist een biertje op zn tijd wel lekker en ontspannend, alleen het probleem is dat vaak met bier drinken ook laat opblijven komt en dat is inderdaad funest voor vooruitgang
Goede zaak, ritme en structuur is belangrijk. Blijf met je therapeut praten en houd jezelf elke dag een spiegel voor.
pi_155450526
Hooi ik heb het even doorgelezen. Ik heb zelf ook een topic hierover gemaakt, alleen dan vanaf de andere kant. Mijn vriend heeft ook een paniekstoornis ( al 2/3 jaar ) maar zijn er pas sinds kort achter! Ik merk bij mijn vriend veel afwezigheid en onbereikbaarheid. Het gevoel alsof hij in zijn eigen wereld leeft. Ik weet niet of je ex er zo ook naar keek, maar het zijn wel dingen die mee gespeeld kunnen hebben.
Daarnaast is het als dichtbij staande heel lastig. De omgeving (ouders vrienden kennissen noem maar op..) heeft geen idee wat er eigenlijk aan de hand is! Mijn vriend is heel open naar de omgeving dus iedereen weet er wel van maar niemand weet wat voor impact het heeft op de persoon zelf en de gene die ermee leven! Dit geeft het gevoel er alleen voor te staan (of samen) maar in mijn geval is dat dus alleen.
Ik wil hiermee niet zeggen dat het voor de gene met een paniekstoornis niet zwaar is btw!!

Ik hoop dat je hier misschien iets aan hebt dat je weet hoe zij er (misschien) tegen aan kijkt, en dat je, nu je dit weet, er misschien iets mee kan om haar terug te winnen. Want als ik nu weg zou gaan bij mijn vriend doe ik dat meer omdat het teveel word, en niet omdat ik niet meer van hem houd!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')