Ik kan helaas nog niet op pm's reageren maar zover ik kan zien (net wakkerquote:
225 is max. wat ik er voor wil geven. Kan komen ophalen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:31 schreef RickHD90 het volgende:
@luukie - 15 excl is een deal
@manke - ¤10 excl is een deal
@forza - hmm, eerder rond ¤280, deal/tegenbod?
230 om het rond te maken, dan deal?quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
225 is max. wat ik er voor wil geven. Kan komen ophalen.
15 excl is een deal. Als jij me het exacte bedrag kan pm'en en je rekeningnummer dan doe ik je een berichtje met mm adres (:quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:31 schreef RickHD90 het volgende:
Ik zie er vanaf.quote:Op maandag 24 augustus 2015 06:03 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
230 om het rond te maken, dan deal?
Dan hebben we een deal met 225. Bij voorkeur gaat het pakket namelijk in 1 koop weg. Stuur me even een pm met je email, ik kan helaas nog niet pm'enquote:
Had je post niet gezien, sorry, stuur even een pm met je mail.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef Luukiemaster het volgende:
dus je doet mij een tegenbod wat ik accepteer maar vervolgens wil je toch niet aan mij verkopen?
wil je je bankgegevens dm-en?quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:31 schreef RickHD90 het volgende:
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:42 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
Had je post niet gezien, sorry, stuur even een pm met je mail.
In de openingspost staat wel ook vermeld dat het hele pakket in 1 keer voorkeur heeft. @forza, nieuw bod van mijn kant, 210 voor het pakket excl de games die luuk overneemt. Deal?
Toch bedankt voor de interessequote:
Heavenly Sword is dus weg?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:34 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
Toch bedankt voor de interesse
@manke kan nog niet ivm week van registratie. Pm anders even je mail, dan regelen we het op die manier!
Crysis, Max Payne 3, Red Dead Redemption en The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena zijn verkocht
Pm even je mail. Vanaf vanavond laat/morgenochtend kan ik pas pm'enquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Heavenly Sword is dus weg?
Dan wil ik Army of Two wel voor 5 incl van je overnemen.
50 incl. geboden voor het restantquote:Op woensdag 2 september 2015 19:07 schreef RickHD90 het volgende:
OP niet aangepast, iets met een beetje lui zijn na een paar dagen op kamp te zijn geweest
bij dezen:
ONDERSTAANDE GAMES ZIJN NU TE KOOP VOOR ¤ 3,- PER GAME, VERZENDKOSTEN ZIJN VOOR DE KOPER. BRIEVENBUSPAKKET = MAX 2 GAMES PER PAKKETJE! OPHALEN MAG NATUURLIJK OOK IN ROTTERDAM E.O.
Afro Samurai
Assassin's Creed
Assassin's Creed II GOTY Platinum
Battlefield Bad Company
Battlefield Bad Company 2
Bioshock
Borderlands
Brothers In Arms - Hell's Highway
Call of Duty Black Ops
Call of Duty Modern Warfare 2
FEAR
FEAR 2 Project Origin
Grand Theft Auto IV + Episodes of Liberty City (Complete Edition)
Homefront
Juiced 2 Hot Import Nights
L.A. Noire
Medal of Honor
Medal of Honor Airborne
Midnight Club Los Angeles Complete Edition Platinum
Mirror's Edge
MotorStorm
Resistance Fall of Man
Saints Row 2
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
50 excl. en we hebben een deal. waar kom je vandaan? misschien is leveren ook een optiequote:Op woensdag 2 september 2015 22:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
50 incl. geboden voor het restant
Pakketje wordt morgen verzondenquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:24 schreef rubensanti het volgende:
Afro sumarai en Borderlands voor ¤8,- incl.
Nog interesse? Spec ops is er niet meerquote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Alle assasinscreed + spec op + homefront 15icl.
Black ops wordt wss donderdag afgehaald, MotorStorm is er nog wel. Wil je eventueel afwachten of cod door gaat zodat het eventueel in 1 pakketje kan?quote:Op zondag 20 september 2015 12:57 schreef bami_haar het volgende:
CoD black ops en MotorStorm nog aanwezig?
Zo ja, dan graag pm met bankgegevens
Aha. Dan MotorStorm 5 euro incl?quote:Op zondag 20 september 2015 13:31 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
Black ops wordt wss donderdag afgehaald, MotorStorm is er nog wel. Wil je eventueel afwachten of cod door gaat zodat het eventueel in 1 pakketje kan?
Helemaal goed, ik dm je even!quote:Op maandag 21 september 2015 07:09 schreef bami_haar het volgende:
[..]
Aha. Dan MotorStorm 5 euro incl?
Juiced 2 zou ik wel willen, alleen wat zijn de verzendkosten? Bij nedgames bijvoorbeeld is hij 9,99 2ehands .quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:48 schreef RickHD90 het volgende:
ONDERSTAANDE GAMES ZIJN NU TE KOOP VOOR € 3,- PER GAME, VERZENDKOSTEN ZIJN VOOR DE KOPER. BRIEVENBUSPAKKET = MAX 2 GAMES PER PAKKETJE! OPHALEN MAG NATUURLIJK OOK IN ROTTERDAM E.O. OF UTRECHT CENTRAAL
Assassin's Creed
Assassin's Creed II GOTY Platinum
Battlefield Bad Company
Bioshock
Brothers In Arms - Hell's Highway
Call of Duty Black Ops
FEAR
FEAR 2 Project Origin
Homefront
Juiced 2 Hot Import Nights
L.A. Noire
Medal of Honor
Medal of Honor Airborne
Midnight Club Los Angeles Complete Edition Platinum
Mirror's Edge
MotorStorm
Resistance Fall of Man
Saints Row 2
Dan ben je bij mij sowieso goedkoper! Ik vraag 3 voor het spel en 2 voor de verzendkostenquote:Op maandag 21 september 2015 15:39 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Juiced 2 zou ik wel willen, alleen wat zijn de verzendkosten? Bij nedgames bijvoorbeeld is hij 9,99 2ehands .
heb ik allemaal nog, ik stuur je even een DMquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:13 schreef marcek het volgende:
Geen idee of de lijst up to date is, maar wat heb je nog van
Black ops
Fear
Fear 2
Homefront
Moh
Moh airborne
18 euro als ze er nog zijn, evt Utrecht centraal ophalen (wonend in Utrecht)
Wat is jong? Juiced is een beetje vergelijkbaar met need for speed underground, wellicht is dat iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:56 schreef cohen het volgende:
Zitten er ook spellen voor jonge kinderen bij?? Ik heb een ps3 maar FIFA vinden ze (nog) niet zo leuk. Dus heb je iets voor me?
Zie dmquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:40 schreef Uchiha1911 het volgende:
Battlefield Bad Company
Hoeveel inclusief?
4 en 5 jaar 😄 Dus meer in de richting van dora ofzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:47 schreef RickHD90 het volgende:
Midnight club verkocht
[..]
Wat is jong? Juiced is een beetje vergelijkbaar met need for speed underground, wellicht is dat iets?
neen helaas, tenzij ze graag aliens schieten, dan is résistance wel wat. leren ze ook goed engels van!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:05 schreef cohen het volgende:
[..]
4 en 5 jaar 😄 Dus meer in de richting van dora ofzo?
nog geïnteresseerd?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:40 schreef Uchiha1911 het volgende:
Battlefield Bad Company
Hoeveel inclusief?
is al verkocht onlangs!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:22 schreef cohen het volgende:
Ik wil graag call of duty black ops van je overnemen.
helemaal goed! succesquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:26 schreef Uchiha1911 het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik kijk nog even verder!
Centraal Station kom ik vaak, Ahoy complex ookquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:48 schreef GolbeZeromus het volgende:
3 Euro voor MW2. Waar in Rdam is het op te halen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |