http://www.etenenzo.nl/blog/2013/02/janneke-bakt-soda-breadquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik moet dat soda bread toch eens proberen
Natuurwinkels.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:18 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb komende zondag hier de ruimte, kan kijken of het lukt. Waar haal je dat soda-gebeuren?
Nee juist zónde gist.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
Wat is soda bread? Met gist gewoon? Oeh lala baguette
Geen roggebloem in huis maar ik bookmark hem ff want ik moet morgen toch nog ff naar de stad.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
http://www.etenenzo.nl/blog/2013/02/janneke-bakt-soda-bread
deze lijkt mij een goed begin, alle drie de meelsoorten in huis
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:20 schreef RobinOok het volgende:
Oooooh, geilste GBBO conversatie ooit:
Sue met onderdanig, geil vraagstemmetje "is it overwooorked?"
Paul antwoordt met sexy, confident voice "it is overworked".
Aaaaaaaaggghhhhgggggg... geiler kan niet!!!
Nu maar hopen dat m'n eerste soda bread niet mislukt danquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:21 schreef minilot het volgende:
Jaaa, wat een eerste opdracht zeg! Een blinde aap kan nog wel een lekker sodabread maken!
Gelukkig nu baguette, hehe. Geen makkie om goed te krijgen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:21 schreef minilot het volgende:
Jaaa, wat een eerste opdracht zeg! Een blinde aap kan nog wel een lekker sodabread maken!
Ja een aantal.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft er überhaupt iemand met stoom gewerkt?
Ze hebben zo lade he, dat versnelt de rijs.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:43 schreef Joosie200 het volgende:
Toch kan je niet in 5 uur een fatsoenlijk goed gerezen brood krijgen. En het dan ook in bepaalde vorm plus vulling. Dus als amateur broodbakker kijk ik met tegenzin
Dit!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:40 schreef minilot het volgende:
Dit is toch wel echt het meest verrukkelijke programma ter wereld![]()
Prrrr
ik ben veel te slecht in namenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:45 schreef minilot het volgende:
Jullie al favorieten? Ik vind ze allemaal snoezig, maar Ian wel het gaafst
Ian en Alvinquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:45 schreef minilot het volgende:
Jullie al favorieten? Ik vind ze allemaal snoezig, maar Ian wel het gaafst
Niet mee eens, je kan je keuze van recepten natuurlijk aanpassen op de tijd die je hebt. Een zuurdesem brood gaat niet een zoet gist brood bijvoorbeeld welquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
Underproofd and underbaked is een kwestie van tijd. Echt brood heeft meer tijd nodig.Dus de jury mag ze daar niet op afrekenen.
Eens. Je weet van tevoren hoeveel tijd iets kost. Zeker met de showstopper en de signature bake, want die mochten ze oefenen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:56 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Niet mee eens, je kan je keuze van recepten natuurlijk aanpassen op de tijd die je hebt. Een zuurdesem brood gaat niet een zoet gist brood bijvoorbeeld wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |