Heb je hier misschien meer info/link/oid over?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:57 schreef Tayu het volgende:
Ik ken een gezin dat een werkvakantie is gaan doen op Hawaï. Ze hebben een onvergetelijke vakantie gehad, en de combinatie met werk maakte het ook betaalbaar.
Misschien een idee?
Persoonlijk had ik daar ook nul behoefte aan na een lange dag rijden en sightseeing doen. Dan is het bbq aan en een biertje drinken en evt even zwemmen ofzoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, je kunt idd makkelijker eigen eten koken, tenzij je appartementen boekt dan kan het ook gewoon.
Met minder mobiel bedoel ik dat als je 's avonds geïnstalleerd op je slaapplek staat, ga je niet nog ff snel ergens een bezienswaardigheid bekijken.
Dat kan ik ook wel weer begrijpen iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik daar ook nul behoefte aan na een lange dag rijden en sightseeing doen. Dan is het bbq aan en een biertje drinken en evt even zwemmen ofzo
Ben bang dat het toch te duur gaat worden vanwege de dure vlegtickets in die periode (laatste week juli/eerste helft augustus). Maar ja, zal desondanks komende tijd toch regelmatig de prijzen in de gaten houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:47 schreef Roger_ het volgende:
hoer denkt de topic starter er nu over ?
Helaas niet, het was destijds (paar jaar geleden) het gezin van een vriendje van mijn dochter. Ze hebben een enorm gave tijd gehad op Hawaï. Er stond enkel een paar uurtjes fruit plukken in de ochtenduren tegenover. De rest van de dag konden ze genieten van wat ze maar wilden doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb je hier misschien meer info/link/oid over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |