Welk andere topic?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik maak mij soms wel zorgen over zwakzinnige autochtonen. Maar dat hoort eigenlijk in het andere topic.
Ik heb laatst nog een stel riemen gekocht van een Neger op de markt. Zijn uitstekende riemen! Dus daar is je positieve ervaring met negers.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:30 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ja.
Het begon bij mij al op de basisschool/. We hadden een Turks klasgenootje die stelselmatig te laat kwam. Op een gegeven moment zei de meester er wat van en stond binnen 1 dag zijn oudere broer voor de deur met alle bedreigingen van dien.
En er wat een negerin in onze klas waarvan haar moeder een hoer was (serieus). Elke dag vechten met dat meisje, kwam altijd thuis met blauwe plekken.
Als dit topic gesloten word en ik mijn zorgen over allochtonen niet mag uitspreken vind ik dat prima hoor. Maar ik laat me e mond niet snoeren.
Oh dat is hilarisch. Ik ga het nu lezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
GC / Nare ervaringen met autochtonen
Wat vind je van allochtoon Zwarte Piet?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:33 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Oh dat is hilarisch. Ik ga het nu lezen.
Gelezen. Behoorlijk matige kopie van mijn topic (zowel de inhoud als de reacties).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
GC / Nare ervaringen met autochtonen
Je bent zelf een allochtoon, dus jij hebt sowieso niks te zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter is de enige niet moslim/blank kindje in haar klas ( ze zit op een internationale school) en weet je wat? Die kinderen zijn exact hetzelfde als blanke kindjes, je merkt geen verschil.
Het enige is dat wanneer ze koken het halal moet zijn.
En ja, net als in iedere klas wordt er wel eens gepest, dat is op iedere school en in iedere klas zo, of het nu blanke kindjes of donkere kindjes zijn. gelukkig wordt mijn dochter niet gepest, ze is juist vrij populair in haar klas.
Het belangrijkste is dat de school hier goed mee om gaat.
Zwarte Piet interesseert me geen reet. Sinds die discussie enkele jaren geleden is opgelaaid mogen ze het van mij afschaffen. Het gaat allemaal ten koste van de kinderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat vind je van allochtoon Zwarte Piet?
Ik zie dat je wel fan bent van een duitse metalband. Zijn dat dan allochtonen die wel een positieve ervaring bij jou opwekken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:42 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Zwarte Piet interesseert me geen reet. Sinds die discussie enkele jaren geleden is opgelaaid mogen ze het van mij afschaffen. Het gaat allemaal ten koste van de kinderen.
Hij stemt op de NVU volgens mij dus dat zou goed kunnen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Rodulf klinkt Duits, dan zijn Nederlanders allemaal allochtoon!
Oh helft van mijn cd-kast is Duitstalig en/of van Duitse oorsprong.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie dat je wel fan bent van een duitse metalband. Zijn dat dan allochtonen die wel een positieve ervaring bij jou opwekken?
NVU doet niet mee in mijn gemeente.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:44 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hij stemt op de NVU volgens mij dus dat zou goed kunnen!
dan moet je ook niet zeggen dat allochtonen kut zijn want dan pest je je arme duitsers.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:45 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Oh helft van mijn cd-kast is Duitstalig en/of van Duitse oorsprong.Heb niks tegen Duitsers. Zo ongeveer het volk dat het dichtst bij ons staat kwa culltur.
Precies zoals ik jou ziequote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:41 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Gelezen. Behoorlijk matige kopie van mijn topic (zowel de inhoud als de reacties).
Danke.quote:
Maar als ze wel in jouw gemeente meededen zou je er dan op stemmen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:46 schreef Rodulf het volgende:
[..]
NVU doet niet mee in mijn gemeente.
Zeer zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:50 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Maar als ze wel in jouw gemeente meededen zou je er dan op stemmen?
Dat wens ik graaaggggg zo te houden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:50 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Danke.
Ik heb jou zelden iets anders zien posten dan persoonlijke beledigingen en issues met andere mensen. Maar goed, ik denk wij mijlenver van elkaar af liggen.
Eng mannetje.quote:
NVU is gewoon een legale partij. Zie niet wat ze met discriminatie te maken zouden hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dan die op met het verzoek geen discriminerende teksten te posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |