abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155412262
Maar ik vind het wel erg voor mensen die ECHT niks hebben gedaan en zinloos slachtoffer zijn geworden van n groepje mensen/jongeren.

Jullie moeten gewoon aangifte doen. Sorteert meer effect.

Ciao.
Dit gedeelte is te koop
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:35:05 #252
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_155412353
Maar niemand heeft dus leuke ervaringen met een marokaanse/turkse tiet/kut/bil?
Ik ben geil
pi_155412651
Ben net mijn Marokkaanse buurman tegengekomen toen ik terugkwam van de supermarkt. Eerlijk is eerlijk, het is een goeie gozah.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:00:53 #254
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_155412847
Ik heb slechte ervaring met slechte ervaring.
Sisco Certified
pi_155562408
Was een keer een allochtoon bij mij op bezoek. Had niet door dat we hem al lang beu waren, ging ook niet weg toen duidelijk werd dat we ieder moment gingen eten (was al 5 uur geweest). Toen de tafel gedekt was en het eten geserveerd kon worden hebben we hem toch maar verteld dat ie moest oprotten.
pi_155562437
Geen opzienbarend negatieve ervaringen mee gehad. Het ligt dus aan de TS.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_155581927
Hmm, heb een tijdje bij een autoverzekeraar gewerkt tijdens mijn studie, en wat mij daar wel opviel is dat je absoluut nooit in botsing moet komen met een Marokkaan, want die erkennen gewoon nooit aansprakelijkheid :')

Schadeformulieren van Nederlanders, Westerse allochtonen waren slechts ca. 1 op de 10 leugenachtig, terwijl die schadeformulieren die niet westerse allochtonen 9 op de 10 de waarheid verdraaiden, hun halve familie als getuige oproepen, etc...

Elke dag bellen dat ze het er niet mee eens zijn als je schade aan de tegenpartij gaat uitkeren, willen ze je gaan aanklagen, want onrecht etc...

Ook hun auto weer laten repareren bij vriendjes die hun autogarage dan '' Autogarage de zonnebloem'' noemen, maar waar ondertussen een of andere Mehmet bedrijfslijder is, en dan vervolgens een nota voor 2000 euro voor ruitvervanging indienen voor een volkswagen polo oid. En dan nog boos zijn als je de nota naar beneden bijstelt of er een expert op afstuurt :')
pi_155582127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee hoor, haar vader is half Noord-afrikaans, half Italiaans. Dus geen autochtoon in haar land.
Kun je niet gewoon als ware ariër even wat research doen voordat je fan van iemand wordt? Wikipedia is zo makkelijk!
Wat doe je met Rodulf's wereldbeeld :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')