Divorce lawyers & relatietherapeuten gaan overuren draaien hahaquote:
Volgens mij zijn die sites die vreemdgaan aanmoedigen opgezet door echtscheidingsadvocatenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Divorce lawyers & relatietherapeuten gaan overuren draaien haha
Hahaha dat zou nog mooier zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die sites die vreemdgaan aanmoedigen opgezet door echtscheidingsadvocaten
Ik denk dat het voor vrouwen toch wat makkelijker is om in het echt wat te regelen. En mannen zijn gewoon dommer in dat soort dingen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:24 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik las ergens dat meer dan 90% van de klanten man is. Daar gaat toch ergens iets niet helemaal goed, denk ik dan. Of zijn er zoveel kasthomo's?
De drang voor seks is bij mannen ook veel sterker dan bij vrouwen. Daarnaast wordt seks door vrouwen vaak als machtsmiddel gebruikt in een relatie (seks onthouden want...) en dan gaan de mannen zelf wel op zoek.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor vrouwen toch wat makkelijker is om in het echt wat te regelen. En mannen zijn gewoon dommer in dat soort dingen.
Als ik mannelijke collega's google komt er soms ook wel een profiel met naam en toenaam op een bedenkelijke site voorbij, bij vrouwen eigenlijk nooit.
Heeft niks met domheid te maken en alles met supply/demand.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor vrouwen toch wat makkelijker is om in het echt wat te regelen. En mannen zijn gewoon dommer in dat soort dingen.
quote:
quote:The leak also includes PayPal accounts used by Ashley Madison executives, Windows domain credentials for employees, and a large number of proprietary internal documents. Also found: huge numbers of internal documents, memos, org charts, contracts, sales techniques, and more.
Erg hè, als de beveiliging van een serviceverlener niet op orde is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef vigen98 het volgende:
Oh erg he wanneer je vertrouwen geschonden wordt door deze hackers he ?![]()
Ironie?
Niets is 100% onhackbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Erg hè, als de beveiliging van een serviceverlener niet op orde is.
Uhm, nee. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:58 schreef YazooW het volgende:
Als ik mijn voordeur open laat staan als ik weg ga en er is vervolgens ingebroken dan neemt de politie mijn aangifte waarschijnlijk ook niet serieus.
Ja en vrouwen die verkracht worden mogen ook niet zeuren als ze die dag een kort rokje aangetrokken hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:58 schreef YazooW het volgende:
Doet me denken aan de hack op Pepper.nl. De focus van de media ligt weer op de schuld leggen bij de hackers, terwijl natuurlijk de sites zelf ook schuldig zijn. Als ik mijn voordeur open laat staan als ik weg ga en er is vervolgens ingebroken dan neemt de politie mijn aangifte waarschijnlijk ook niet serieus. Inbreker heeft niks te zoeken in mijn huis natuurlijk maar als ik mijn deur open laat staan vraag ik er zelf een beetje om. Dit is natuurlijk nog vele malen erger in dit soort gevallen waarbij commerciële bedrijven dik geld verdienen (datingbusiness = big money) en vervolgens nauwelijks iets doen aan de beveiliging van de klantgegevens.
usb stick erin, kopieren en weghollen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:58 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor.
Een computer die niet verbonden staat met internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |