SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Die 3e SMG is wel goed. Razorbackquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:42 schreef DKUp het volgende:
Nog niet.
Ik heb alleen Tempest en Sparrow vrijgespeeld. Één SMG gekocht, ben de naam alleen vergeten.
Dat is hemquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die 3e SMG is wel goed. Razorback
Ben zelf ook maar vanochtend pas begonnen, maar moet nu arbeiten dus vanaf weer
Vond het in L.A. meevallen. Er zijn geen mega stukken muur dus echt heul lang kun je ze niet maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:55 schreef 2dope het volgende:
Gisteren wat streams bekeken van blops3-bèta. Zag er erg vermakelijk uit, alleen vraag ik me af of die 'infinite wallrun' niet heel irritant gaat worden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:57 schreef StefanW het volgende:
[..]
Vond het in L.A. meevallen. Er zijn geen mega stukken muur dus echt heul lang kun je ze niet maken.
of dat lag alleen aan mijn überskills natuurlijk
Nee dat zijn juist de coole dingen waar je geen genoeg van kan krijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:55 schreef 2dope het volgende:
Gisteren wat streams bekeken van blops3-bèta. Zag er erg vermakelijk uit, alleen vraag ik me af of die 'infinite wallrun' niet heel irritant gaat worden.
Ik stel me ook vrijwillig op om zo'n code in ontvangst te nemen 😎quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:16 schreef Wisheh het volgende:
Hierbij nog maar een keer aangezien vorige topic vol was...
Heeft er iemand nog een COD code over? Ik wil opzich wel weer eens een COD game proberen aangezien ik de 4 vorige delen allemaal wel een beetje heb geskipped.
Gewoon de game preorderen en annuleren tochquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:16 schreef Wisheh het volgende:
Hierbij nog maar een keer aangezien vorige topic vol was...
Heeft er iemand nog een COD code over? Ik wil opzich wel weer eens een COD game proberen aangezien ik de 4 vorige delen allemaal wel een beetje heb geskipped.
Maar dan heb je daarna weer ¤70,- op de PSN account staan. En ik order bijna nooit iets via PSN dus is zonde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:31 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Gewoon de game preorderen en annuleren toch? Dan kan je beta ook in.
Je kiest toch constant?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
Witcher eindelijk uitgespeeld, hoefde nergens te kiezenEinde was een beetje matig.
iedereen had het over kiezen tussen die 2 vrouwen, maar volgens mij heb ik nergens gekozen.quote:
Ik heb het met 3 euro gedaanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Maar dan heb je daarna weer ¤70,- op de PSN account staan. En ik order bijna nooit iets via PSN dus is zonde.
Volgens mij hoef je niet meteen te betalen. en dus nog niet het geld op je account te hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Maar dan heb je daarna weer ¤70,- op de PSN account staan. En ik order bijna nooit iets via PSN dus is zonde.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
iedereen had het over kiezen tussen die 2 vrouwen, maar volgens mij heb ik nergens gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Dan heb je vast niet alle secondary quests gedaan, in ieder geval niet die met Trissquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
iedereen had het over kiezen tussen die 2 vrouwen, maar volgens mij heb ik nergens gekozen.
Het is niet zoals in sommige games "Maak nu een keuze! A of B!" maar de keuzes zijn verweven in de vele dialogen die je hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
Witcher eindelijk uitgespeeld, hoefde nergens te kiezen
Vind ik wel tof. Dat je ergens iets moet doen en je bij de eerste conversatie zelf bepaalt of je naar binnen kan lopen, of iedereen moet afslachten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is niet zoals in sommige games "Maak nu een keuze! A of B!" maar de keuzes zijn verweven in de vele dialogen die je hebt
100x pauzeren en hervatten, soms gaat ie snellerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:11 schreef Friday12 het volgende:
Die BOIII download is weer triest sloom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |