SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Die 3e SMG is wel goed. Razorbackquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:42 schreef DKUp het volgende:
Nog niet.
Ik heb alleen Tempest en Sparrow vrijgespeeld. Één SMG gekocht, ben de naam alleen vergeten.
Dat is hemquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die 3e SMG is wel goed. Razorback
Ben zelf ook maar vanochtend pas begonnen, maar moet nu arbeiten dus vanaf weer
Vond het in L.A. meevallen. Er zijn geen mega stukken muur dus echt heul lang kun je ze niet maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:55 schreef 2dope het volgende:
Gisteren wat streams bekeken van blops3-bèta. Zag er erg vermakelijk uit, alleen vraag ik me af of die 'infinite wallrun' niet heel irritant gaat worden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:57 schreef StefanW het volgende:
[..]
Vond het in L.A. meevallen. Er zijn geen mega stukken muur dus echt heul lang kun je ze niet maken.
of dat lag alleen aan mijn überskills natuurlijk
Nee dat zijn juist de coole dingen waar je geen genoeg van kan krijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:55 schreef 2dope het volgende:
Gisteren wat streams bekeken van blops3-bèta. Zag er erg vermakelijk uit, alleen vraag ik me af of die 'infinite wallrun' niet heel irritant gaat worden.
Ik stel me ook vrijwillig op om zo'n code in ontvangst te nemen 😎quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:16 schreef Wisheh het volgende:
Hierbij nog maar een keer aangezien vorige topic vol was...
Heeft er iemand nog een COD code over? Ik wil opzich wel weer eens een COD game proberen aangezien ik de 4 vorige delen allemaal wel een beetje heb geskipped.
Gewoon de game preorderen en annuleren tochquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:16 schreef Wisheh het volgende:
Hierbij nog maar een keer aangezien vorige topic vol was...
Heeft er iemand nog een COD code over? Ik wil opzich wel weer eens een COD game proberen aangezien ik de 4 vorige delen allemaal wel een beetje heb geskipped.
Maar dan heb je daarna weer ¤70,- op de PSN account staan. En ik order bijna nooit iets via PSN dus is zonde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:31 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Gewoon de game preorderen en annuleren toch? Dan kan je beta ook in.
Je kiest toch constant?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
Witcher eindelijk uitgespeeld, hoefde nergens te kiezenEinde was een beetje matig.
iedereen had het over kiezen tussen die 2 vrouwen, maar volgens mij heb ik nergens gekozen.quote:
Ik heb het met 3 euro gedaanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Maar dan heb je daarna weer ¤70,- op de PSN account staan. En ik order bijna nooit iets via PSN dus is zonde.
Volgens mij hoef je niet meteen te betalen. en dus nog niet het geld op je account te hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Maar dan heb je daarna weer ¤70,- op de PSN account staan. En ik order bijna nooit iets via PSN dus is zonde.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
iedereen had het over kiezen tussen die 2 vrouwen, maar volgens mij heb ik nergens gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Dan heb je vast niet alle secondary quests gedaan, in ieder geval niet die met Trissquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
iedereen had het over kiezen tussen die 2 vrouwen, maar volgens mij heb ik nergens gekozen.
Het is niet zoals in sommige games "Maak nu een keuze! A of B!" maar de keuzes zijn verweven in de vele dialogen die je hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
Witcher eindelijk uitgespeeld, hoefde nergens te kiezen
Vind ik wel tof. Dat je ergens iets moet doen en je bij de eerste conversatie zelf bepaalt of je naar binnen kan lopen, of iedereen moet afslachten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is niet zoals in sommige games "Maak nu een keuze! A of B!" maar de keuzes zijn verweven in de vele dialogen die je hebt
100x pauzeren en hervatten, soms gaat ie snellerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:11 schreef Friday12 het volgende:
Die BOIII download is weer triest sloom
Ja geen zin anquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
100x pauzeren en hervatten, soms gaat ie sneller
Als je wel eens bij bol.com bestelt kun je bestellen en pas betalen bij ontvangst van het product..quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Sigh.. Hoe groot is die download?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:11 schreef Friday12 het volgende:
12.5 gigquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Sigh.. Hoe groot is die download?
Kan niet meerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je wel eens bij bol.com bestelt kun je bestellen en pas betalen bij ontvangst van het product..zo al die beta codes innen
Mensen kopen ook nog Fifa dus jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:22 schreef Sickert het volgende:
Las ik nu ergens serieus wallruns? Echt!en dat mensen die onzin nog kopen.
het is echt weer kut jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:22 schreef Sickert het volgende:
Welk einde had je?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Titanfall wou ik altijd al proberen, maar had geen Xbox. Nu het bij CoD zit vind ik het persoonlijk een echt vette toevoeging.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:22 schreef Sickert het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]tuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welk einde had je?
Sowieso is het niet een einde waarbij je kan kiezen tussen twee vrouwen, het gaat gedurende de game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Ok maar stond tot de 18e bijquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh...
Dat bij bol kan nog wel.. Zo juist die code gehad
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:16 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
tuurlijk
[..]Best ending.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukken daarna variëren op basis van je acties in de game.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Klopt, kun je nog een beetje een eigen persoonlijkheid behouden. De barmhartige samaritaan of de kwaadaardige, nietsontziende teringlijer.. Of ergens ertusseninquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vind ik wel tof. Dat je ergens iets moet doen en je bij de eerste conversatie zelf bepaalt of je naar binnen kan lopen, of iedereen moet afslachten.
Heb jer voor mij 1?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:31 schreef Studiotje het volgende:
Download van 26 minuten te pakken
Ik heb nog 2 beta codes trouwens.. zegt u het maar
Mag ik een betacodequote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:31 schreef Studiotje het volgende:
Download van 26 minuten te pakken
Ik heb nog 2 beta codes trouwens.. zegt u het maar
Vandaar dat ik al zit te schijten sinds vanmorgen 9 uurquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:47 schreef Pinda555 het volgende:
Al die mensen die klagen over downloadsnelheid
Zet een gewoon in rustmodus, ga poepen (30 min ca.), kom terug en hijs klaar.
Zo hallo, last van constipatie?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:47 schreef Pinda555 het volgende:
Al die mensen die klagen over downloadsnelheid
Zet een gewoon in rustmodus, ga poepen (30 min ca.), kom terug en hijs klaar.
Ik heb ook gewoon google DNS doet geen tyfquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:52 schreef Drankster het volgende:
Vanmorgen om 10:00u de Beta download aangezet, kom om 18:00 thuis, is ie op 6Gb....
Google DNS instellen en de overige 6Gb was binnen 30 minuten binnen.
Doet niet heel veel Google DNS. Je moet gewoon geluk hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:52 schreef Drankster het volgende:
Vanmorgen om 10:00u de Beta download aangezet, kom om 18:00 thuis, is ie op 6Gb....
Google DNS instellen en de overige 6Gb was binnen 30 minuten binnen.
quote:
Helaashquote:
Ben driveclub al 3 dagen aan t downloaden betaal godverdomme 50 euro per jaar voor ps plus en dan nog zo sloomquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:11 schreef Friday12 het volgende:
dit idd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja, als je binnen 12 maanden geen werk hebt dan òf wil je echt niet of ben je ongeschikt voor de maatschappij.
Als je lang werkeloos bent dan pak je op den duur toch alles aan wat je krijgen kan? Al ga je post bezorgen ofzo, totdat je een baan vind binnen je vakgebied.
Klopt, maar thuis zitten is zo allejezus saai, de eerste week is het heerlijk maar hoe langer hoe kutterquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, dan heb je ff de tijd... Ben zelf van een aantal maanden thuis financieel niet slechter geworden, eerder beter, maar ik vond het geen geweldige tijd.
Beetje chillen op de wc toch. Op je gemakkie een bolus uitpoepen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo hallo, last van constipatie?
Ik neem aan dat je nieuwe firmware bedoelt?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:02 schreef Studiotje het volgende:
Nieuwe PSos testen?
https://psnbeta.eu.playstation.com/SS3/enroll.php
Oh ja.. ik noem alles OSquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:53 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nieuwe firmware bedoelt?
Echt jammer men, want hijs echt bruutquote:
ja zit al 2 uurtjes te spelen en moet zeggen dat ik het voor een CoD game best wel awesome vindquote:
Tegen de muren lopen en dan keihard iedereen afmakenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
ja zit al 2 uurtjes te spelen en moet zeggen dat ik het voor een CoD game best wel awesome vind
Ja vooral als je party SnD gaat doenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
ja zit al 2 uurtjes te spelen en moet zeggen dat ik het voor een CoD game best wel awesome vind
Geen probleem en ik zit nog op WiFiquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tering die downloadsnelheid... Vanochtend aangezet, hele dag in standby-mode, nu pas 5,1 GB.
Napster en Kazaa waren nog sneller
pauze, doorgaan, pauze, doorgaan, pauze, doorgaan... en je hebt vanzelf een snelle te pakkenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tering die downloadsnelheid... Vanochtend aangezet, hele dag in standby-mode, nu pas 5,1 GB.
Andere MTU en DNS instellen en hij knalt naar binnenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind altijd dat die tijd helemaal niks zegt. Bij mij stond die op een gegeven moment ook op 99+ uur, maar ik ging gewoon verder gamen en er was niks aan de hand oid?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
pauze, doorgaan, pauze, doorgaan, pauze, doorgaan... en je hebt vanzelf een snelle te pakken
Explain?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:45 schreef Drankster het volgende:
die suppressors zijn echt pure aids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |