Indoctrinatie, of ze durven niets te doen omdat ze bang zijn voor hun eigen leven, of mss dat van hun families. Ik weet niet veel van NK, wat ik wel weet is dat er geregeld executies plaatsvinden voor de kleinste dingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:19 schreef Odaiba het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd ook niet bij dat niemand die op een hoge positie zit zoiets heeft van, he waarom gaan we niet eens echt vooruit met ons land. Zelfde geldt voor een eventuele moord aanslag op Kim.
Colin Powell tegen Bush voor hij Irak aanviel: "You break it, you own it"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:19 schreef Odaiba het volgende:
Zelfde geldt voor een eventuele moord aanslag op Kim.
Ja laatst omdat hij niet hard genoeg zwaaide, een oom ofzo, of een minister van defensie dacht ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Indoctrinatie, of ze durven niets te doen omdat ze bang zijn voor hun eigen leven, of mss dat van hun families. Ik weet niet veel van NK, wat ik wel weet is dat er geregeld executies plaatsvinden voor de kleinste dingen.
Wolfenstein ET. Ik ben een cheapskatequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:46 schreef Frutsel het volgende:
Battlefield 1942 jonguh... dat waren de tijden!
Tsja dit zegt niets, het zal ook gaan om kwaliteit.quote:
Klopt maar vond het toch een leuk overzicht. En het zal inderdaad zeker gaan om kwaliteit ipv kwantiteit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tsja dit zegt niets, het zal ook gaan om kwaliteit.
Rusland heeft bijvoorbeeld veel meer tanks dan de VS, maar het overgrote deel van die Russische tanks zijn rijp voor de sloop.
Leuk overzichtje ja. ik weet dat NK een groter leger heeft qua soldaten, maar ik had niet verwacht dat ze ook meer tanks en vliegtuigen in bezit hebben dan ZK.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:48 schreef KaiN het volgende:
[..]
Klopt maar vond het toch een leuk overzicht. En het zal inderdaad zeker gaan om kwaliteit ipv kwantiteit.
quote:North Korean troops waiting for 'an order of attack'
North Korea has released a statement following this morning's rise in tension and threats of conflict.
The North's Korean Central News Agency said in an English-language release: "The Korean People's Army (KPA) front-line large combined units entered into a wartime state all at once, fully armed to launch surprise operations, and wound up their preparedness for action."
According to the statement, troops are waiting for "an order of attack".
Ready for action: South Korean soldiers checking a military iron fence in the border city of Paju near the demilitarized zone dividing the two Korea's
Laatst nog gel3zen dat ze zelfs nog vliegtuigen met propellors in dienst hebben, daar ga je het dus niet me redden xDquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk overzichtje ja. ik weet dat NK een groter leger heeft qua soldaten, maar ik had niet verwacht dat ze ook meer tanks en vliegtuigen in bezit hebben dan ZK.
Ik krijg zo'n Poolse Cavalerie tegen Duitse Tanks in WWII gevoel erbij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Laatst nog gel3zen dat ze zelfs nog vliegtuigen met propellors in dienst hebben, daar ga je het dus niet me redden xD
Grootste gevaar zit hem toch wel in de artillerie. Die kunenn veel slachtoffers maken aan de Zuidelijk grens van de DMZ. Die worden dus al bij voorbaat geevacueerd. Verder is een atoombom natuurlijk zo erg dat het niet uit maakt of je nu veel sterker bent of niet. Als die af gaat zoals gepland ben je flink de pineut.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n Poolse Cavalerie tegen Duitse Tanks in WWII gevoel erbij.
Zuid Korea heeft geen kernwapens (VS wel).quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe is de verhouding qua kernwapens?
quote:The United Nations has spoken of its "serious concern" about North Korea in a statement released this afternoon. US State Department spokeswoman Katrina Adams said:
The United States remains steadfast in its commitments to the defense and its allies, and we will continue to coordinate closely with the ROK (Republic of Korea).
quote:Korean Central News Agency says it has mobilised troops who are "ready to attack" South Korea.
It said in a statement: "The Korean People's Army (KPA) front-line large combined units entered into a wartime state all at once, fully armed to launch surprise operations, and wound up their preparedness for action.""
Maar Noord-Korea heeft geen 'delivery system', dus die dingen zijn niet inzetbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zuid Korea heeft geen kernwapens (VS wel).
Noord Korea heeft er waarschijnlijk wel genoeg om de belangrijkste doelen te kunnen raken, maar dat blijft gissen.
Yup.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:11 schreef byah het volgende:
en dat allemaal dankzij een speakerinstallatie
Die zijn daar (nog) niet voor geschikt inderdaad. Vandaar al die testen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:13 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dus die ballistische raketten die ze zo nu en dan afschieten zijn nutteloos?
Misschien een beetje offtopic, maar dat met die poolse soldaten te paard die Duitse tanks aanvallen is nooit gebeurd volgens mij. Het is een wo2 broodje aap verhaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n Poolse Cavalerie tegen Duitse Tanks in WWII gevoel erbij.
Zal Z-K er wel een paar kunnen lenen mocht het zover komen. Maar ik denk dat het maximale voor ons is een middagje gissen en speculeren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zuid Korea heeft geen kernwapens (VS wel).
Noord Korea heeft er waarschijnlijk wel genoeg om de belangrijkste doelen te kunnen raken, maar dat blijft gissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |