quote:ja, eerst villen, dan ingewandjes eruit halen, en dan in het tostie-ijzer drukken. Niet vergeten eerst het nekje om te draaien voordat je gaat villen, en ook niet vergeten de billetjes in te smeren met een beetje boter, voordat ze gebakken worden in de tosti-machine
Op vrijdag 15 november 2002 17:40 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
Graag wou ik eens wat anders doen dan konijnen. In Zuid Amerika eten ze cavia's. Deze lijken me makkelijk te kweken, dus een goede,
milieuvriendelijke vleesvoorziening. Heeft iemand recepten voor het bakken van Cavia's?
quote:of kattenvlees..
Op vrijdag 15 november 2002 17:42 schreef Wisp het volgende:
mensenvlees schijnt ook lekker te zijn, al eens geprobeerd?
Eet smakelijk! .
quote:je kan ze ook levend fillen, doen ze in azië ook
Op vrijdag 15 november 2002 17:43 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
ja, eerst villen, dan ingewandjes eruit halen, en dan in het tostie-ijzer drukken. Niet vergeten eerst het nekje om te draaien voordat je gaat villen, en ook niet vergeten de billetjes in te smeren met een beetje boter, voordat ze gebakken worden in de tosti-machine
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 15-11-2002 17:45]
quote:VOOR!!!
Op vrijdag 15 november 2002 17:40 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
Graag wou ik eens wat anders doen dan konijnen. In Zuid Amerika eten ze cavia's. Deze lijken me makkelijk te kweken, dus een goede, milieuvriendelijke vleesvoorziening. Heeft iemand recepten voor het bakken van Cavia's?
quote:Nou, mijn twee cavia's hebben flink wat vlees hoor. Niet dat ik de behoefte heb ze op te eten, heb veel te veel plezier van ze als knuffelbeestjes. Het schijnt dat cavia's wel erg lekker zijn!
Op vrijdag 15 november 2002 17:43 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Op z'n Zuid-Amerikaans: Villen, ingewanden eruit, kompleet met kop, pootjes met nageltjes in het hete vet gooien. Geen kruiden gebruiken! Als hij gaar is doe je hem op een bord, op de tafel wat zout en peper naar smaak toevoegen. Het weinige vlees eraf schrapen want kluiven gaat niet echt. De kop uitzuigen en klaar, op naar de volgende cavia!Eet smakelijk!
.
Maar er zal vast 1 of ander wetje tegen het opeten van cavia's zijn :S
+ natuurlijk het risico dat het beest ziek is en jij na je maaltje ook ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |