Ik zie geen datumquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:55 schreef aloa het volgende:
Het is duidelijk dat het winters wordt in Europa.
[ afbeelding ]
In het zuiden overheerst de warmte idd, maar daar waar normaal de kou zit is het overwegend koud.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Het zijn ook echt maar enkele runs die de diepvries in gaan
Op de meeste runs is er na die koudere periode gewoon weer warmte in aantocht
[ afbeelding ]
Op de meeste runs is er wel een hoog dat in het noorden huis gaat houden, maar de kou lijkt niet echt ver door te kunnen dringen. In de aanvoer is er ook weer een warmtetrog te zien, waarschijnlijk verliest dat hoog daarna snel aan kracht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:42 schreef aloa het volgende:
[..]
In het zuiden overheerst de warmte idd, maar daar waar normaal de kou zit is het overwegend koud.
Het is elke run weer net even anders. Beetje het jojo effectquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de meeste runs is er wel een hoog dat in het noorden huis gaat houden, maar de kou lijkt niet echt ver door te kunnen dringen. In de aanvoer is er ook weer een warmtetrog te zien, waarschijnlijk verliest dat hoog daarna snel aan kracht.
Ik hoop natuurlijk dat P18 uit gaat komenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is elke run weer net even anders. Beetje het jojo effect
Ik hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 26 december 2015 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat P18 uit gaat komen
twitter:BigJoeBastardi twitterde op zondag 27-12-2015 om 15:20:05The Flip in Europe wild too. Whole jet now forecast to cut through the heart of Europe, destroying ridge. Winter coming there too! reageer retweet
Maar verwacht begin januari nog geen sneeuw. Misschien wel motregen en wat natte vlokken..quote:Op zondag 27 december 2015 14:32 schreef Walterwhite64 het volgende:
Vooral vanaf maandag lijkt de kou echt door te stoten, zou wel weer een keertje mogen.
twitter:hansterbraak twitterde op maandag 28-12-2015 om 17:45:34Eerste bosbranden nu in Südtirol. #Droogte #Alpen https://t.co/HE2GmJgaYy reageer retweet
Aiquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Orkaankracht voor IJsland en hittegolf op de noordpool... https://www.washingtonpos(...)ormal-at-north-pole/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |