1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante
Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!
FM 2015 ronde 1
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo![]()
Turkleton is nooit niet bang niet!
Zou het moment dan daar zijn?
Turkleton vs Manneke, beslist in 2 minuten
Gaffelbaard de architect, Umehara matigjes en Daniels op de bank
Nederland niet langs ierland ondanks aanwezigheid FOK!goden![]()
![]()
![]()
Tja, wel jammer dat ik nooit meer voor een ander land kan spelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:14 schreef aleco99 het volgende:
Check die selectie anders ff![]()
![]()
[ afbeelding ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Suiker kwam wat geld tekort, gelukkig is dat nu opgelost
Kan de Trein winnen van een -10 toptalent?
Ook Umehara heeft een nieuwe kluis nodig![]()
Alsof dit nog nodig is om te zeggenCheck die stats trouwens
![]()
Of dit
Mourinho is pislink nadat Wilmots zijn beste speler gebruiktEinde internationale carriere Manneke? Daarnaast Mourinho bij Man U??
Wilmots heeft er iig lak aan![]()
![]()
Bazoer bij Chelseaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:26 schreef aleco99 het volgende:
Fokski trekt aan het langste eind vs Gaffelbaard
[ afbeelding ]
En Joornstra heeft direct een kruiwagen nodig voor zijn nieuwe salaris
[ afbeelding ]
Vind de Fokkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FC Fokski weet de internationale toppoeg van captain Beukenaar niet te trotseren
[ afbeelding ]
Hoe lang is Manolo nog geblesseerd?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
En wie heeft er weer eens roodquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:14 schreef aleco99 het volgende:
Check die selectie anders ff![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooi nieuw contract welIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Is alweer prima, moet alleen weer even op gang komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bazoer bij Chelsea
Hoe lang is Manolo nog geblesseerd?![]()
![]()
Daarom houden we toch van jequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En wie heeft er weer eens roodNo homo
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:30 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Daarom houden we toch van jeNo homo
![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ik ben gewoon gelukkig dat Beukenaar eindelijk een baasje aan het worden is in het veldquote:Ook al zijn zn stats best matig
![]()
Beetje een laatbloeier. Ook wel eens leuk in deze groepquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:33 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gelukkig dat Beukenaar eindelijk een baasje aan het worden is in het veldOok al zijn zn stats best matig
Zeker, niet iedereen wint 3 keer op rij de europese golden boy natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Beetje een laatbloeier. Ook wel eens leuk in deze groep
Bijna bij 31 december, dan door tot 1 februari en dan stop ik er weer mee![]()
Sta jij er bij???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:41 schreef aleco99 het volgende:
Sta jij er bij???![]()
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Naast Finn Stokkers in het elftal van de maandquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef aleco99 het volgende:
Umehara, weer de beste, weer geen winst
[ afbeelding ]
Vreekamp, wat een beest!![]()
[ afbeelding ]
Jeboi houdt de eer van Fok in Italie hoog en haalt het elftal van de maand!
[ afbeelding ]![]()
Hup Sparta.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jeboi schiet met scherp!
Eeeeeen nog eens 2 wedstrijden extra schorsing
Gellé en Manneke zijn niet sterk genoeg vs FC Fokski
Pelota en Bellamy combineren naar de overwinning!![]()
![]()
Shortlist 31 december 2024
Hoogste salaris:
Allee Manneke - 400.000 p/w
Ryan Bellamy - 400.000 p/w
Hoogste waarde:
Daigo Umehara - ¤88.000.000
Meeste interlands:
Allee Manneke - 76
Patrick Bateman - 72
Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤35.500 p/w
Laagste waarde:
Bobby Beukenaar - 12.500.000
De Marathon Loper
Thomas de Trein - 212km
Te lui om te rennen:
Ronaldo - 3.1km
Meeste geel:
Daigo Umehara - 5
Meeste rood:
Bobby Beukenaar - 3 (de rest allemaal 0, stelletje watjes!)
Laagste Rating:
Ma Pang Pang - 6,50
Hoogste Rating:
Allee Manneke 8.03
Meeste goals carrière:
Allee Manneke - 273
Ryan Bellamy - 242
Minste goals carrière:
Petrus Latour - 2
Knäcker Bröd - 5
[ Bericht 70% gewijzigd door aleco99 op 18-08-2015 21:08:28 ]![]()
Hoppa 23 uit 24.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:02 schreef aleco99 het volgende:
Shortlist 31 december 2024
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf heeft Prevc uit lopen voeren? 2 wedstrijden en 4 goals totaalZeker die 215k per week aan het verbrassen aan Doritos en hoeren
![]()
Ook als je naar een andere club gaat ben je nog steeds een legende voor Evertonquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:58 schreef aleco99 het volgende:
Gaffelbaard moet misschien toch maar eens een overstap overwegen. Dit moet pijn gaan doen
[ afbeelding ]
Al maakt het zijn van een legende veel goed natuurlijk![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Merk ik daar frustratie? Misschien wordt dit wel je transferperiodequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:07 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ook als je naar een andere club gaat ben je nog steeds een legende voor Everton![]()
![]()
Groetjes,quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Wtf heeft Prevc uit lopen voeren? 2 wedstrijden en 4 goals totaalZeker die 215k per week aan het verbrassen aan Doritos en hoeren
Je grote voorbeeld!![]()
![]()
Lekker aan het chillen op de bank iigquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Hoe lang zit Gaffelbaard al bij Everton, een seizoen of 11 nu inmiddels? Het wordt ook wel eens tijd om voor de prijzen te spelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:09 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Merk ik daar frustratie? Misschien wordt dit wel je transferperiode![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Ken het gevoel, maar is idd al 10 seizoenenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Hoe lang zit Gaffelbaard al bij Everton, een seizoen of 11 nu inmiddels? Het wordt ook wel eens tijd om voor de prijzen te spelen![]()
![]()
Winston Bogarde aka Tonwinst Biogarde.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:09 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Groetjes,
Je grote voorbeeld!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Prevc is de blanke Bogarde jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:09 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Groetjes,
Je grote voorbeeld!
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:15 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Zonde, te veel dorito's in dit gifje..![]()
hij werkt ook mokerhard maar die kutduitsers laten hem niet meer spelen na die pijnlijke misser in de CL finalequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:13 schreef aleco99 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat oostblokkers altijd zo hard werken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:15 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Zonde, te veel dorito's in dit gifje..
Ik lig klaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:19 schreef aleco99 het volgende:
Iedereen weet weer hoe laat het is. Kruip voor je computerscherm en wacht in spanning af want het is:
[ afbeelding ]
HET MOMENT IS DAN EINDELIJK DAAR. WE ZIJN IMMERS PAS 10 JAAR BEZIGMAAR WIE IS HET?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je dan toch al bezig bent kan deze er ook gewoon bij!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
piet, wtf ben je allemaal aan het doen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Sta buiten te roken en verveel mequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
piet, wtf ben je allemaal aan het doen
Tijd voor een transfer voor Prevc. Lekker doritoskruimels gaan snuiven op het oude nest in Nottingham ofzo.![]()
Humam Tariq is toch echt wel een FM held, heb je een screentje van z'n stats?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef aleco99 het volgende:
World Team of the Year!
[ afbeelding ]![]()
![]()
en een maandje later
City schiet ze aan gort!
Begin van de zombieplaag?![]()
FC Fokski mag in zn handjes knijpen met dit gelijkspel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:27 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Humam Tariq is toch echt wel een FM held, heb je een screentje van z'n stats?![]()
![]()
nee, sommige doen het weer wel. Ligt dus aan mij, geen idee waaromquote:
Gaffelbaard kan zelfs met een late goal zijn ploeg niet redden tegen het rode gevaar
Moet Prevc weer voor zijn land gaan ballen?
De Trein walst over Red Star heen met een hattrick en een 10
Wat een koning![]()
Dag Manolo?
[img] http://i.imgur.com/joaFp4K.jpg[/img]![]()
het was ook een combo van puush en greenshot omdat greenshot ff moeilijk deed. Dus kan alsnog een puushban zijn. Vanaf nu weer ff alles op greenshotquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
nee, sommige doen het weer wel. Ligt dus aan mij, geen idee waarom![]()
![]()
Potverdomme mijn concurrent bij chelsie in het world team of the year! Mag ik een screen van hem (Gaya, de linksachter) en een screen van de blessuregeschiedenis van Latour? En wie is de concurrent van Latour bij de Franse ploeg?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef aleco99 het volgende:
World Team of the Year!
[ afbeelding ]![]()
Wanneer de tijd rijp is en de geit is gemolken!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:20 schreef eenjongen... het volgende:
Iemand enige indicatie wanneer deze ronde stopt/wanneer er een nieuwe begint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe je dingquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:16 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb vandaag wel wat tijd om te hosten als het nodig isIk heb zelf vandaag waarschijnlijk geen tijd.
Ja, ja en dat zijn Digne en Mendyquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:57 schreef pandoradoos het volgende:
[..]
Potverdomme mijn concurrent bij chelsie in het world team of the year! Mag ik een screen van hem (Gaya, de linksachter) en een screen van de blessuregeschiedenis van Latour? En wie is de concurrent van Latour bij de Franse ploeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas, ben nu weer buiten de deurquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:35 schreef aleco99 het volgende:
Doe je dingIk heb zelf vandaag waarschijnlijk geen tijd.
Misschien later vandaag
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:35 schreef aleco99 het volgende:
Ja, ja en dat zijn Digne en MendyOuch die zijn allen toch een stukje beter nog. En 8 maanden out is ook niet lekker! Thanks voor de screensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok!sea wint met 2-1 van Fok! City dankzij een goal van Keppy en een assist van Umehara
Prevc mocht weer eens spelen in Munchen en is gelijk betrokken bij 2 goals.
Rä Stá speelt een puike wedstrijd en krijgt terecht een 10.![]()
![]()
Valladolid opent thuis tegen het PSG van Thomas de Trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manchester City ontvangt het Juventus van Jeboi in een vrijwel uitverkocht stadion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prevc start in de basis in de thuiswedstrijd tegen Arsenal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mannen van Chelsea vliegen naar Italië voor de openingswedstrijd van het tweeluik met ParmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beukenaar start in de basis en zal in eigen huis aan de bak moeten tegen het grote Barcelona.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valladolid heeft een uitstekende uitgangspositie voor de uitwedstrijd in Parijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeboi moet flink aan de bak om met Juventus de kwartfinale te bereiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prevc en de zijnen lijken voor een onmogelijke opgave te staan tegen het dominante Arsenal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chelsea heeft aan een doelpuntloos gelijkspel genoeg tegen Parma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beukenaar kijkt de hele wedstrijd van de bank toe, bij Lille lijken ze niet te geloven in een stunt in Camp Nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle uitslagen van de CLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kwartfinalesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pang-Pang Ma waarschijnlijk geen oproep voor China. Bij de Bookmakers kan gewed worden op zijn nieuwe nationaliteit, Noord-Korea en Engeland staan bovenaan.
Jeboi blinkt uit maar kan een gelijkspel niet voorkomen.
Gelle en Manneke scoren er 2 tegen Milan, maar liggen er toch uit.
Thomas doet het een stuk beter in de competitie![]()
![]()
Manchester City komt op bezoek in Spanje, Valladolid hoopt een goed eerste resultaat te boeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chelsea krijgt het verrassend sterke Porto van Humam Tariq op bezoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
City heeft uitstekende papieren voor het bereiken van de halve finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook Chelsea heeft aan een 0-0 gelijkspel genoeg, maar krijgt een vroeg tegendoelpunt om de oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle uitslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Fok! ploegen ontlopen elkaar in de halve finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pollo Frito ineens in het team van de week?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:52 schreef Keselo het volgende:
Een 10 voor Henk
[ afbeelding ]
Suiker man van de wedstrijd, Redondo moet met een schorsing vanaf de tribune toe kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal onze Nederlandse superregen dit jaar winnen of toch een van de genomineerde Fok!kers
[ afbeelding ]![]()
Eindstanden competities
Serie ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EredivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liga BBVASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligue 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valladolid moet op bezoek in Duitland en hoopt op een mooi resultaat om mee terug te nemen naar het zonnige SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chelsea heeft het moeilijkere duel van de twee en krijgt Real Madrid op bezoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valladolid kan de finale al ruiken, een gelijkspel tegen Schalke moet er wel in zitten, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valladolid tegen Chelsea zou een prachtige finale opleveren, maar dan moet er wel in ieder geval gelijk gespeeld worden in Madrid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben bezig met alle goals van de CL finale uploaden, dus vandaar dat het allemaal wat langer duurt.![]()
Met gyazo kan je naast screenshots ook gifs maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef Keselo het volgende:
Ik ben bezig met alle goals van de CL finale uploaden, dus vandaar dat het allemaal wat langer duurt.![]()
Ooh handig, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:46 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Met gyazo kan je naast screenshots ook gifs maken.
Maar ik heb nu net alles al op youtube staan![]()
![]()
De Champions League finale, in het Stade Vélodrome te Marseille tussen Fok! grootmachten Chelsea en Valladolid.
1-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeboi blijft maar scoren
Thomas de Trein beste spits in de Ligue 1
Beste spits en ook gelijk beste speler, kiektem goan
En topscorer![]()
![]()
Draxler van Valladolid speler van het jaar in Spanje, Suiker 3e
Redondo en Suiker ook in het elftal van het jaar
Jammer voor Turkleton maar het heeft Valladolid geen windeieren gelegd.
Vreekamp beste speler van Europa.
Ondanks het missen van de finale wel de beste speler van de Champions League
Champions League Dream Team goed vertegenwoordigd door Fok!![]()
![]()
Fred Okker krijgt een baan aangeboden, maar besluit toch liever de komende 10 jaar op vakantie te blijven gaan.![]()
![]()
De Shortlists per 10 juni 2025
Hoogste salaris:
Allee Manneke - 400.000 p/w
Ryan Bellamy - 400.000 p/w
Hoogste waarde:
Daigo Umehara - ¤87.000.000
Meeste interlands:
Allee Manneke - 78
Patrick Bateman - 74
Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤35.500 p/w
Laagste waarde:
Pétrus Latour - 11.750.000
De Marathon Loper
Daigo Umehara - 473,8 km
Te lui om te rennen:
Ronaldo - 6,9 km
Meeste geel:
Daigo Umehara - 11
Meeste rood:
Bobby Beukenaar - 4
Laagste Rating:
Ronaldo - 6,57
Hoogste Rating:
Thomas de Trein 7,93
Meeste goals carrière:
Allee Manneke - 290
Ryan Bellamy - 265
Minste goals carrière:
Petrus Latour - 2
Sjoerd Polak - 5![]()
Vallalodid zowel kampioen als de Champions League gewonnen! Daarnaast bijna vijftig wedstrijden gespeeld met een gemiddelde van een 7.4. Niet slecht als verdediger. Ook nog in het Dream Team van de CL. Beste seizoen tot nu toe van Polak.![]()
![]()
JAAAA CL en kampioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:01 schreef Keselo het volgende:
Valladolid opent thuis tegen het PSG van Thomas de Trein.En suiker een gele kaart. Ik kan wel raden wat er gebeurd is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suiker heeft trouwens een aardige progressie doorgemaakt in Spanje.
[ Bericht 8% gewijzigd door Asschen_sukar op 19-08-2015 18:16:04 ]Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ooh excuus, helemaal vergeten. Maar hij stelt vrij weinig voor hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:47 schreef Swaytje het volgende:
Mag ik een screen van H. Bouwmeester? Topscorer van de eredivisie van Ajax, ben wel benieuwd!![]()
Thanks voor de updates!!
Mooi om te zien dat Beukenaar nu al 2 seizoenen op rij het meeste rood pakt.
Gefeliciteerd Valladolid met jullie fraaie overwinning in de CL-finale!![]()
![]()
Opgeleefd na het vertrek van Mourinho de verschrikkelijkequote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:04 schreef G3rtonimo het volgende:
Die Uhemara is ook wel een beest zeg, 27 assists in 1 seizoenRED ONS HENNIEGOD![]()
omg, interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:31 schreef Swaytje het volgende:
Gaffelbaard met een mooie transfer na 10 seizoenen Everton!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eindelijk naar de Champions League. Nu maar hopen dat er niet te veel concurrentie bij City is![]()
Zo kennen we hem weerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:00 schreef Swaytje het volgende:
Team of the week spitsen allebei van Fok!
[ afbeelding ]
Suiker na 16 minuten al rood.. 3 wedstrijden schorsing!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een verassing, wie had dit nou verwacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Latour lijkt voorlopig nog vast te zitten waar hij zit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook Bateman zal het voorlopig even rustig aan moeten doen, helaas wel om andere redenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team of the week, England:
France:
Manolo bij de Oude Damequote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:25 schreef Swaytje het volgende:
El Pollo Frito naar Juve! Nog een weekje wachten voor het daadwerkelijk doorgaat.
[ afbeelding ]Dat het een mooi seizoen mag worden
Ronaldo laat zien waarom hij in de basis hoort op zn nieuwe stek:
De andere fokkers doen het ook niet slecht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat goed nieuws uit het Oranje kamp:
Het was ook wel weer eens tijd voor een salarisverhoging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Altijd het lastigstquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een kut klus, die spelers bio's updaten![]()
![]()
Ze staan er allemaal op inmiddels. Zo weer verder simmen, eff bakkie koffie verdiend nu.
edit: Suiker is over z'n top heen. -2 naar 482 nu.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Nipte overwinning van Oranje, Jeboi maakt de winnende.![]()
imgur en greenshot laat me in de steek, zo weer verder
De aftakeling begint vroeg deze rondequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ze staan er allemaal op inmiddels. Zo weer verder simmen, eff bakkie koffie verdiend nu.
edit: Suiker is over z'n top heen. -2 naar 482 nu.
Ik heb nog steeds wel een lichte groei, maar dat zal ook niet lang meer duren gok ik![]()
![]()
De Turk doet het ook aardig in Turkije, maar weet er toch niet meer uit te slepen dan een gelijkspel:
Jeboi daarentegen weet z'n land wel naar de overwinning te leiden:
De vries laat zien dat hij ook mee wil gaan doen om de strijd der strijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
De Turk doet het ook aardig in Turkije, maar weet er toch niet meer uit te slepen dan een gelijkspel:
[ afbeelding ]
Jeboi daarentegen weet z'n land wel naar de overwinning te leiden:
[ afbeelding ]
In totaal +1 dit seizoen.-1 tacklen, +1 positioning en penalties.
Dit zal z'n top wel zijn. 476. Not bad.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
De vries laat zien dat hij ook mee wil gaan doen om de strijd der strijden:Fries met een F.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij barbaar.![]()
Gedwongen rust voor GelléSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Team of the Weeks:
Engeland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spanje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Nieuws van de strafbank:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Bergkamp waarschuwt Arsenal voorrrr:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Strijd der strijden updates:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Manneke krijgt rust van z'n trainer:
En kijk eens wie daar mooi van profiteert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
De Trein geeft z'n visitekaartje af, maar is het genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Nu even eten, wellicht straks verder
savegame staat weer op het forumIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Mooi bovenaan in goals, maar qua clubvoetbal is het maar niks op het moment met 2 andere fokkers voor zich.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
World Cup Qualifier Stats:
[ afbeelding ]
I love my mispoken words.![]()
A joh, alle prijzen zijn wel binnenquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:32 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Iedereen is nog zo jong maar over 2 weken beginnen de scholen alweer en is er minder tijd![]()
Het WK met Turkije nog nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
A joh, alle prijzen zijn wel binnen![]()
![]()
Siebe, zou ik misschien een overzichtje mogen met hoeveel wedstrijden Manolo heeft gespeeld voor Juventus?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:37 schreef PierreTT het volgende:
Siebe, zou ik misschien een overzichtje mogen met hoeveel wedstrijden Manolo heeft gespeeld voor Juventus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gouden Bal, tijdperk van Barcelona lijkt nu echt voorbij.
Maarrrr.. de winnaar zit nu bij Valladolid!SPOILER: Snel snel, klik klik.. ben jij het?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:46 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukken beter dan bij Chelsea
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:24 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlist wereldspeler, sta je er nu op?
[ afbeelding ]Suiker staat er ook tussen hoor
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:48 schreef SiebeJ het volgende:
Gouden Bal, tijdperk van Barcelona lijkt nu echt voorbij.
Maarrrr.. de winnaar zit nu bij Valladolid!SPOILER: Snel snel, klik klik.. ben jij het?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is de stand in de spaanse competitie op het moment?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Per 2 februari 2026SPOILER: SpanjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EngelandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FrankrijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ItaliëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DuitslandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1e plek moet haalbaar zijn voor Fokadolid, met nog 2 wedstrijden minder gespeeld.
Thanks Siebej, ik zal morgen weer wat simmen, na het werkIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Hebben we PSG uitgeschakeld ja?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:32 schreef SiebeJ het volgende:
Geen kwartfinale CL vanwege een schorsing
[ afbeelding ]![]()
Verloop van de CLquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hebben we PSG uitgeschakeld ja?![]()
![]()
En de meeste goals in Engeland zijn gemaakt doorrrr....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog even topscorer worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef SiebeJ het volgende:
Jack Daniels verkeerd in grote vorm aan het einde van het seizoen
[ afbeelding ]Te laat
I love my mispoken words.![]()
EindstandenSPOILER: ItaliëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EngelandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spanje, Frankrijk en Duitsland moeten nog een speelronde![]()
Valladolid doet goede zaken tegen Barcelona en neemt de koppositie over!SPOILER: De StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speelronde 38Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef SiebeJ het volgende:
Valladolid doet goede zaken tegen Barcelona en neemt de koppositie over!
[ afbeelding ]SPOILER: De StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speelronde 38Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: