abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155329663
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Met baby's die 'eten'...

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155329672
Ik sloot 'm met

Woah, ketel!!

Om het plaatje ff af te maken gaat het niet zo goed met Kleine Poes -O- Wat ze heeft weet ik nog niet, sneu en slapjes en lusteloos. Zo naar de DA :{
pi_155330171
Ohh, sneu van de poes JM! Hoop dat het meevalt.
pi_155330277
Ik hoop dat de dierenarts wat kan betekenen JM! En nog een keer een knuffel :*

Mari, ik hoop zo dat de medicatie gaat helpen! Want iets is er niet goed, dat weten we. Maar wat...

Euhm... Nog wel wat gelezen maar ook heel erg genoten van een Sjaak die zich wat beter voelt vandaag. Ik moest werken maar had de middag vrij genomen en daar ben ik erg blij mee. Morgen gaan we kijken voor een groot kleed, zoals ik hier al meer voorbij heb zien komen. Maar dan wat minder fancy, gewoon van de Kwantum/Leen Bakker.
pi_155330281
Sterkte met Kleine Poes bij de DA JM. :*

Mari, ik hoop dat de medicijnen wat doen!

Dames met depressies, +1. Hier daardoor hyperalert dat het niet nog een keer gebeurt. Juist daardoor heb ik het idee dat het niet snel zo ver komt (en ook doordat er geen enkel teken is op het moment).

Mijn kind is fan van mijn zangskills. 8-) Waarschijnlijk de enige op de hele wereld. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155330763
Ik lees mee maar heb tussen de rennaardewcmomenten geen puf om te reageren. Iedereen in huis is nu ziek, ik heb denk ik A's buikvirus en bij lief is A's verkoudheid in bronchitis doorgeslagen.

Gelukkig zorgt schoonmama voor ons O+ en vanaf morgen mijn moeder. Anders wist ik echt niet wat te doen. Dikke kak dit :{ . Of, nouja, dunne dus eigenlijk :') .
pi_155330816
Luna, 68 al?? B zit met z'n 6,5kg nog in 62 en broekjes soms zelfs 56. Maar wat een lekker mannetje :)

Mariposas, ik hoop dat de medicatie gaat werken! Waarom zijn ze daar in het ziekenhuis niet mee gestart? Wouden ze eerst uitsluiten of het geen allergie was?

JM wat sneu van de poes!

En gister of eergisteren las ik over weer aan het werk gaan. Gister was mijn verlof afgelopen maar heb nu nog even vakantie. Ik zie ook erg op tegen weer werken. Nog niet eens perse om het achterlaten van B maar vooral ook het kan ik het nog wel, kan ik het lichamelijk al wel weet aan, vinden ze mij nog wel aardig op het werk, hoe moet ik dat doen met kolven wat zijn handige tijden voor de afdeling enzovoorts.
pi_155330848
O Razz, wat naar! Gelukkig hebben jullie hulp!! Beterschap!!
pi_155331614
68!
Die van mij heeft sinds het weekend eigenlijk pas 68 aan, de klein vallende 68 wel.
De broekjes nog een beetje te groot, maar ik ben bang dat straks de zomer voorbij is voor ze 68 aan heeft gehad. Dat is bij mij allemaal zomerspul. (Gekregen hoor, niet zelf gekocht)
En ze is al ruim 5 maanden.
Ik gok op een groeispurt straks, dat ze ineens in 74 zit ofzo. Geeft niks, die maat heb ik nog niet. Kan ik lekker los gaan.

Razz wat een shitzooi ( :') ) hopelijk snel weer beter. Gelukkig hulp van moeders. Soms zijn ze best handig he. ;)

Mari, hoop dat de medicijnen aanslaan. Zo sneu, dat verdriet. :'(

Zieke poes, dat is ook sneu. Die kunnen ook niet zeggen wat er mankeert.
pi_155331825
Ja, ik vind het ook bizar groot hoor! Vrienden van ons hebben een kindje van 5 maanden en K is gewoon bijna net zo groot :o

Maar het is op zich wel verklaarbaar, want ik ben ook niet klein (1.80) en mijn man helemaal (2.04). En hij is ook niet echt dik/spekkig, gewoon groot.
pi_155333633
Ai Razz, beterschap :{

Poes heeft zoals het nu lijkt 'gewoon' een maag-darm-infectie. Pep-shots gehad en hopelijk nu weer opknappen.
pi_155333702
Ah dat zou fijn zijn als dat het oplost JM!
Razz beterschap!

Verder bijlezen lukt niet.

Thuis, kint in bed, mama gaat er snel achteraan. :O
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:06:16 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155333721
Ohh Razz, wat een ellende! Hoe is het met A? Gelukkig hebben jullie hulp :*

JM, gelukkig valt het mee met poes :)

Goed groeiend keteltje! Dat stabiliseert straks vast vanzelf :Y
pi_155333819
A is tussen de kotsbuien door blij. Score vandaag: 2 flessen en een rietjesbeker thee erin, 1 fles eruit. Diarree wordt wel minder. ORS wil ze niet, mond stijf dicht en theelepeltje wordt weggeslagen -O- . Ze heeft duidelijk een mening :') .

Man en schoonmams zijn nu de resten van een synchroonkotsbui van A en mij aan het opruimen, de arme lieverds. Ik hoop dat dit snel over is.
pi_155333929
Beterschap Razz ;(
pi_155334110
En toen was ik weer ongesteld. Bahbah, dat hoefde voor mij niet nu al hoor.
Helaas ook met krampjes, die mochten ze al helemaal houden zeg. :(
We zullen zien hoe ernstig het is. Maar ik ben die hele maandverband/tampon gedoe een beetje ontwent zeg maar, dus eraan denken dat ik op tijd even naar de wc ga. :')
pi_155334245
Beterschap familie Pluis :*

Keteltje O+ wat staat dat pakje hem lief! Drakenpakje is hij al uitgegroeid zeker dan? :o

JufM, ik wilde je gevoel niet bagatelliseren, alleen benadrukken dat je je er niet voor hoeft te schamen dat er andere dan positieve gevoelens zijn. Dat die bij de een dieper gaan dan bij de ander is evident. Ik vind het supergoed dat je er werk van maakt :*

Ik ben zelf net begonnen in het boek van Diana Koster (verloskundige en vrouwencoach), misschien ook iets voor andere mama's die na de kraamtijd met een grijze wolk blijven zitten die niet zo zwart is dat ze er voor naar een therapeut willen gaan. Het heet 'perfecte moeders bestaan niet', en gaat over balans vinden in je nieuwe levenssituatie.

Zelfs nu nog, nu het met Melba steeds makkelijker wordt (en op sommige manieren moeilijker).
Kwak
pi_155334640
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:09 schreef Razztwizzle het volgende:
A is tussen de kotsbuien door blij. Score vandaag: 2 flessen en een rietjesbeker thee erin, 1 fles eruit. Diarree wordt wel minder. ORS wil ze niet, mond stijf dicht en theelepeltje wordt weggeslagen -O- . Ze heeft duidelijk een mening :') .

Man en schoonmams zijn nu de resten van een synchroonkotsbui van A en mij aan het opruimen, de arme lieverds. Ik hoop dat dit snel over is.
/ontlurkt
Ik heb op hockeykamp een keer een week lang een paar kinderen ORS moeten laten drinken ivm buikgriep, en vond dat ze er zo moeilijk over deden. Tot ik zelf ook ziek werd en het ook moest drinken. Mijn hemel, wat is dat goor. Ik kan me dus goed voorstellen dat dat er niet goed in gaat.. misschien dat ergens anders doorheen mengen werkt, als de fles en thee er wel (deels) in blijven? Of is de ORS voor baby's anders dan voor 8+ jarigen?
Edit: ik vind met Google net zelf dat je het niet moet mengen met flesvoeding. Dat is jammer..
Dan maar gewoon heel veel sterkte en hopelijk zijn jullie snel weer beter!
/lurkermodus weer aan
pi_155334820
On a brighter note (hoop dat dit werkt zo):

https://instagram.com/p/6iM3l2HEi8/
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:44:51 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155334929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:41 schreef JufMariska het volgende:

O+ x 100! Lief!

Razz -O- . Heel veel beterschap voor jullie!
pi_155335238
Fuente, wat rot dat ze nu spruw blijkt te hebben. :{ Laten we hopen dat het met de krampjes in ieder geval snel beter gaat.

Saskia, dikke knuffel voor de kraamtranen. :*

Mariposas: dat moet fijn voelen, medicatie. Kan me althans zo indenken dat je nu het idee hebt dat er iets gebeurt om de situatie te verbeteren.

JM: wat sneu van de poes.

Jeetje wat rot Razz, iedereen zo ziek! Gelukkig hebben jullie wat hulp, heel veel beterschap in ieder geval.

MC, wat fijn dat Sjaak een goede dag had vandaag. Geniet lekker van die momentjes.
pi_155335360
quote:

Is Beatrix bij jullie geweest? "Even wuiven misschien" O+
pi_155335363
Heeft hier iemand ervaring met projectielbraken (bij de baby, niet bij jezelf :P ) ? Wolk heeft gisternacht en net opnieuw alles eruit gegooid. Gister tijdens de fles, nu tijdens borstvoeding. Echt alles helemaal onder, beiden moeten douchen, in die categorie.

Nu lees ik allerlei enge dingen over pylorusstenose, maar het zou toch ook gewoon een kwestie van te gulzig drinken kunnen zijn?
pi_155335435
quote:

ooohhhh O+ O+ O+
pi_155335527
quote:

Mnoh O+