Tankink en van Emden zijn nog dood van de Giroquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tankink zal wel meegaan en dan Van Emden? Zie ze ook nog wel op de ene of andere manier voor Martens kiezen, maar daar lijkt mij de Vuelta een beter parcours voor.
Benieuwd hoe zijn achterwerk het houdt. Vorig jaar had ie er bij het WK, na de Vuelta, ook al last van toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:43 schreef Mykonos het volgende:
Interview met Dumoulin door CN
Het plan is dus wel om heel de Tour te rijden omdat het zijn ervaring is dat hij twee weken daarna het meest profiteert van supercompensatie, dus dat is goed voor Rio. Verder, zoals bekend, geen rol voor het AK, maar in dienst van Barguil rijden, tijdritten winnen en misschien af en toe in de aanval.
Pelotonvulling.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:22 schreef wimderon het volgende:
Bora:
Emanuel Buchmann (Ravensburg)
Andreas Schillinger (Kümmersbruck)
Paul Voss (Rostock)
Shane Archbold (Neuseeland)
Jan Barta (Tschechien)
Cesare Benedetti (Italien)
Sam Bennett (Irland)
Bartosz Huzarski (Polen)
Patrick Konrad (Österreich)
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef TheArt het volgende:
IAM:
Stef Clement (Ned)
Jérôme Coppel (Fra)
Dries Devenyns (Bel)
Martin Elmiger (Zwi)
Sondre Holst Enger (Noo)
Mathias Frank (Zwi)
Reto Hollenstein (Zwi)
Oliver Naesen (Bel)
Jarlinson Pantano (Col)
quote:
Mwoa, sinds dat bekend is dat team opgedoekt wordt hebben onder andere Pantano en Staf een brommer ingeslikt. Zou nog wel eens mee kunnen vallen.quote:
Wellicht dat Staf het leuk doet in een tijdritje en Pantano een top-10 notering in een rit. Verder ben ik niet zo onder indruk. Maar ik zal Koffieplanter wel over me heen krijgen over Pantanoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa, sinds dat bekend is dat team opgedoekt wordt hebben onder andere Pantano en Staf een brommer ingeslikt. Zou nog wel eens mee kunnen vallen.
Meintjes mag wel weer weg daarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een Ethiopiër in de Tour.
Verder ook grotendeels pelotonvulling natuurlijk.
Er zijn behoorlijk wat geruchten rond Lampre. Merida zou fietsen gaan leveren aan die nieuwe ploeg uit Bahrein en dan zouden ze een aantal renners van Lampre mee kunnen nemen. Waaronder Meintjes.quote:
Frank gaat voor een herhaling van z'n mooie top 10 vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa, sinds dat bekend is dat team opgedoekt wordt hebben onder andere Pantano en Staf een brommer ingeslikt. Zou nog wel eens mee kunnen vallen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Katusha for #TDF2016: van den Broeck, Guarnieri, Haller, Kristoff, Losada, Morkov, Rodriguez, Vicioso, Zakarin.
Tartaargod.
dat wil ik ook proberen in scorito inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Frank gaat voor een herhaling van z'n mooie top 10 vorig jaar.
Juurge Va Vandunbroek (©José)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Katusha for #TDF2016: van den Broeck, Guarnieri, Haller, Kristoff, Losada, Morkov, Rodriguez, Vicioso, Zakarin.
Tartaargod.
Als ze daar allemaal overheen moeten, dan krijgt ze het nog zwaarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:59 schreef THEFXR het volgende:
dit jaar moeten ze flinke bergen over.
[ afbeelding ]
ik denk dat ze een doordouwer is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze daar allemaal overheen moeten, dan krijgt ze het nog zwaar
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een Ethiopiër in de Tour.
Verder ook grotendeels pelotonvulling natuurlijk.
Lieve jongen.twitter:TsgabuG twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 19:13:15I still can't believe. I am going to do @LeTour. my long time dream! With GOD everything and anything is possible THANKS GOD reageer retweet
Richeze in z'n supervorm gaat echt een mega-leadout zijn voor Kittel. Rest van het veld kan wel thuisblijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Etixx for #TDF2016: Alaphilippe, Keisse, Kittel, D.Martin, T.Martin, Richeze, Sabatini, Vakoc, Vermote.
Zin in Lollerphilippe.
Ooit was het plan om naar iedere grote ronde te gaan met minstens vijf Afrikanen, maar dat gaat in dit geval lastig worden. Ik hoop dat Farrar en Eisel af gaan vallen, die hebben een deelname aan de Tour niet echt afgedwongen. Daarnaast zullen Venter en Rekiki sowieso wel afvallen. Dan zou je vier Afrikanen overhouden. Beetje een flopshow. En dan vrees ik er nog wel voor dat Eisel mee gaat en het dus maar drie Afrikanen zullen zijn. Slecht, matig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:33 schreef wimderon het volgende:
Voorselectie Africa's Team:
Natnael Berhane (Eri), Edvald Boasson Hagen (Noo), Mark Cavendish (GBr), Steve Cummings (GBr), Bernhard Eisel (Oos), Tyler Farrar (VSt), Jacques Janse van Rensburg (ZAf), Reinardt Janse van Rensburg (ZAf), Serge Pauwels (Bel), Youcef Reguigui (Alg), Mark Renshaw (Aus), Daniel Teklehaimanot (Eri), Jaco Venter (ZAf)
Vind het toch best een aardige ploeg hoor. Zeker voor IAM-begrippen. Allemaal renners die dit jaar of in het recente verleden leuke dingen hebben laten zien.quote:
VDB2 gaat een interne coup plegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Tartaargod.
VDB2 gaat kansloos lossen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
VDB2 gaat een interne coup plegen.
Geen Kwiat dustwitter:SkySportsLia twitterde op woensdag 22-06-2016 om 13:35:44C Froome, Sergio Henao, Vasil Kiriyenka, Mikel Landa, Mikel Nieve, Wout Poels, Luke Rowe, Ian Stannard and Geraint Thomas named as TDF team. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |