Ben wel benieuwd in hoeverre ze dit ook echt waar gaan maken. Zou me ook niks verbazen als deze teksten vooral zijn om de druk bij Kelderman weg te halen, maar dat het klassement zeker nog niet uit zijn hoofd gezet heeft. Zeker omdat de witte trui eventueel een extra doel kan worden. Met Yates, Barguil en Meintjes is er wel concurrentie, maar Kelderman is echt niet minder.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:27 schreef TheArt het volgende:
Kelderman dus voor een ritzege en niet voor een klassement. Hèhè, ze luisteren eindelijk
Kom op zeg.quote:en we hebben een aantal mannen die vanuit een ontsnapping om de dagzege kunnen strijden op de dagen die te zwaar zijn voor de sprinters.”
Nog niet definitief bevestigd deze ploeg overigens.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef wimderon het volgende:
Orica:
Simon Gerrans
Michael Matthews
Daryl Impey
Michael Albasini
Adam Yates
Luke Durbridge
Ruben Plaza
Chris Juul Jensen
Mathew Hayman
Gerrans en Matthews, dat worden weer rampzalige dagen voor de poultjes.
Vorig jaar zat ik zo lang te twijfelen tussen Gerrans en Matthews dat ik uiteindelijk ging voor Albasini. Dat werd niet zo'n succes.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef wimderon het volgende:
Orica:
Simon Gerrans
Michael Matthews
Daryl Impey
Michael Albasini
Adam Yates
Luke Durbridge
Ruben Plaza
Chris Juul Jensen
Mathew Hayman
Gerrans en Matthews, dat worden weer rampzalige dagen voor de poultjes.
Ik verwacht van beide minimaal 1 offday.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wie er sterker gaat zijn, Porte of Van Garderen. Ze zijn allebei goed, maar ook allebei wisselvallig van aard. Nog zo'n duivels Tourpooldilemma.
Stefan Schumacher?quote:
grappig dat Degenkolb mee mag, ondanks dat hij nog niet helemaal in vorm lijkt. Zal ook komen omdat ze geen Kittel mee hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:28 schreef TheArt het volgende:
Giant:
Warren Barguil (Fra)
Roy Curvers (Ned)
John Degenkolb (Dui)
Laurens ten Dam (Ned)
Tom Dumoulin (Ned)
Simon Geschke (Dui)
Georg Preidler (Oos)
Ramon Sinkeldam (Ned)
Albert Timmer.(Ned)
Er is iemand niet blijtwitter:koendekort twitterde op donderdag 23-06-2016 om 14:35:40Guess I'll use this great shape to walk to the beach on holiday.... reageer retweet
Bij Porte is het een zekerheidje dat hij ergens in week 2 een half uur verliest, bij van Garderen acht ik die kans een stuk kleiner.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wie er sterker gaat zijn, Porte of Van Garderen. Ze zijn allebei goed, maar ook allebei wisselvallig van aard. Nog zo'n duivels Tourpooldilemma.
Van Garderen zal idd niet een half uur bij een etappe verliezen, maar heeft wel de afgelopen TdFs laten zien zeker een (paar) keer een paar minuten te verliezen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Porte is het een zekerheidje dat hij ergens in week 2 een half uur verliest, bij van Garderen acht ik die kans een stuk kleiner.
Snap ook niet dat die thuisgelaten wordt ten faveure van iemand als Curvers of Timmer. Maar wellicht komt het doordat hij waarschijnlijk vertrekt bij Giant.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:00 schreef Marcoss het volgende:
Er is iemand niet blijtwitter:koendekort twitterde op donderdag 23-06-2016 om 14:35:40Guess I'll use this great shape to walk to the beach on holiday.... reageer retweet
Dat laatste zal inderdaad wel de reden zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Snap ook niet dat die thuisgelaten wordt ten faveure van iemand als Curvers of Timmer. Maar wellicht komt het doordat hij waarschijnlijk vertrekt bij Giant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |