SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:07 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar zodra je op seks aanstuurt ben je geblokkeerd, reageren ze enorm preuts en vinden ze het bijna smerig..
Natuurlijk lukt het dan niet. Geen enkele vrouw dat ingaat op een uitnodiging tot seks van een wildvreemde via een app. Zelfs de meest oppervlakkige slet zou zich daar te goed voor voelen.
Je moet gewoon je aanpak verschuiven naar:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:39 schreef Myrr het volgende:
Gewoon afspreken bij hem thuis, wijn drinken en beginnen te betasten. Volpompen die kut en dan gewoon weer afzetten op centraal. Het kan zo simpel zijn.
Was een geintje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Voor wat? Paar spieren meer, sowieso vind ik spieren in de gym maar onzin. Spieren voor langere duur heb je veel meer aan. Een bodybuilder heeft korte explosieve kracht maar is daarmee ook zo sloom als wat, je je kan veel benchen maar je bent zo langzaam als wat.
Even serieus, je moet het gewoon niet over seks hebben zelfs als het er zo dik op ligt. Vrouwen willen zich geen sletten voelen. Je vraagt gewoon of ze Netflix komen kijken. Ik heb praktisch gezien een bioscoop thuis, dus ze komen gewoon langs. En dan "gebeurt het gewoon" en blijven ze alsnog slapen.quote:
Karma, met je kut pokemon plaatjes aldoorquote:
Heb je het over mijn Fotoboek?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Karma, met je kut pokemon plaatjes aldoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |