Staat er een filmpje op youtube dat er kinderen in de fik worden gestoken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Anyway, kan mij niet herinneren dat ik bij de laatste rellen iets slechts over de pliesie hebt gezegd.
Dat youtube filmpje had niet de juiste beschrijving
Waarom geen kittens in de opquote:
Ja heb het snel weg geklikt. Ga het ook niet opzoeken. Stond in de titel iets met Burma maar leken op Afrikaanse jongens. Nog niet zou oud.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Staat er een filmpje op youtube dat er kinderen in de fik worden gestoken?
Dat hoort niet. Gewoon melden.
quote:
Wat een schatjequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is een vleermuizenkitten geworden.
Over die moslims die worden afgemaakt daar?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doe maar zo maar het gaat toch allemaal nergens meer over. Klikte perrongeluk net op een filmpje waar 3 kinderen in de fik werden gestoken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heHoe die daar zo lekker ingewikkeld ligt
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is een vleermuizenkitten geworden.
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heHoe die daar zo lekker ingewikkeld ligt
Ze eten voornamelijk fruitquote:Vleerhonden (ook wel vliegende honden of grote vleermuizen genoemd) (Pteropodidae) zijn een familie uit de orde van de vleermuizen. De familie telt bijna 200 soorten in ongeveer 45 geslachten. De meeste zijn groter dan de rest van de vleermuizen. Hun spanwijdte varieert tussen 24 cm en 180 cm, met een gewicht van bijna een kilogram voor de grootste soorten zoals de kalong. De kleinste soorten verschillen qua grootte nauwelijks van de vleermuissoorten die niet tot deze familie behoren; er zijn soorten die tussen de 15 en 20 gram wegen zoals de kleine epaulettenvleerhond. Vleerhonden danken hun naam aan hun typerende kop.
Weest blij dat ik geen walgelijke opmerking maakte over het bloemetje in d'r bips of dat zelf zo lekker ingewikkeld is.quote:
Lijkt me niet heel praktisch, zeker niet als ze een spanwijdte van 180 cm hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je ze als huisdier kunnen houden?
Misschien opent het wel nieuwe deuren als jij over iets in haar bips begint.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weest blij dat ik geen walgelijke opmerking maakte over het bloemetje in d'r bips of dat zelf zo lekker ingewikkeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |