Shit, ik zie het al;quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:08 schreef Lienekien het volgende:
Al gegoogeld of anderen met hetzelfde apparaat het probleem herkennen?
Uitgelemmeld? Weer even inlemmelen dus!quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:44 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Shit, ik zie het al;
Niks draaiplateau, het zijn die wieltjes erónder die uitgelemmeld zijn en ''meegesleept'' worden
Zou niet weten hoe? Is van dat goedkope plastic als ik daar aan ga morrelen breekt het geheid afquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uitgelemmeld? Weer even inlemmelen dus!
Weet ik veel wat uitlemmelen is!quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:46 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe? Is van dat goedkope plastic als ik daar aan ga morrelen breekt het geheid af
Ow zo.....sorryquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet ik veel wat uitlemmelen is!
Maak het eens gewoon goed schoon in een heet sopje met een borstel, idem voor het plateau en de ondergrond waarop de wieltjes rollen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:50 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ow zo.....sorry![]()
Bedoelde dat die wieltjes teveel speling op het ''asje'' hebben gekregen door het gebruik en dus in feite versleten zijn, als de oven aan staat slippen ze tijdens het rond draaien.
Hmmm vooruit, kan het allicht proberen. Hoewel het allemaal eigenlijk vrij goed bijgehouden wordt, maar wie weet heb je gelijkquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maak het eens gewoon goed schoon in een heet sopje met een borstel, idem voor het plateau en de ondergrond waarop de wieltjes rollen.
Ik kan het natuurlijk niet beoordelen vanaf hier, maar dat is wat ik in ieder geval zou doen om te kijken of dat het oplost.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:56 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Hmmm vooruit, kan het allicht proberen. Hoewel het allemaal eigenlijk vrij goed bijgehouden wordt, maar wie weet heb je gelijk.
Enig idee trouwens of je die rubberen voetjes van dat metalen rek ergens nieuw kan krijgen? Ik heb die namelijk een keer in een overijverige poetsbeurt in de wasbak gemikt en bij het eruit trekken van de stop heb ik ze met mijn stomme kop vergeten eruit te vissen en zijn ze mee de afvoer in gezogenquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maak het eens gewoon goed schoon in een heet sopje met een borstel, idem voor het plateau en de ondergrond waarop de wieltjes rollen.
Geen idee! Ik heb rekjes zonder dat soort voetjes. Hebben ze een duidelijke fynctie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:01 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Enig idee trouwens of je die rubberen voetjes van dat metalen rek ergens nieuw kan krijgen? Ik heb die namelijk een keer in een overijverige poetsbeurt in de wasbak gemikt en bij het eruit trekken van de stop heb ik ze met mijn stomme kop vergeten eruit te vissen en zijn ze mee de afvoer in gezogen.
Mja ze voorkomen dat het metaal gaat schuren op de glasplaat als je het erin zet of eruit neemt en tijdens het draaien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen idee! Ik heb rekjes zonder dat soort voetjes. Hebben ze een duidelijke fynctie?
Als je merk en typenummer geeft, is meezoeken makkelijker.
Hmmm nee daar staan inderdaad wel draai plateaus maar die voetjes helaas niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:16 schreef Lienekien het volgende:
Staat je onderdeel voor het draaiplateau hiertussen?
http://www.europart.nl/on(...)netron/draaiplateau/
Kijk, dat lijkt er meer opquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:22 schreef Lienekien het volgende:
Dopjes voor het rooster?
http://www.europart.nl/on(...)gnetron/lg/96316220/
Die zag ik ook staan inderdaad, voor iets van ¤16,- zit er een nieuwe in en dat is ook nog bij de fabrikant zelf, grote kans dat als de maat bij Europart/Handyman overeen komt dat hij daar een stuk goedkoper is, zag hem meen ik al voorbij komen voor ¤12,- net. Te verwaarlozen kosten dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:23 schreef Lienekien het volgende:
Het onderdeel voor het draaiplateau is toch belangrijker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |