Het is niet meer iets dat je MOET zien zoals 3-4 jaar geleden. Wel vermakelijk televisie.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:51 schreef Aresje het volgende:
Tis wel lachen vandaag.
Alleen wel teregte klacht, soms een irritantr gozer die solliciteert naar een stoot op zijn mond.
Tyfus hoer hoer shit poep toerquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:56 schreef Grunn-81 het volgende:
Dan kijk je toch mooi Tourette on Tour.
Nee juist niet. Daar gaat dit topic over.quote:
Terechte klacht en Hansie Hansie erachteraan geld van RTL kan beter worden gebruikt om het Feyenoord-gehalte van dat rotprogramma omlaag te brengen wat erg zeg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:42 schreef MrSalazar het volgende:
Met z'n verzonnen verhaaltjes en er zelf ook keihard om lachen. Laat em maar weer snel een inzinking krijgen. Wat een vervelend ventje is dat.
Wat?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:01 schreef Ranph het volgende:
Derksen had volkomen gelijk in zijn column vorig jaar zomer.
Toch zegt Gijp zinnige dingen over voetbal.
Ik bedoeling welke zinnige dingen heeft deze malloot over voetbal gezegd?!quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:04 schreef Ranph het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/a(...)derksenoverGIJP.html
Je kan niet ontkennen dat hij onzin uitkraamtquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik bedoeling welke zinnige dingen heeft deze malloot over voetbal gezegd?!
Bij deze dus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:14 schreef Ranph het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat hij onzin uitkraamt
Ik zeg dat hij niks zinnigs zegt dus vrijwel alleen maar met als meest schrijnende voorbeeld Manolev die hij echt helemaal kapot heeft proberen te maken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:18 schreef Ranph het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dit gedaan?
Edit: Voorbeelden?
Wow gaan ze met vi stoppen dan? Lijkt me dat geen vd 3 het nog lang uit zullen houden met zulk onderliggende spanningen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:04 schreef Ranph het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/a(...)derksenoverGIJP.html
Is toch lachen. De bezoekers van fr12.nl gaan proberen het hele jaar een feyenoorder dat weekklassement te laten winnen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:59 schreef Slaro het volgende:
[..]
Terechte klacht en Hansie Hansie erachteraan geld van RTL kan beter worden gebruikt om het Feyenoord-gehalte van dat rotprogramma omlaag te brengen wat erg zeg.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:20 schreef topdeck het volgende:
[..]
Wow gaan ze met vi stoppen dan? Lijkt me dat geen vd 3 het nog lang uit zullen houden met zulk onderliggende spanningen.
En het was al zo'n Feyenoordprogramma zal weinig moeite kosten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:21 schreef ijs. het volgende:
[..]
Is toch lachen. De bezoekers van fr12.nl gaan proberen het hele jaar een feyenoorder dat weekklassement te laten winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |