SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)op-weg-naar-ajax.htmquote:Ajax
De kans is groot dat Lucas Andersen van Ajax op korte termijn wordt aangetrokken op huurbasis. Willem II is daarover in gesprek met Ajax.
Frenkie de Jong, die als grootste talent uit de Tilburgse opleiding geldt, bewandelt waarschijnlijk de omgekeerde weg. De middenvelder gaat voor enkele jaren tekenen in de Amsterdam Arena, als de onderhandelingen zijn vruchten afwerpen. VI meldde eind juni al dat de Amsterdammers het grote talent op de korrel hadden.![]()
Prima zaak. Andersen heeft niet zoveel in het eerste te zoeken op dit moment, laat hem maar een jaartje rijpen bij Willem II dan. Frenkie zal nog wel even geduld moeten hebben gezien de huidige middenveld bezetting.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)op-weg-naar-ajax.htm![]()
van Rhijn scoort in een klassieker en staat nu op een bijveldje te voetballenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
Sanogo vorig jaar nog scorend tegen Dortmund en nu tegen Helmond Sport. Mooi al die talenten die aan betaald voetbal mogen ruiken!Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Otman Bakkal scoorde ook ooit in een Klassieker.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
van Rhijn scoort in een klassieker en staat nu op een bijveldje te voetballen![]()
Echt belachelijk, zowel van club als voetbalbond. Doe dan niet mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
van Rhijn scoort in een klassieker en staat nu op een bijveldje te voetballen![]()
Ik weet ook nog steeds niet zo goed wat ik er van moet vinden, aan de ene kant ben ik blij voor Ajax die lekker wat "talenten" en net niet eerste spelers wel een beetje weerstand kan bieden, maar ik begrijp dat het voor de competitie gewoon klote is. Zou toch een ander systeem voor moeten komen denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echt belachelijk, zowel van club als voetbalbond. Doe dan niet mee.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Waarom is het belachelijk dat Ajax hem wedstrijdritme laat opdoen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echt belachelijk, zowel van club als voetbalbond. Doe dan niet mee.![]()
Omdat er tegen Achilles een elftal speelde wat een gemiddelde leeftijd had dat niet boven de 12 uitkomt en Helmond Sport het nu mag opnemen tegen een elftal waar de helft in de Champions League heeft gespeeld?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom is het belachelijk dat Ajax hem wedstrijdritme laat opdoen?![]()
Ik zie niet waarom dat de zorg van Ajax zou zijn, eerder van de KNVBquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat er tegen Achilles een elftal speelde wat een gemiddelde leeftijd had dat niet boven de 12 uitkomt en Helmond Sport het nu mag opnemen tegen een elftal waar de helft in de Champions League heeft gespeeld?![]()
Ben bang dat hij Helmond Sport niet meer kan bijbenenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:32 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom speelt Heitinga niet ff 45 minuten mee dan![]()
In de praktijk bakken die A-spelers er toch niet veel van in Jong Ajax.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat er tegen Achilles een elftal speelde wat een gemiddelde leeftijd had dat niet boven de 12 uitkomt en Helmond Sport het nu mag opnemen tegen een elftal waar de helft in de Champions League heeft gespeeld?![]()
Dan had hij Sanogo ook niet op moeten stellenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben bang dat hij Helmond Sport niet meer kan bijbenen
Wie niet dom is moet slim zijn!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: