quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 07:25 schreef Angst het volgende:Ik snap dat het lastig voor je is.
Toen ik zestien was moest ik zelf als kind heen en weer. Dat is ook voor het kind behoorlijk intensief, toen klaagde ik er niet over. Maar als ik er op terug kijk, had ik er echt last van. Puur van het heen en weer verhuizen dus.
Pas dus op met je kinderen tussendoor ook nog laten wisselen, ookal gaan ze akkoord. Het kost toch elke keer weer energie om je weer echt thuis te voelen. Alleen al door de indeling van een huis heb je op beide plekken een verschillende routine nodig. In het begin ging ik ook een avond heen en weer, maar ik trok dat echt niet. En ik was een stuk ouder en dus onafhankelijker van mijn ouders. Onderschat het niet.
Even onaardig gezegd. Je kinderen zijn het slachtoffer, dat jij het lastig hebt is niet zo belangrijk nu.
(Hoewel het onderwerp van je topic, wel duidelijk maakt dat je veel om je kinderen geeft hoor)
Bedankt voor je reactie!
De situatie is voorlopig zo dat alleen het appartement van ex echt nieuw/anders is, maar daar is de oudste(jongste lrijgt nog niet zoveel mee)nu wel aan gewend geraakt.
Daarnaast wonen ex en ikzelf maar 2 km bij elkaar vandaan, dus mocht er een keer iets zijn, dan is dat geen probleem.
Voor zover ik kan beoordelen veroorzaakt het "verhuizen" niet veel overlast, kleding ligt al op beide plekken, hoeft dus niets van mee, etc.
In principe gaat er alleen wat speelgoed mee and that's it, misschien dat jij er ook meer last van had juist omdat je al wat ouder was?
Wel bedankt voor je reactie, is wel belangrijk om in de gaten te houden inderdaad!