Nopequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk in ieder geval één plak vandaag...
Kan Van 't End nog voor brons?
Was wel weer een tikkeltje te gretig, stond al twee straffen voor en dit was de eerste aanvalquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:04 schreef Max23 het volgende:
Mijn GOD, Grol wordt in zijn eerste wedstrijd overgenomen door een Japanner en vliegt vol op zijn rug
Hoewel we hetzelfde hebben bereikt als het vorige WK, 1 bronzen plak. Het WK daarvoor had NL dan 5 medailles (0 goud), maar gemiddeld halen ze er altijd maar 2 of 3.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Dramatisch toernooi voor Nederland hoor... echt alles gaat fout
Ik hoop dat er wel weer een discussie losbarst over hun beleid. Maar ze zullen wel hun kop in het zand stekenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:30 schreef TheArt het volgende:
Nou JBN, geweldig beleid. Echt geweldig bezig.
Op de OS zal het wel beter zijn. Ik neem aan dat sommige judoka's daar een stukje beter in vorm gaan zijn en met maar 1 per land wordt het wel wat makkelijker om het goed te doen. Maar toch, dat beleid......Ik kan er met mijn verstand niet bij.
Wauw ik wou net zeggen, wat een beer joh in verhoudingquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:33 schreef Max23 het volgende:
Meyer verliest gelijk![]()
Was helemaal niks aan de hand, maar werd in de laatste minuut ineens overgenomen en belandde in een houdgreep. Ik had trouwens niet tegen die reus willen vechten![]()
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat er dan precies mis is met de JBN?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er wel weer een discussie losbarst over hun beleid. Maar ze zullen wel hun kop in het zand steken
Korrel en Savelkouls kan je ook niets verwijten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:44 schreef borisz het volgende:
Marhinde Verkerk de enige die normaal gepresteerd heeft.
Sanne de Rijke en Frank de Wit kan je verder niets kwalijk nemen.
Maar de overige elf...
Sowieso is het 1 chaos, volgens mij is er nog veel meer aan de hand, maar onderstaande artikelen laten wel zien, dat er wel mis isquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wauw ik wou net zeggen, wat een beer joh in verhouding
[..]
Kan iemand mij vertellen wat er dan precies mis is met de JBN?Beetje ruzie in de top daar?
Houkes was eigenlijk ook best een lucky shotquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:17 schreef Nober het volgende:
Laatste wereldtitel voor Nederland:
2009 Marhinde Verkerk
2007 Ruben Houkes
Zo goed zijn we niet.
Gewoon de lijn doorgetrokken die op de vorige OS al werd ingezet. Wordt dan ook helemaal niets volgend jaar op de Spelen. Grol is misschien wel de grootste faalhaas op momenten dat het er op aankomt in de NLse sport ooit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:32 schreef DeeBee het volgende:
Belachelijk slecht toernooi.
Wereldtitels pakken is altijd moeilijk, maar vooral de manier waarop iedereen uitgeschakeld wordt... Compleet kansloos.
Tja en toch won Grol nog goud op de Europese spelenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon de lijn doorgetrokken die op de vorige OS al werd ingezet. Wordt dan ook helemaal niets volgend jaar op de Spelen. Grol is misschien wel de grootste faalhaas op momenten dat het er op aankomt in de NLse sport ooit.
Zegt misschien ook wat over hoe serieus tegenstanders ES nemen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja en toch won Grol nog goud op de Europese spelen
Hij versloeg daar gewoon de Europese top, waaronder de regerend wereldkampioenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zegt misschien ook wat over hoe serieus tegenstanders ES nemen.
Ja maar die keken misschien ook met een schuin oog naar t komende wk en wilden bewust niet teveel risico nemen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij versloeg daar gewoon de Europese top, waaronder de regerend wereldkampioen
Dat geloof ik niet. Hij is echt wel in orde dit jaar, alleen vandaag liet hij het uit handen glippen. Overigens, zijn tegenstander staat op dit moment in de finale en lijkt de nieuwe wereldkampioen te worden. Ongelukkige loting had hij dus ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar die keken misschien ook met een schuin oog naar t komende wk en wilden bewust niet teveel risico nemen?
En Franssen haalde toch ook de halve finale?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Korrel en Savelkouls kan je ook niets verwijten.
CHeck.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Franssen haalde toch ook de halve finale?
Waarom doen de vrouwen eigenlijk niet mee?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:21 schreef borisz het volgende:
Goud voor Teddy! En daarmee is het individuele WK klaar. Morgen nog de landenwedstrijd zonder NL
Bedankt voor je antwoordquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sowieso is het 1 chaos, volgens mij is er nog veel meer aan de hand, maar onderstaande artikelen laten wel zien, dat er wel mis is![]()
http://nos.nl/artikel/200(...)tralisatie-door.html
http://nos.nl/video/20064(...)g-plan-judo-2-0.html
http://nos.nl/artikel/203(...)aar-een-locatie.html
Komt er onder andere op neer dat de top van het NL judo gezamenlijk moet trainen op 1 trainingsplek. Er komt dus ook minder concurrentie uit hun eigen klasse (die worden eigenlijk al afgeschreven). Hun eigen coaches mogen ze ook niet mee nemen.
Niet geplaatst kennelijk. Hoe de Q in elkaar zit geen idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom doen de vrouwen eigenlijk niet mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |