Dat valt wel mee denk ik. Franssen staat nu 41e van de wereld en Van Emden 6e.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af wie van die twee uiteindelijk naar Rio gaat, dat wordt nog een leuke klucht en waarschijnlijk een trip down memory lane voor Van Emden
Als Franssen wereldkampioen zou worden vandaag gaat de poep denk ik al wel richting de sproeierquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Franssen staat nu 41e van de wereld en Van Emden 6e.
Dan zal Franssen wel echt heel veel moeten doen nog in het komende jaar.
Ja dat lijkt mij ook inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Snap ook niet helemaal waarom je op de OS niet met twee judoka's per land zou gaan werken... heeft natuurlijk met capaciteit vanuit het IOC te maken maar toch, het maakt de sport wel beter
Klopt, maar dat is met wel meer sporten en onderdelen het geval. Ergens moeten limieten gesteld wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Snap ook niet helemaal waarom je op de OS niet met twee judoka's per land zou gaan werken... heeft natuurlijk met capaciteit vanuit het IOC te maken maar toch, het maakt de sport wel beter
En ze had een partij minder rust dan Gerbi, zeker omdat haar partij naar GS ging. Toch wat minder uit kunnen rusten en dat merk je wel aan het einde van het partij. Tot anderhalve minuut voor het einde was er niets aan de hand.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:48 schreef Max23 het volgende:
Helaas, Van Emden verliest op strafjes.
Geen schande tegen Gerbi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |