Worden de wijven ook knapper.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer drinken, dan verdubbelt de hoeveelheid mensen.
Dan moet ik een taxi pakkenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer drinken, dan verdubbelt de hoeveelheid mensen.
Dan moet ik heel veel alcohol nuttigen, de vrijgezelle dames hier zijn niet mijn smaak.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden de wijven ook knapper.
Prik een vorkje meequote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n benedenburen zijn volgens mij aan het barbecueën
Kan zijn dat je nog toestemming moet geven. Of dat het schermpje nog open staat waarin je moet aangeven wat je er mee wil (foto's importeren of mappen en bestanden openen) maar kan ook zijn dat stationletter in gebruik is. Dus normaal krijgt hij de letter Z als je hem aansluit en bekijk in de verkenner en die letter Z word nu gebruikt door een usb stick ofzo.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef DrMarten het volgende:
Na gister, nog maar even een n00b vraag stellen....
Ik knoop net mijn iphone aan mijn laptop om wat foto's over te zetten die om een of andere reden niet automatisch naar icloud gaan. Nu ziet iTunes mijn telefoon wel, maar ik zie hem niet in de verkenner terug. Iemand enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn?
Oorzaak? iPhonequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef DrMarten het volgende:
Na gister, nog maar even een n00b vraag stellen....
Ik knoop net mijn iphone aan mijn laptop om wat foto's over te zetten die om een of andere reden niet automatisch naar icloud gaan. Nu ziet iTunes mijn telefoon wel, maar ik zie hem niet in de verkenner terug. Iemand enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn?
Yep, ze liggen weer plat.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
Ik kom helemaal niet meer op de Zieko websiteGaat weer lekker daar
Echt slecht dat een provider geen maatregelen treft om de problemen bij een DDOS tot een minimum te beperken. Maar goed, ik heb vandaag al ruim 25 minuten in de wacht gestaan bij Zieko eer ik een of andere allochtoon aan de lijn kreeg die mij even dacht te vertellen hoe alles werkte m.b.t. het porteren van een telefoonnummerquote:
mwah, ik heb best wel wat kritiek kunnen geven.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:11 schreef Juup© het volgende:
En weer een onzinnige note erbijKritiek op het beleid is schijnbaar niet gewenst.
Ach, daar maak ik me al tijden niet meer druk om.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:11 schreef Juup© het volgende:
En weer een onzinnige note erbijKritiek op het beleid is schijnbaar niet gewenst.
Ik ook niet, ik spaar zequote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, daar maak ik me al tijden niet meer druk om.
Dat is een ander soort klagenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:14 schreef stbabylon het volgende:
FB / Is FOK! echt het afvoerputje van het internet geworden? #16
16 topics kritiek, hoezo het mag niet?
Dat gaat dus de rollende rechter wordenquote:
In NWS? Al jaren kut mods daar. Die staan met beide benen buiten FOK! en leven in hun eigen utopia.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik was aan het klagen in een SC en dat mag niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |