hier ook ziggostoringquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:46 schreef DrMarten het volgende:
Ff vraagje voor de experts. Ik heb wifi signaal, maar om een of andere reden werkt het niet en opent er geen enkele pagina. Niet op laptop en niet op telefoon. Modem al gereset. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
ziggo website is ook niet bereikbaar. Tv doet het gelukkig welquote:
Ziggo dns storing lees ik net. Als je geen internet hebt moet je in de dhcp instellingen even 8.8.8.8 instellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg nu ineens een ziggo melding dat ik miet inloggen met de gegevens die onder op m'n modem staan. Om een of andere reeen vertrouw ik dat soort dingen nooit.
ik krijg wel zin om Ede Staal liedjes op te zoeken op youtube als ik zo'n Groningse opmerking lees. Ware het niet dat Ziggo eruit ligtquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:13 schreef Renesite het volgende:
Vanochtend:
KLB / Oudere mensen op de vroege ochtend
say whut?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ziggo dns storing lees ik net. Als je geen internet hebt moet je in de dhcp instellingen even 8.8.8.8 instellen.
Beterschap in ieder geval.... of ga je voor je lol bloed laten prikken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:13 schreef Renesite het volgende:
Vanochtend:
KLB / Oudere mensen op de vroege ochtend
Uhm. Geen ict nerd?quote:
Ambtenaar. Dus neequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ambtenaar. Dus nee
Volgens mijn collega's wel. Kun je nagaan hoe bedroevend laag het algehele ict niveau bij de overheid is
algehele bloedtest. Dingen uitzoeken/uitsluiten waarom ik wat moe ben en zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beterschap in ieder geval.... of ga je voor je lol bloed laten prikken?
ja nou datquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik krijg wel zin om Ede Staal liedjes op te zoeken op youtube als ik zo'n Groningse opmerking lees. Ware het niet dat Ziggo eruit ligt
Pfeiferquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
algehele bloedtest. Dingen uitzoeken/uitsluiten waarom ik wat moe ben en zo
Hopelijk niks anders dan de badweatherdipquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
algehele bloedtest. Dingen uitzoeken/uitsluiten waarom ik wat moe ben en zo
echt complete hocuspocusquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de dhcp instelling kan je de dns servers aanpassen. 1e dns server zet je dan op 8.8.8.8 (Google dns).
ik gok suiker. Maar who knowsquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Pfeifertenminste had ik toen.
En eerlijk gezegd is mijn energiepijl nooit meer echt goed geweest.
mn zicht ook minder. We zien wel eeeemquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hopelijk niks anders dan de badweatherdip
owquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
mn zicht ook minder. We zien wel eeeem
Oe van suiker kan je staar krijgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
mn zicht ook minder. We zien wel eeeem
quote:
maar kan snel weer verbeteren zodra je aan medicatie begintquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe van suiker kan je staar krijgen.
Mja. Bij mn Oma is het nooit meer goed gekomen (ook al waren ze er snel achter). Maar dies een tikkie ouder. Heeft er misschien ook mee te maken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
maar kan snel weer verbeteren zodra je aan medicatie begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |