Fok! is mijn dagboek.quote:
Had dat dan gewoon bovenaan geplaatst.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:13 schreef Posergoth6667 het volgende:
TL;DR: Geen lekker wijf achter de kassa.
Oh zeker. Ik wilde hier even over klagen en ik denk ik type het gehele verhaal uit, om andere Fok gebruikers een inzicht te kunnen biede in de situatie die zich heeft voorgedaan.quote:
Terechte klachtquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:13 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik had mijn spullen op de band gelegd, met een nieuwe tasje voor aan. Wat doet ze? Ze begint met alles achter het tasje te pakken en te scannen. Halverwege gaat ze pas het tasje pakken omdat het toch wel in de weg lag. Dus ik begin dan pas met inpakken. Ik doe dat best snel omdat ik alles op de juiste volgorde op band leg. Omdat ze niet eerst het tasje scande was ik met die paar dingen die ik had dus niet op tijd klaar om te pinnen.
Ik niet. Als je nou nog iets tegen d'r had gezegd.... Maar je was blijkbaar te bang om er iets van te zeggen (je had op zn minst kunnen zeggen dat ze eerst dat tasje moest scannen, vind je niet?).quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Oh zeker. Ik wilde hier even over klagen en ik denk ik type het gehele verhaal uit, om andere Fok gebruikers een inzicht te kunnen biede in de situatie die zich heeft voorgedaan.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je dan waarschijnlijk eerst nog een diepe zucht hoort zonder verdere tekst, dat ze dan het tasje scant en nog chagrijnig begint te kijken ook. Ts kan dit waarschijnlijk beamen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:25 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik niet. Als je nou nog iets tegen d'r had gezegd.... Maar je was blijkbaar te bang om er iets van te zeggen (je had op zn minst kunnen zeggen dat ze eerst dat tasje moest scannen, vind je niet?).
Dus? Moet ie het daarom maar laten?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:29 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je dan waarschijnlijk eerst nog een diepe zucht hoort zonder verdere tekst, dat ze dan het tasje scant en nog chagrijnig begint te kijken ook. Ts kan dit waarschijnlijk beamen.
Hier heeft een Jumbo een bakje na de kassa waar de klant bovenin kleingeld ingooit en/of het kassasysteem beneden klein-wisselgeld uitspuugt. Maar ja Jumbo, nog steeds moet je daar je eigen groente en fruit wegen en labelen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:36 schreef -AMG- het volgende:
Kassameisjes die wisselgeld niet teruggegeven maar op de balie pleuren
Aangezien ik niet haar manager ben en geen zin heb ik nog meer gedoe zal ik dat inderdaad maar laten. Dat ze niet slim genoeg is om zelf te begrijpen dat ze eerst het tasje, wat ik notabene voor aan de spullen leg, dient te scannen, spreekt al boekdelen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dus? Moet ie het daarom maar laten?
Gelukkig heb ik een pinpas. Ik zou niet weten wat ik met losgeld zou moeten doen. Ik heb niet eens een vakje in mijn portemonee voor los geld.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:47 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Aangezien ik niet haar manager ben en geen zin heb ik nog meer gedoe zal ik dat inderdaad maar laten. Dat ze niet slim genoeg is om zelf te begrijpen dat ze eerst het tasje, wat ik notabene voor aan de spullen leg, dient te scannen, spreekt al boekdelen.
Dat kost echt niet veel moeite. Als je één blik op haar gezicht werpt dan weet je inderdaad alles over haar. Het ontbreken van enige vorm van intelligentie straalt van haar af.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:41 schreef loni55 het volgende:
Goed van je ts dat je in een minuut tijd alles over haar weet.
Dat neem je gewoon aan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:49 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dat kost echt niet veel moeite. Als je één blik op haar gezicht werpt dan weet je inderdaad alles over haar. Het ontbreken van enige vorm van intelligentie straalt van haar af.
Je moet je afvragen of het de moeite waard is. Wat is het maximaal haalbare, en hoe groot is de kans dat je dat resultaat behaalt? Het maximaal haalbare is dat zij inziet dat ze verkeerd bezig is, haar gedrag aanpast en voortaan met een compleet andere houding achter de kassa zit. De kans op dit resultaat is echter nihil, en je moet je afvragen of jouw leven echter beter wordt als je dit resultaat weet te behalen. De kans is groter dat het inderdaad uitloopt op een zucht en verveelde blik en dat ze de volgende keer als je nog in de rij staat een blik toegeworpen krijgt van “daar heb je die zeikerd weer”quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dus? Moet ie het daarom maar laten?
Nee, je wilt gewoon dat het tasje als eerst gescand wordt. Als ze dat doet heb je resultaat. Ik weet niet wat jij er allemaal bijhaalt, maar het is niet bijster relevant.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of het de moeite waard is. Wat is het maximaal haalbare, en hoe groot is de kans dat je dat resultaat behaalt? Het maximaal haalbare is dat zij inziet dat ze verkeerd bezig is, haar gedrag aanpast en voortaan met een compleet andere houding achter de kassa zit. De kans op dit resultaat is echter nihil, en je moet je afvragen of jouw leven echter beter wordt als je dit resultaat weet te behalen. De kans is groter dat het inderdaad uitloopt op een zucht en verveelde blik en dat ze de volgende keer als je nog in de rij staat een blik toegeworpen krijgt van “daar heb je die zeikerd weer”
Dus puur afgaande op de te halen resultaten en de waarschijnlijkheid van die resultaten zou ik zeggen dat hij het inderdaad maar moet laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |