Misschien moeten we ze een keer uitnodigen schatquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:07 schreef bleiblei het volgende:
Dank je!![]()
Wanneer komen jullie nou een keer BBQen hiero?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze een keer uitnodigen schat
Waar komt de tap te staan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:57 schreef bleiblei het volgende:
Updateje:
[ afbeelding ]
Vandaag de boel vastzetten, misschien al de achterwanden er tegenaan.
Dan is de volgende stap weer op jacht naar mooie wagonplanken voor de kastdeurtjes.
Tijd om een feestje te geven danquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Bier wordt trouwens goei kouw in die koelkast!
Netjes, gaat lekker zoquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:20 schreef bleiblei het volgende:
Hup, kasten gesteld & vastgezet en de achterwand er tegenaan.
Is toch lastiger met DIY kastjes dan met Ikea kasten![]()
[ afbeelding ]
En van de andere kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donderdag komen hopelijk de steenstrips binnen, morgen wat ledspul voor de binnenkant van de kastjes (het is vrij donker in die hoek). Stukje bij beetje gaat het de goeie kant uit!.
En nu bier tappen in December?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef bleiblei het volgende:
Steenstrips zitten er tegenaan!
[ afbeelding ]
Viel nog best mee, dat spul er tegenaan plakken.
Morgen nog alle lijmresten verwijderen die ik niet al weggehaald heb en dan door naar de volgende fase. De deurtjes.
Netjesquote:Op zondag 13 september 2015 14:13 schreef bleiblei het volgende:
Neejoh, biertappen in September.
Gisteren feestje gehad dus alvast aanrechtblad & barblad gemonteerd zonder beton:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er is met veel plezier gebruik van gemaakt, super handig zo een barretje in de achtertuin. (Mental note, volgende keer even foto van maken tijdens het feest).
[ afbeelding ]
Afgelopen week ook het hout voor de deurtjes gehaald en op maat gezaagd, dus voor komende week staat het maken van de kastdeurtjes op de planning en als ik tijd over hou wil ik ook het aanrechtblad gaan storten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |