Dat klopt! Als je em zwevend legt, dan kan je de vloer in messing/groef verlijmen met D3/PVAC houtlijmquote:Op donderdag 8 december 2016 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht eerlihk gezegd ook dat je een houten vloer enkel in de mes en groef verlijmde, niet op de ondervloer. Misschien kan mes en groef verlijmen wel met D3 houtlijm?
Ik heb de vloer via BVA gekocht afgelopen zomer ergens. Was 885 euro (incl. opgeld en BTW) voor ik meen 38m2. Dus een euro of 25 per m2.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:52 schreef Makrolon het volgende:
Mooi zeg! Geeft echt uitstraling zon vloer. Is dat nou duur per m2?
Inderdaad. Man wat een werk, maar man wat mooiquote:
de randen wel ja. En toen gelijmd en daarna met de cirkelzaag er langs af zodat de afstand muur-bies precies overal gelijk was. En toen snel de overtollige stukjes losgetrokkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:21 schreef derLudolf het volgende:
Essen, is erg mooi ja.
Heb je / heeft hij eerst alles uitgelegd en toen verlijmd, want met deze manier van leggen ben je echt de lul volgens mij als de muren niet 100% haaks zijn.
Op de balken zit 18mm OSB geschroeft en daar weer 12mm spaanplaat op om uit te vlakken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:46 schreef AugustLevi het volgende:
Waanzinnig goed! Die bies ziet er ook mooi uit! Complimenten hoor
Welke ondervloer heb je btw? Ik zag platen van?
Aan wat voor iets moet ik denken bij elektrische openers?quote:Op zaterdag 31 december 2016 10:33 schreef Makrolon het volgende:
En zo'n electrische opener die hem in het kozijn ontgrendeld?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Aan wat voor iets moet ik denken bij elektrische openers?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |