Loj, gecondoleerd.
Die groepsverdeling op het kdv is niet helemaal lekker dan. Ik zou eens kijken of hij van groep kan wisselen. En anders richting gastouder. Misschien kun je eentje vinden die hem ook naar een psz kan brengen? (voor het grotere groep gevoel van de basissschool)
Daan gaat rond half 8 naar boven. Dus hij ligt rond kwart voor 8/10 voor 8 alleen onder de wol. Meestal slaapt hij 10 minuten later wel. En dan is hij iets na 7 uur wakker.
In de vakantie was het van 9 tot half 9 slapen zo'n beetje. ook wel lekker. Middagslaapjes zijn er hier uit sinds hij anderhalf is.
Cwen, ik weet van mijn oudste dat hij ook 's avonds laat naar bed ging en overdag nog sliep. Hij kon echt niet zonder dat middagslaapje tot 3,5. Dan at hij 's avonds niks, en was te moe om gezellig in bed te komen 's avonds. Inkorten van het slaapje maakte het ook erger. Na een week proberen zonder middagslaapje maar geaccepteerd dat hij er laat in lag. Al was dat niet na half 10 dacht ik..
Daan is echt op dreef deze week. Maandagochtend bij een spelletje monopoly; hij moest 5 euro betalen aan mij. Maar hij had geen 5 euro. Dus ik zeg pak maar eentje van 3. En hij pakt er zo eentje van 2 bij om aan mij te geven. Zelfde ook met andere sommetjes.
En hij schreef maandagavond op het cadeautje voor mijn man uit zichzelf een "p" van papa.
Gisteren stond hij in de woonkamer en zei "mama, chris is op school, hij is niet op zijn kamer daar" en wijst met zijn vingertje naar het plafond waar chris zijn kamer boven is. Zelfde kon hij met de andere kamers en papa op zolder.
Ook nog samen naar de supermarkt gefietst, hij op zijn fietsje zonder zijwieltjes. En hij deed alle linksen en rechtsen goed.
Mijn peuter heeft haast