Hoe gaat het cwen?
Spirit, ik zou het gewoon bespreken. Of er iets bijzonders gebeurd is bij het slapen gaan. Dan isa gezegd heeft dat het vervelend was. En dat ze haar best uit bed mogen halen als ze niet snel gaat slapen.
Er kan vanalles zijn. Of het nou iets van de leidster is, of van je dochter, of een wisselwerking tussen beide: gewoon bespreken om het duidelijk te krijgen.
Ik had het zelfde met zijn 7 jarige nog vorig jaar. Juf heeft hem/mij toen uit kunnen leggen wat de situatie was, en dat er eigenlijk weinig aan de hand was, maar wel met veel impact.
Daan had vrijdag ook een incident op de PSZ. Hij wilde het laatste stukje banaan. Hij ging alleen voor zijn beurt en juf verwachte op dat plekje geen kindje. Ze was dus iets geschrokken. Ze reageerde nogal direct door meteen te zeggen dat het niet mocht. Een moe kind + een kind met bananen focus + directe reactie was genoeg voor een flinke huilbui. Als Daan niet moe was geweest, of als hij niet perse die banaan wilde of de juf iets milder had gereageerd. Dan was het anders gelopen. Nu dus brullen en geschrokken. Dat gebeurd gewoon. Als je er niet over kunt praten, dan is er wel iets mis