Dan heb je goed gedaan om nieuwe deel te openen. Droom je veel over hem?quote:
Ja eigenlijk bijna elke nacht..quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan heb je goed gedaan om nieuwe deel te openen. Droom je veel over hem?
Ja het liefste wel, ik denk zelfs al over kinderen krijgen met hem, hoe onrealistisch dat ook isquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:18 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dus je wilt hem oud worden en jouw leven delen met hem?
Snap ik heel goed, maar noemde je hem bij zijn voornaam toen hij bij je op bezoek was in het ziekenhuis?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:20 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja het liefste wel, ik denk zelfs al over kinderen krijgen met hem, hoe onrealistisch dat ook is
Nee die wist ik toen nog niet, maar toen ik op de ic lag was ik in coma dus ik weet dat niet precies, als ik mijn broer mag geloven was hij er wel dagelijks en sprak ook tegen me, geloof het wel maar ik weet het natuurlijk niet zekerquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:21 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed, maar noemde je hem bij zijn voornaam toen hij bij je op bezoek was in het ziekenhuis?
Dan heb je gewoon veel geluk met hem! Was je ook zijn patiënt?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef 2thmx het volgende:
Heel herkenbaar dit. Ik was zelf ook een 16-jarig meisje toen ik mijn (inmiddels) man leerde kennen in een zorginstelling. We zijn nu ruim tien jaar verder en gelukkig getrouwd. We zien elkaar door zijn drukke werk helaas niet heel veel, maar gelukkig woon ik er nu zodat ik hem toch dagelijks even zie als hij langs de Afdeling Psychiatrie wandelt.
Komop nou, je ziet toch wel de aard van dit bericht?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon veel geluk met hem! Was je ook zijn patiënt?
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef 2thmx het volgende:
Heel herkenbaar dit. Ik was zelf ook een 16-jarig meisje toen ik mijn (inmiddels) man leerde kennen in een zorginstelling. We zijn nu ruim tien jaar verder en gelukkig getrouwd. We zien elkaar door zijn drukke werk helaas niet heel veel, maar gelukkig woon ik er nu zodat ik hem toch dagelijks even zie als hij langs de Afdeling Psychiatrie wandelt.
Lees die laatste zin nog eens een keer. Het is een flauwe trollquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon veel geluk met hem! Was je ook zijn patiënt?
Ja natuurlijk, niet iedereen kan een patiënt zijn van een zorginstelling waar ze ook verliefd kunnen worden op de artsen of arts-assistenten of verpleegsters.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Komop nou, je ziet toch wel de aard van dit bericht?
Wat ben jij toch grappig, psychiatrie zou voor jou een goede woonplek zijn jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef 2thmx het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:31 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, niet iedereen kan een patiënt zijn van een zorginstelling waar ze ook verliefd kunnen worden op de artsen of arts-assistenten of verpleegsters.
Je bent serieusquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:31 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, niet iedereen kan een patiënt zijn van een zorginstelling waar ze ook verliefd kunnen worden op de artsen of arts-assistenten of verpleegsters.
Zoals je alles beschrijft klinkt het als een roman. En romans zijn niet echt....quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:26 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee die wist ik toen nog niet, maar toen ik op de ic lag was ik in coma dus ik weet dat niet precies, als ik mijn broer mag geloven was hij er wel dagelijks en sprak ook tegen me, geloof het wel maar ik weet het natuurlijk niet zeker
Ik heb zat relaties gehad ja, en was het maar een roman, dan wist ik zeker dat hij wou,quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals je alles beschrijft klinkt het als een roman. En romans zijn niet echt....
Heb je irl weleens een relatie gehad? Of op zoek ernaar geweest?
Zat relaties? Je bent 16.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:35 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ik heb zat relaties gehad ja, en was het maar een roman, dan wist ik zeker dat hij wou,
Kan dat voor mij alsnog zat zijn hoor, ze waren allemaal uiteindelijk niks..quote:
En waarom niet? Wat miste je?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:36 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Kan dat voor mij alsnog zat zijn hoor, ze waren allemaal uiteindelijk niks..
Ik kan ook verliefd zijn op een begeleidster, waar zij niet echt betrokken bij mij is en ze is gewoon heel erg aardig voor mij. Dan ben ik zelf ook voor haar en we steunen elkaar door op haar werk. Ik probeer echt voor haar te zijn, Ze is getrouwd met haar man en we vertellen alles elkaar over wat leuks of privé-leven. En ik ben gelukkig niet verleifd op haar, maar ik vind haar wel een toffe en leuke meid om gezellig mee te hebben.quote:
Ze deden kinderachtig en onverantwoordelijkquote:
Hoe lang duurden je relaties?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:39 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ze deden kinderachtig en onverantwoordelijk
Het fantaseren en realiteit is heel verschillend van elkaar, daarom is het ook voor ons allemaal moeilijk van elkaar te onderscheiden. En iedere mens heeft dromen over iemand die hij of zij heel erg leuk vind, is mooi meegenomen. Ik moet eerlijk zeggen dat realiteit vaak heel hard is om bijvoorbeeld dat een vrouw tegen haar lover zegt dat zij niet met hem verder wil of niks mee te maken wil hebben, dan word je vanzelf veel sterker van om hele wereld weer aan te kunnen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:36 schreef Tayu het volgende:
Het is ook helemaal niet raar dat TS verliefd is geworden op haar arts. Hele "Bouquet" reeksen zijn aan dat onderwerp gewijd.
Wat wel raar is, is dat het bij TS niet bij slechts romantisch fantaseren blijft, maar denkt dat hier een werkelijke romance zou kunnen ontstaan.
Ik zeg ook niet dat het niet kán, maar de post waarop jij in eerste instantie reageerde... daarbij gaat mijn troll alarm af. Ik geloof niet dat iemand een relatie krijgt met een behandelaar op een afdeling psychiatrie, daarmee trouwt en vervolgens wordt opgenomen op diezelfde afdeling en nu blij is dat ze haar man nu vaker ziet omdat hij het zo druk heeft met zijn baan. Kom op zegquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:37 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik kan ook verliefd zijn op een begeleidster, waar zij niet echt betrokken bij mij is en ze is gewoon heel erg aardig voor mij. Dan ben ik zelf ook voor haar en we steunen elkaar door op haar werk. Ik probeer echt voor haar te zijn, Ze is getrouwd met haar man en we vertellen alles elkaar over wat leuks of privé-leven. En ik ben gelukkig niet verleifd op haar, maar ik vind haar wel een toffe en leuke meid om gezellig mee te hebben.
En inhoudelijk: ik denk dat de arts van TS de relatie hooguit zo ziet als jij beschrijft.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:37 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik kan ook verliefd zijn op een begeleidster, waar zij niet echt betrokken bij mij is en ze is gewoon heel erg aardig voor mij. Dan ben ik zelf ook voor haar en we steunen elkaar door op haar werk. Ik probeer echt voor haar te zijn, Ze is getrouwd met haar man en we vertellen alles elkaar over wat leuks of privé-leven. En ik ben gelukkig niet verleifd op haar, maar ik vind haar wel een toffe en leuke meid om gezellig mee te hebben.
Ja toen ik in groep 4 zat de eerste, maar dat was niet superserieus. Uiteindelijk 4 relaties gehadquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent 16 en hebt meerdere relaties van meer dan een jaar gehad...
Maar goed, iedereen mag anders geloven, echter is voor iedereen gelukkig niet onmogelijk om met iemand een relatie aan te gaan waar zij of hij werkt in een zorginstelling. Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar ik geloof wel dat wel mogelijk kan zijn dat het ook toevallig iets moois ontstaat tussen cliënt en medewerker althans haar of zijn positie niet hoeft te schaden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kán, maar de post waarop jij in eerste instantie reageerde... daarbij gaat mijn troll alarm af. Ik geloof niet dat iemand een relatie krijgt met een behandelaar op een afdeling psychiatrie, daarmee trouwt en vervolgens wordt opgenomen op diezelfde afdeling en nu blij is dat ze haar man nu vaker ziet omdat hij het zo druk heeft met zijn baan. Kom op zeg
Maar we dwalen af, heeft TS niks aan en ik geef de troll nu al teveel aandacht.
O
Volwassen en verantwoordelijk... ja, dat omschrijft een flink deel van de beroepshouding van een arts. Ik snap wel dat je daarom verliefd bent geworden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:39 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ze deden kinderachtig en onverantwoordelijk
handje vasthouden en kusje op de mond is nog geen relatie hequote:Op zondag 16 augustus 2015 23:48 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja toen ik in groep 4 zat de eerste, maar dat was niet superserieus. Uiteindelijk 4 relaties gehad
Euhm, in groep vier ben je 8?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:48 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja toen ik in groep 4 zat de eerste, maar dat was niet superserieus. Uiteindelijk 4 relaties gehad
Same thoughts here.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, in groep vier ben je 8?
En dan zeg je er nog even bij dat het geen superserieuze relatie was?
Word ik nu getrold?
Ja daarom.. en dan delen we nog veel zelfde intressesquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volwassen en verantwoordelijk... ja, dat omschrijft een flink deel van de beroepshouding van een arts. Ik snap wel dat je daarom verliefd bent geworden.
En heb je ook lange gesprekken met hem gehad?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:51 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja daarom.. en dan delen we nog veel zelfde intresses
Haha nou was gewoon meer omdat ik vrienden was met een jongen maar dat kon niet dus namen we verkering, dat was tot eind groep 5, toen veranderde ik van schoolquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, in groep vier ben je 8?
En dan zeg je er nog even bij dat het geen superserieuze relatie was?
Word ik nu getrold?
Ja dat zekerquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
En heb je ook lange gesprekken met hem gehad?
Dat kun je toch niet als het hebben van een relatie opvoeren in deze discussie?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:52 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Haha nou was gewoon meer omdat ik vrienden was met een jongen maar dat kon niet dus namen we verkering, dat was tot eind groep 5, toen veranderde ik van school
Dat hij buiten zijn werktijden bij je langskwam?quote:
Een relatie begint altijd met gevoelens voor elkaar opbloeien en dan gaan ze met elkaar zoenen. Dan verklaren ze elkaar liefde voor altijd in hun leven.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet als het hebben van een relatie opvoeren in deze discussie?
En dat schaar je voor het gemak maar onder relatie van een jaar. Kan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:52 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Haha nou was gewoon meer omdat ik vrienden was met een jongen maar dat kon niet dus namen we verkering, dat was tot eind groep 5, toen veranderde ik van school
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:53 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Echt samen met zijn tweetjes op een zaal en verder niemand er bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |