Dan heb je goed gedaan om nieuwe deel te openen. Droom je veel over hem?quote:
Ja eigenlijk bijna elke nacht..quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan heb je goed gedaan om nieuwe deel te openen. Droom je veel over hem?
Ja het liefste wel, ik denk zelfs al over kinderen krijgen met hem, hoe onrealistisch dat ook isquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:18 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dus je wilt hem oud worden en jouw leven delen met hem?
Snap ik heel goed, maar noemde je hem bij zijn voornaam toen hij bij je op bezoek was in het ziekenhuis?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:20 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja het liefste wel, ik denk zelfs al over kinderen krijgen met hem, hoe onrealistisch dat ook is
Nee die wist ik toen nog niet, maar toen ik op de ic lag was ik in coma dus ik weet dat niet precies, als ik mijn broer mag geloven was hij er wel dagelijks en sprak ook tegen me, geloof het wel maar ik weet het natuurlijk niet zekerquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:21 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed, maar noemde je hem bij zijn voornaam toen hij bij je op bezoek was in het ziekenhuis?
Dan heb je gewoon veel geluk met hem! Was je ook zijn patiënt?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef 2thmx het volgende:
Heel herkenbaar dit. Ik was zelf ook een 16-jarig meisje toen ik mijn (inmiddels) man leerde kennen in een zorginstelling. We zijn nu ruim tien jaar verder en gelukkig getrouwd. We zien elkaar door zijn drukke werk helaas niet heel veel, maar gelukkig woon ik er nu zodat ik hem toch dagelijks even zie als hij langs de Afdeling Psychiatrie wandelt.
Komop nou, je ziet toch wel de aard van dit bericht?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon veel geluk met hem! Was je ook zijn patiënt?
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef 2thmx het volgende:
Heel herkenbaar dit. Ik was zelf ook een 16-jarig meisje toen ik mijn (inmiddels) man leerde kennen in een zorginstelling. We zijn nu ruim tien jaar verder en gelukkig getrouwd. We zien elkaar door zijn drukke werk helaas niet heel veel, maar gelukkig woon ik er nu zodat ik hem toch dagelijks even zie als hij langs de Afdeling Psychiatrie wandelt.
Lees die laatste zin nog eens een keer. Het is een flauwe trollquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon veel geluk met hem! Was je ook zijn patiënt?
Ja natuurlijk, niet iedereen kan een patiënt zijn van een zorginstelling waar ze ook verliefd kunnen worden op de artsen of arts-assistenten of verpleegsters.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Komop nou, je ziet toch wel de aard van dit bericht?
Wat ben jij toch grappig, psychiatrie zou voor jou een goede woonplek zijn jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef 2thmx het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:31 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, niet iedereen kan een patiënt zijn van een zorginstelling waar ze ook verliefd kunnen worden op de artsen of arts-assistenten of verpleegsters.
Je bent serieusquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:31 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, niet iedereen kan een patiënt zijn van een zorginstelling waar ze ook verliefd kunnen worden op de artsen of arts-assistenten of verpleegsters.
Zoals je alles beschrijft klinkt het als een roman. En romans zijn niet echt....quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:26 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee die wist ik toen nog niet, maar toen ik op de ic lag was ik in coma dus ik weet dat niet precies, als ik mijn broer mag geloven was hij er wel dagelijks en sprak ook tegen me, geloof het wel maar ik weet het natuurlijk niet zeker
Ik heb zat relaties gehad ja, en was het maar een roman, dan wist ik zeker dat hij wou,quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals je alles beschrijft klinkt het als een roman. En romans zijn niet echt....
Heb je irl weleens een relatie gehad? Of op zoek ernaar geweest?
Zat relaties? Je bent 16.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:35 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ik heb zat relaties gehad ja, en was het maar een roman, dan wist ik zeker dat hij wou,
Kan dat voor mij alsnog zat zijn hoor, ze waren allemaal uiteindelijk niks..quote:
En waarom niet? Wat miste je?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:36 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Kan dat voor mij alsnog zat zijn hoor, ze waren allemaal uiteindelijk niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |